Παρασκευή, 18 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αποθετήρια Υλικού Ρομποτικής-STEM και Διαδραστικών Συστημάτων Μάθησης δημιούργησε το ΙΕΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αποθετήρια Υλικού Ρομποτικής-STEM και Διαδραστικών Συστημάτων Μάθησης – Από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής – Το ΙΕΠ προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να εξερευνήσουν το υλικό για να εισάγουν τους μαθητές και τις μαθήτριες στον κόσμο της ρομποτικής και STEM 

Αποθετήρια Υλικού Ρομποτικής-STEM και Διαδραστικών Συστημάτων Μάθησης – Δημιουργία από ΙΕΠ

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) δημιούργησε δύο νέα αποθετήρια εκπαιδευτικού υλικού για τους/τις εκπαιδευτικούς:

  • Τo αποθετήριο Ρομποτικής – STEM (https://iep.edu.gr/el/stem-robotics), το οποίο αποτελεί έναν κόμβο εκπαιδευτικών πόρων, ειδικά σχεδιασμένων για την υποστήριξη της χρήσης εξοπλισμού Ρομποτικής που έχει διατεθεί σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια.
  • Το αποθετήριο σχεδίων μαθημάτων για τα Διαδραστικά Συστήματα Μάθησης (https://iep.edu.gr/el/diadrastika), το οποίο περιλαμβάνει ενδεικτικά σχέδια μαθημάτων που σχετίζονται με τη χρήση διαδραστικών συστημάτων μάθησης και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο πλαίσιο της διδασκαλίας.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να εξερευνήσουν το υλικό για να εισάγουν τους μαθητές και τις μαθήτριες στον κόσμο της ρομποτικής και STEM και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των διαδραστικών συστημάτων για μια πιο δυναμική και εμπλουτισμένη μαθησιακή εμπειρία. Συγκεντρωμένες τις οδηγίες αξιοποίησης των διαδραστικών συστημάτων στο πλαίσιο των γνωστικών αντικειμένων, οι οποίες έχουν σταλεί με τις οδηγίες διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2024-2025 μπορείτε να βρείτε εδώ: https://iep.edu.gr/el/diadrastika

(Το αποθετήριο περιλαμβάνει ενδεικτικά σχέδια μαθημάτων που σχετίζονται με τη χρήση διαδραστικών συστημάτων μάθησης και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο πλαισιο της διδασκαλίας.

Το υλικό είναι οργανωμένο ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και περιλαμβάνει:

  • Σχέδια μαθήματος για τις Ε΄ και Στ΄ τάξεις του Δημοτικού και για τα μαθήματα Γεωγραφία, Μαθηματικά, Πληροφορική, Φυσικά
  • Σχέδια μαθήματος για τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου και για τα μαθήματα Βιολογία, Γεωλογία-Γεωγραφία, Πληροφορική, Φυσική, Χημεία
  • Σχέδια μαθήματος για τις τρεις τάξεις του Λυκείου και για τα μαθήματα Βιολογία, Πληροφορική, Φυσική, Χημεία

Εξερευνήστε το υλικό και αξιοποιήστε τις δυνατότητες των διαδραστικών συστημάτων για μια πιο δυναμική και εμπλουτισμένη μαθησιακή εμπειρία.

Το υλικό είναι μέρος του έργου «Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης» (Κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5149224 – Δράση 16676), το οποίο εντάσσεται στον Άξονα 3.2 για την «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης»)

Οι παραπάνω δράσεις ολοκληρώθηκαν στο πλαίσιο των έργων:

Έργο «SUB3. Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης» (Κωδ. ΟΠΣ ΤΑ 5149224 – Δράση 16676), Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, «Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Εκπαίδευσης»

Έργο «SUB5. Προμήθεια εξοπλισμού ρομποτικής και STEM για την εκπαίδευση» (Κωδ. ΟΠΣ ΤΑ 5161711 – Δράση 16676), Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, «Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Εκπαίδευσης»

Δείτε επίσης

Σύσταση Επιστημονικής Μονάδας Εκπαίδευσης για τον Ενεργό Πολίτη και την Αειφορία από το ΙΕΠ 

Ερευνα PISA 2025: Ολοκληρώθηκε με την συμμετοχή 8.500 μαθητών, 500 εκπ/κών, σε 245 Γυμνάσια και Λύκεια 

Εισαγωγή σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία 2025-26 μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου | Εγκύκλιοι 

Πριν φύγετε

Η Ενωση Διοικητικών Δικαστών αποδομεί το κυβερνητικό αφήγημα περί μη επιστροφής των δώρων

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply