Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ανοιγμα πινάκων Ειδικής Αγωγής: Εχει στείλει αίτημα στο ΑΣΕΠ το Υπουργείο Παιδείας;

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ανοιγμα πινάκων Ειδικής Αγωγής: Εχει στείλει αίτημα στο ΑΣΕΠ το Υπουργείο Παιδείας; Αν όχι πότε προβλέπεται να στείλει; Ερώτηση στη Βουλή. 

Ανοιγμα πινάκων Ειδικής Αγωγής

Αν έχει στείλει αίτημα στο ΑΣΕΠ για το άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής και αν όχι πότε προβλέπεται να το κάνει, ώστε να καλυφθούν τάχιστα οι ανάγκες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ρωτά το ΥΠΑΙΘΑ ο ανεξάρτητος Βουλευτής του Β2 Δυτικού Τομέα Αθηνών κος Γεώργιος Μανούσος, με Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή στα πλαίσια κοινοβουλευτικού ελέγχου.

Ο Βουλευτής επισημαίνει ότι οι πίνακες της Ειδικής Αγωγής πρέπει να «ανοίξουν», δηλαδή να εκδοθούν νέες Προκηρύξεις κατάρτισης πινάκων, το σχολικό έτος 2024-25. Και πρέπει να ανοίξουν σε χρονικό σημείο που να επιτρέπει στο ΑΣΕΠ να έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία κατάρτισης των νέων πινάκων Ειδικής Αγωγής, έστω των προσωρινών, έως τον Αύγουστο του 2025.

Ακολουθεί η Ερώτηση

Αθήνα, 12 Σεπτεμβρίου 2024

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ: Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

Θέμα: «Έγκαιρο άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής»

Σύμφωνα με την παρ.1 του άρθρου 56 του Ν. 4589/2019, οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ ισχύουν ως τη λήξη του 2ου σχολικού έτους που έπεται του σχολικού έτους που δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ. Με βάση αυτό, οι ισχύοντες οριστικοί πίνακες της Ειδικής Αγωγής των προκηρύξεων 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022 και 5ΕΑ/2022, αφού δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ το σχολικό έτος 2022-23, ισχύουν ως τη λήξη του σχολικού έτους 2024-25.

Επομένως, το σχολικό έτος 2025-26 πρέπει να υπάρχουν νέοι πίνακες Ειδικής Αγωγής. Επίσης, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 54 του Ν.4589/2019 «Το Α.Σ.Ε.Π. προκηρύσσει και διενεργείκάθε δύο (2) σχολικάέτη διαδικασία κατάταξης με σειράπροτεραιότητας, κατάκλάδο και ειδικότητα, των υποψηφίων για την πλήρωση των κενών θέσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., καθώς και για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.»

Από τα παραπάνω τεκμαίρεται ότι οι πίνακες της Ειδικής Αγωγής πρέπει να «ανοίξουν» (δηλαδή να εκδοθούν νέες προκηρύξεις κατάρτισης πινάκων) το σχολικό έτος 2024-25. Μάλιστα, πρέπει να ανοίξουν σε χρονικό σημείο που να επιτρέπει στο ΑΣΕΠ να έχει ολοκληρώσει τη διαδικασία κατάρτισης των νέων πινάκων Ειδικής Αγωγής (έστω των προσωρινών) ως τον Αύγουστο του 2025.

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1. Το Υπουργείο Παιδείας έχει στείλει αίτημα στο ΑΣΕΠ για το άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής;

2. Αν όχι, πότε προβλέπεται να το κάνει ώστε να καλυφθούν τάχιστα οι ανάγκες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης; Ο ερωτών Βουλευτής Γεώργιος Μανούσος Β2 Δυτικού Τομέα Αθηνών

Δείτε επίσης

Αλλαγές στο πλαίσιο διορισμών αναμένεται στην εκπαίδευση μετά την Απόφαση του ΣτΕ για την προϋπηρεσία στα ιδιωτικά σχολεία 

Εντονες διαμαρτυρίες για το έγγραφο της ΠΔΕ Αττικής περί εξοικονόμησης πόρων από τις συγχωνεύσεις τμημάτων 

Πριν φύγετε
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση