Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Απόφαση μονιμοποίησης εκπαιδευτικών, μετά από αξιολόγηση, με αναδρομική ισχύ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Απόφαση μονιμοποίησης εκπαιδευτικών μετά από αξιολόγηση, με αναδρομική ισχύ, από την Διεύθυνση Π.Ε. Γ΄ Αθήνας – Μετά από Πράξη του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) Γ΄ Αθήνας.

Απόφαση μονιμοποίησης εκπαιδευτικών

Σε αναδρομική μονιμοποίηση εκπαιδευτικών της Διεύθυνσης Π.Ε. Γ΄ Αθήνας προέβη με την με αριθ. 6952/26-4-2024 Απόφασή του, ο Διευθυντής Π.Ε. Γ’ Αθήνας, μετά από την με αριθμ. 11/26-04-2024 Πράξη του Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΥΣΠΕ) Γ΄ Αθήνας.

Τα ΦΕΚ διορισμών των μονιμοποιηθέντων εκπαιδευτικών είναι το ΦΕΚ 1818/10-08-2021 τ. Γ΄ και το ΦΕΚ 1289/19-08-2020 τ. Γ΄.

Για την Απόφαση μονιμοποίησης ελήφθη υπόψη και η παρ. 7 του άρθρου 66 του ν. 4823/2021 (Α΄ 136) περί δόκιμων εκπαιδευτικών και μελών του ΕΕΠ και ΕΒΠ, οι οποίοι αξιολογούνται, όπως και οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ, αλλά και η με αριθμ. 43974/Ε3/25-04-2024 Εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘΑ με θέμα: «Διευκρινίσεις σχετικά με τη μονιμοποίηση εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», όπου παρατίθενται οι διατάξεις που αναφέρονται στη μονιμοποίηση των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και τι απαιτείται για τη μονιμοποίηση των δόκιμων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ.

Η εν λόγω Εγκύκλιος εκδόθηκε από το ΥΠΑΙΘΑ, όπως αναφέρεται, επ’ αφορμή πληθώρας ερωτημάτων σχετικά με τη μονιμοποίηση των δόκιμων εκπαιδευτικών και των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που έχουν συμπληρώσει τη διετή δοκιμαστική υπηρεσία και το έργο τους έχει αξιολογηθεί επιτυχώς (εξαιρετικό, πολύ καλό ή ικανοποιητικό) κατά τις διατάξεις του Κεφαλαίου Γ΄ του Μέρους Γ΄ (άρθρα 66 έως 80) του ν. 4823/2021 (Α΄ 136).

Τέλος, σύμφωνα με την με αριθ. 170405/ΓΓ1/28-12-2021 (Β΄/6273) Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων των Διευθυντών Εκπαίδευσης», οι Διευθυντές Εκπαίδευσης εκδίδουν τις πράξεις μονιμοποίησης και προαγωγής των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των μελών ΕΕΠ ΕΒΠ της αρμοδιότητάς τους, ύστερα από πρόταση των οικείων Υπηρεσιακών Συμβουλίων.

Δείτε σε μορφή pdf την Απόφαση ΕΔΩ

Δείτε σχετικά

Διευκρινίσεις μονιμοποίησης εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ από το Υπουργείο Παιδείας | Εγγραφο 

Καθήκοντα και αρμοδιότητες Διευθυντών Εκπαίδευσης | ΦΕΚ 

Δείτε επίσης

Πρωτόκολλα ενδοσχολικής βίας του Υπ. Παιδείας: Πρόληψη-Διαχείριση-Ορισμοί και εννοιολογικό υπόβαθρο

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply