Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανάκληση διορισμού 36 εκπαιδευτικών επειδή δεν παρουσιάστηκαν για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανάκληση διορισμού 36 εκπαιδευτικών επειδή δεν παρουσιάστηκαν, ως όφειλαν, για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας – Απόφαση ΥΠΑΙΘΑ.

Ανάκληση διορισμού 36 εκπαιδευτικών

Σε ανάκληση διορισμού 36 μόνιμων εκπαιδευτικών, διορισθέντων το 2023, επειδή δεν παρουσιάστηκαν, ως όφειλαν, για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας, εντός της καθορισμένης προθεσμίας, κατόπιν και της σχετικής παράτασης που τους είχε χορηγηθεί, προέβη το ΥΠΑΙΘΑ με την υπ. αριθ. πρωτ.125212/Ε1 Απόφαση η οποία δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 3578/τ.Γ΄/1-11-2024.

Ακολουθεί η Απόφαση με τα ονόματα

Θέμα: Ανάκληση διορισμού μόνιμων εκπαιδευτικών

Με την υπό στοιχεία 125212/Ε1/23.10.2024 απόφαση της Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, που εκδόθηκε σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 20 παρ. 1 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Π.Δ. (ν. 3528/2007, Α΄ 26), και του άρθρου 109 του ν.4622/2019 (Α΄133), την υπό στοιχεία 130500/Γ2/13.11.2023 (ΑΔΑ: 67ΥΚ46ΝΚΠΔΒ1Ζ) απόφαση του Υπηρεσιακού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, και έχοντας υπόψη την υπό στοιχεία 88054/Ε1/03.08.2023 (Γ΄ 2065, ΑΔΑ: ΩΧΤΤ46ΝΚΠΔ-ΗΑ9) απόφαση της Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με θέμα «Διορισμός 3.388 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κατηγορίας ΠΕ, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.01, ΠΕ87.02, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.07, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ90, ΠΕ91.01, ΤΕ01.19, ΤΕ01.25, ΤΕ02.02 και ΔΕ02.02, εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α΄ των Προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π. 1ΓΕ/2019, 2ΓΕ/2019, 1ΓΤ/2020 και 2ΓΔ/2020 (Γ΄ 1588/2021, Γ΄ 1653/2021, Γ΄ 1694/2021, Γ΄ 2679/2021 και Γ΄ 2680/2021, όπως κατά περίπτωση αναμορφώθηκαν και ισχύουν)», κατόπιν της ενημέρωσης της υπηρεσίας μας, από τις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, περί μη ανάληψης υπηρεσίας των διοριζομένων με την ως άνω απόφαση εκπαιδευτικών, μετά από παράταση της προθεσμίας ορκωμοσίας και ανάληψης υπηρεσίας που τους είχε χορηγηθεί, ανακαλείται η υπό στοιχεία 88054/Ε1/03.08.2023 (Γ΄ 2065, ΑΔΑ: ΩΧΤΤ46ΝΚΠΔ-ΗΑ9) απόφαση, κατά το μέρος που με αυτή διορίστηκαν ως μόνιμοι οι κάτωθι εκπαιδευτικοί στις έναντι αυτών αναγραφόμενες περιοχές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:

Δείτε τα ονόματα ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Μακρή για εξίσωση μόνιμων και αναπληρωτών: Δεν βρίσκονται σε συγκρίσιμη κατάσταση-Διαφορετικό το κανονιστικό πλαίσιο 

9 προβλήματα στην Παιδεία που αποκρύπτονται και δεν λύνονται με κυριακάτικα τσιτάτα – Δήλωση Σ. Παραστατίδη 

Το φιάσκο των εκλογών Αιρετών: Η κατάρρευση της Ψηφιακής Κάλπης και οι ευθύνες του ΥΠΑΙΘΑ 

Εγκύκλιος 3ης Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία – Διοργάνωση Εκδηλώσεων & Δράσεων 

Προσλήψεις από Ειδική Προκήρυξη 2024: 400 εκπαιδευτικοί Α/θμιας (226) και Β/θμιας (174)

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση