Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανεδαφική η επιβολή τηλεκπαίδευσης στα σχολεία Θήρας και Ανάφης-Αναφορά στη Βουλή η επιστολή της ΕΛΜΕ Επαρχίας Θήρας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανεδαφική η επιβολή τηλεκπαίδευσης στα σχολεία Θήρας και Ανάφης – Η επιστολή της ΕΛΜΕ Επαρχίας Θήρας ως Αναφορά στη Βουλή από τη Βουλευτή της Νέας Αριστεράς κα Μερόπη Τζούφη.

Ανεδαφική η επιβολή τηλεκπαίδευσης

Αναφορά προς τον Υπουργό Παιδείας κατέθεσε η Βουλευτής Ιωαννίνων της Νέας Αριστεράς κα Μερόπη Τζούφη, σχετικά με την έντονη διαμαρτυρία της ΕΛΜΕ Επαρχίας Θήρας για την απόφαση του Υπουργείου να επιβάλει τηλεκπαίδευση στις σχολικές μονάδες που έχουν διακόψει τη λειτουργία τους λόγω των αλλεπάλληλων σεισμικών δονήσεων και της διαρκούς απειλής επιδείνωσης της κατάστασης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ, η απόφαση αυτή είναι παράλογη και ανεδαφική, καθώς δεν λαμβάνει υπόψη τις πραγματικές συνθήκες στις πληγείσες περιοχές. Η επιβολή τηλεκπαίδευσης αγνοεί τις ανάγκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών, οι οποίοι βιώνουν έντονη ανασφάλεια και αβεβαιότητα, ενώ παράλληλα δεν διασφαλίζεται η ασφαλής επιστροφή τους στις σχολικές μονάδες.

Η ΕΛΜΕ Θήρας καλεί την ηγεσία του Υπουργείου να εγκαταλείψει τις οριζόντιες και πρόχειρες αποφάσεις και να προχωρήσει άμεσα στην εφαρμογή ενός βιώσιμου και ορθολογικού σχεδίου για τα σχολεία της Θήρας και της Ανάφης, το οποίο θα περιλαμβάνει:

• Ψυχοκοινωνική και παιδαγωγική υποστήριξη για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
• Εμπεριστατωμένη ενημέρωση των εκπαιδευτικών σχετικά με το σεισμικό φαινόμενο και τα μέτρα προστασίας.
• Άμεσο έλεγχο της στατικής επάρκειας των σχολικών κτιρίων και εφαρμογή των αναγκαίων μέτρων, όπου απαιτείται.
• Οικονομική μέριμνα και ασφαλή επιστροφή μαθητών και εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες.

Στο πλαίσιο αυτό, η κα Μερόπη Τζούφη ζητά από το Υπουργείο να αναθεωρήσει την απόφασή του και να υιοθετήσει μια υπεύθυνη και τεκμηριωμένη προσέγγιση, δίνοντας προτεραιότητα στην ασφάλεια και την εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Ακολουθεί η Αναφορά

Αθήνα, 10 Φεβρουαρίου 2025

 ΑΝΑΦΟΡΑ

– προς τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

Θέμα: «Ανεδαφική η τηλεκπαίδευση στα σχολεία Θήρας και Ανάφης»

Η Βουλευτής Ιωαννίνων της Νέας Αριστεράς, Μερόπη Τζούφη, καταθέτει ως αναφορά την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Επαρχίας Θήρας, με την οποία εκφράζεται έντονη διαμαρτυρία για την οριζόντια και ανορθολογική απόφαση του Υπουργείου Παιδείας να επιβάλει τηλεκπαίδευση στις σχολικές μονάδες που διέκοψαν τη λειτουργία τους λόγω των αλλεπάλληλων σεισμικών δονήσεων και της διαρκούς απειλής επιδείνωσης της κατάστασης.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η απόφαση για τηλεκπαίδευση κρίνεται παράλογη και ανεδαφική, καθώς δεν λαμβάνει υπόψη τις πραγματικές συνθήκες που επικρατούν στις πληγείσες περιοχές. Η ΕΛΜΕ Επαρχίας Θήρας καλεί την ηγεσία του Υπουργείου να προχωρήσει άμεσα στην υλοποίηση ενός βιώσιμου και ορθολογικού σχεδίου για τις σχολικές μονάδες Θήρας – Ανάφης, το οποίο θα διασφαλίζει:

  • Ψυχοκοινωνική και παιδαγωγική υποστήριξη μαθητών και εκπαιδευτικών.
  • Εμπεριστατωμένη ενημέρωση των εκπαιδευτικών σχετικά με το σεισμικό φαινόμενο.
  • Έλεγχο της στατικής επάρκειας των σχολικών κτιρίων και άμεση λήψη μέτρων, εφόσον απαιτείται.
  • Οικονομική μέριμνα για την ασφαλή επιστροφή των μαθητών και των εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες.

Επισυνάπτεται η ανακοίνωση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΛΜΕ Επαρχίας Θήρας.

Η καταθέτουσα βουλευτής

 Τζούφη Μερόπη

Δείτε σχετικά

Η επιστολή της ΕΛΜΕ Επαρχίας Θήρας

Δείτε επίσης

Αιτήσεις για Μητρώο εκπαιδευτικών ΔΥΠΑ από 13 έως 23 Φεβρουαρίου 2025 

Πρόσκληση ΠΕΣΥΠ 2025-26: Ειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό-Αιτήσεις από 24.02 έως 12.05 

Πρόσκληση ΕΠΠΑΙΚ 2025-26: Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης-Αιτήσεις από 24.02 έως 12.05 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply