Κυριακή, 8 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αριθμοί Παράλληλης Στήριξης για το 2023-24: Πόσες οι εγκρίσεις-πόσες οι πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αριθμοί Παράλληλης Στήριξης για το 2023-24: Πόσες οι εγκρίσεις-πόσες οι πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών, σύμφωνα με όσα κοινοποιήθηκαν μετά τη συνάντηση της ΟΛΜΕ με τον Γ.Γ. ΥΠΑΙΘΑ κο Ι. Κατσαρό.

Αριθμοί Παράλληλης Στήριξης

Νέα για τους αριθμούς της Παράλληλης Στήριξης προέκυψαν με τη συνάντηση που πραγματοποίησε η ΟΛΜΕ με τον Γενικό Γραμματέα Α/θμιας και Β/θμιας και ΕΑΕ του ΥΠΑΙΘΑ κου Ιωάννη Κατσαρού  στα πλαίσια της κινητοποίησης στο χώρο του Υπουργείου Παιδείας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές-μαθήτριες και οι γονείς τους.

Αριθμός πιστώσεων

Συγκεκριμένα οι πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών που αυτή τη στιγμή διαθέτει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για τις ανάγκες της Παράλληλης Στήριξης για το 2023-24, σύμφωνα με σχετικές ανακοινώσεις,  ανέρχονται σε 14.000 και από τη στιγμή που στα πλαίσια της Α Φάσης προσλήψεων αναπληρωτών έχουν προσληφθεί 9.500, απομένουν για τις επόμενες Φάσεις προσλήψεων 4.500, όταν τα αιτήματα για Παράλληλη Στήριξη μαθητών/τριών ανέρχονται σε 20.000, χωρίς να υπολογίζουμε τις εγκρίσεις που αναμένονται τον μήνα Οκτώβριο. Ετσι σύμφωνα με τα νούμερα που παρατέθηκαν έχουμε ένα κενό 6.000 πιστώσεων για τις ανάγκες της Παράλληλης Στήριξης.

Τι προσλήψεις είχαμε πέρσι στην Π.Σ

Για το πρόγραμμα της Παράλληλης Στήριξης πραγματοποιήθηκαν πέρσι 15.292 προσλήψεις αναπληρωτών (9.753 εκπαιδευτικοί Α/θμιας Εκπαίδευσης, 1.871 εκπαιδευτικοί Β/θμιας Εκπαίδευσης και 3.668 μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ) – Δείτε ΕΔΩ

Σχετικά με το έγγραφο με διευκρινίσεις για την Παράλληλη Στήριξη

Επιπροσθέτως ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΙΘΑ κος Ι. Κατσαρός, ο οποίος δεν αποδέχτηκε τον αριθμό 47.000 ως συνολικά κενά για το 2023-24, αναφερόμενος στην Εγκύκλιο με διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α΄199) σχετικά με την Παράλληλη Στήριξη– συνεκπαίδευση – Δείτε το έγγραφο ΕΔΩη οποία στάλθηκε σε ΠΔΕ, ΔΙΠΕ, ΔΙΔΕ, ΚΕΔΑΣΥ, σχολεία, ξεσηκώνοντας ποικίλες διαμαρτυρίες από εκπαιδευτικούς, σύμφωνα με την οποία μεταξύ άλλων, “ο/η εκπαιδευτικός ΕΑΕ του θεσμού της παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης τοποθετείται σε σχολείο/α, όχι ως «ατομικός εκπαιδευτικός» μαθητών/τριών, αλλά με σκοπό την ένταξή τους στο σχολικό γίγνεσθαι, σε γνωστικό, κοινωνικό και ψυχοσυναισθηματικό επίπεδο”, επεσήμανε πως πρόκειται για ολόκληρη φιλοσοφία και δεν έχει να κάνει με τις περικοπές προσλήψεων.

Πίνακες αιτημάτων Παράλληλης Στήριξης

Εν τω μεταξύ οι Υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘΑ ζήτησαν και παρέλαβαν πίνακες αιτημάτων για Παράλληλη Στήριξη προς έγκριση, που υποβλήθηκαν μέχρι και την Παρασκευή 08.09.2023, επισημαίνοντας πως μεμονωμένα αιτήματα που θα προωθηθούν εκτός της προθεσμίας αυτής δεν θα ληφθούν υπόψη.

Δείτε σχετικά

Παράλληλη Στήριξη 2023: Για “Πρόγραμμα Εξοικονομώ” κατηγορούν εκπαιδευτικοί το Υπουργείο Παιδείας 

Δείτε επίσης

Καθηκοντολόγια εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Τ.Ε-Δ/ντων-Συμβ. Εκπ/σης-Συλλ. διδ/ντων

Μισθοδοσία μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ: Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις 

Οδηγός εκπαιδευτικού 2023-24: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2023-24: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Νεοδιόριστοι 2023-24: Ολα όσα πρέπει να γνωρίζουν όσοι διορίζονται-Της Γ. Μπουλμέτη και του Β. Βούγια 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση