Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αιτήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2024-25: Από 16 έως και 21.08.2024 | Η Πρόσκληση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αιτήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2024-25-Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2024-25 από – Η Πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας.

Αιτήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2024-25

Πρόσκληση υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και  Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης για υποβολή αίτησης-δήλωσης προτίμησης περιοχών για πρόσληψη ως προσωρινών αναπληρωτών ή/και ωρομισθίων για το σχολικό έτος 2024-2025.

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με την αριθμ. 93205/Ε1/14-8-2024 (ΑΔΑ:9ΠΥ946ΝΚΠΔ-ΚΤΟ) εγκύκλιο, καλεί τους υποψήφιους εκπαιδευτικούς κλάδων της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να υποβάλουν αίτηση-δήλωση προτίμησης περιοχών για πρόσληψή τους ως αναπληρωτών, πλήρους ή/και μειωμένου ωραρίου, ή/και ως ωρομισθίων, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, διάρκειας έως ενός (1) διδακτικού έτους στη Γενική Εκπαίδευση, για το σχολικό έτος 2024-2025.

Δικαίωμα υποβολής σχετικής αίτησης έχουν οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34,  ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90 και ΠΕ91 που είναι εγγεγραμμένοι στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ της 2ΓΕ/2023 Προκήρυξης του Α.Σ.Ε.Π. (οι οποίοι δημοσιεύτηκαν στα ΦΕΚ Γ΄ 2415 και 2416/2024).

Οι αιτήσεις-δηλώσεις προτίμησης περιοχών υποβάλλονται από την Παρασκευή 16 έως και την Τετάρτη 21 Αυγούστου 2024, μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.) (https://opsyd.sch.gr)

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί της Γενικής Εκπαίδευσης έχουν, επίσης, δικαίωμα να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για πρόσληψη σε δομές της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής /Τμήματα Ένταξης ή στην Παράλληλη Στήριξη), σε περίπτωση εξάντλησης των οικείων πινάκων ΕΑΕ (Β΄ και Επικουρικού), επιλέγοντας το σχετικό πεδίο της αίτησής τους.

Κατά την υποβολή των αιτήσεών τους οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να λάβουν υπόψη τα διαλαμβανόμενα στην υπ’ αριθμ. 91796/Ε1/9-8-2024 (ΑΔΑ: 6Λ5046ΝΚΠΔ-ΤΑ0) υ.α.-πρόσκληση αναπληρωτών / ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, στο περιεχόμενο και τα παραρτήματα της οποίας οφείλουν να ανατρέχουν για περαιτέρω πληροφορίες και διευκρινίσεις επί της διαδικασίας.

Η σχετική Πρόσκληση ΕΔΩ

________________________

Εκδόθηκε και η Πρόσκληση για αιτήσεις μόνιμου διορισμού

Αιτήσεις διορισμού εκπαιδευτικών 2ΓΕ και ΕΑΕ Α/θμιας και Β/θμιας 2024 | Πρόσκληση 

________________________

Οι προσλήψεις των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠΕΒΠ πραγματοποιούνται κάθε χρόνο σε εφαρμογή των διατάξεων των παρ.2 και 6 του άρθρου 63 του ν.4589/2019 (Α΄ 13), αλλά και με βάση της με αριθμ. 104627/ΓΔ5/7-8-2020 (Β΄ 3344) Υπουργικής Απόφασης με θέμα “Ρύθμιση θεμάτων πρόσληψης και τοποθέτησης αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)”, η οποία έχει δημοσιευθεί στο ΦΕΚ B 3344 – 10.08.2020.

Η εν λόγω Υπουργική Απόφαση περιέχει όλη τη διαδικασία η οποία αφορά στις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ.

ΔΕΙΤΕ

Πως κάνει αίτηση ο αναπληρωτής για πρόσληψη: Τα βήματα σε εικόνες – Το εγχειρίδιο ΟΠΣΥΔ 

Αιτήσεις αναπληρωτών 2024: Ερωτήσεις και Απαντήσεις-Πλήρης Οδηγός αίτησης-δήλωσης 

Δείτε επίσης

Ποινές για μη ανάληψη υπηρεσίας ή παραίτηση αναπληρωτών: Οι 4 περιπτώσεις και το νομοθετικό πλαίσιο 

Ολη η διαδικασία προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ 

Ποια η σειρά πρόσληψης αναπληρωτών κατά κλάδο και ειδικότητα – Η ροή προσλήψεων – Πως “τρέχει” το σύστημα 

Πριν φύγετε

Πρόσκληση για αιτήσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών: Αιτήσεις από 09.08 έως 14.08.2024 

 Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply