Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αξιολόγηση σχολικών μονάδων 2024: Παράταση υποβολής Συλλογικού Προγραμματισμού έως 29 Οκτωβρίου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αξιολόγηση σχολικών μονάδων 2024: Παράταση υποβολής Συλλογικού Προγραμματισμού σχολικού έτους 2024-2025 έως 29 Οκτωβρίου – Εγκύκλιος ΥΠΑΙΘΑ.

Αξιολόγηση σχολικών μονάδων 2024

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΙΕΠ, έπειτα από σχετικά αιτήματα για τη διευκόλυνση του έργου των σχολικών μονάδων και σύμφωνα με την Εγκύκλιο με αριθμ. 123094/ΓΔ4/18-10-2024, η ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ (https://sch-eval.iep.edu.gr/) θα είναι ενεργή για την υποβολή του Συλλογικού Προγραμματισμού σχολικού έτους 2024-2025 έως 29 Οκτωβρίου 2024.

Ακολουθεί η Εγκύκλιος

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Π/ΘΜΙΑΣ, Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Π/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ – ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠ/ΣΗΣ – ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ – ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ Δ/ΝΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ

Αθήνα, 18-10-2024

Αρ. Πρωτ. 123094/ΓΔ4

ΘΕΜΑ: Παράταση υποβολής Συλλογικού Προγραμματισμού στο πλαίσιο της εφαρμογής του «Συλλογικού προγραμματισμού, εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο» για το σχολικό έτος 2024-2025.

Σχετ.: 1)Το ΦΕΣΕ με αρ. πρωτ. 8763/11-10-2024 ΓΓΑΒΕΕΑ

2). Το με αρ. πρωτ. 12589/08-10-2024 (Ανακοινοποίηση στο ορθό 10-10-2024) έγγραφο του Ι.Ε.Π.

3). Το με αρ. πρωτ. 12972/18-10-2024 έγγραφο του Ι.Ε.Π.

Σας ενημερώνουμε ότι μετά από σχετικά αιτήματα για τη διευκόλυνση του έργου των σχολικών μονάδων και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον ν. 4692/2020 (Α΄ 111) και στην υπό στοιχεία 108906/ΓΔ4/07-09-2021 Υ.Α. (Β΄ 4189), η ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ (https://sch- eval.iep.edu.gr/) θα είναι ενεργή για την υποβολή του Συλλογικού Προγραμματισμού σχολικού έτους 2024-2025 έως 29 Οκτωβρίου 2024.

Επομένως, το χρονοδιάγραμμα υποβολής του Συλλογικού Προγραμματισμού, των Σχεδίων Δράσης και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης των σχολικών μονάδων στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ, διαμορφώνεται ως ακολούθως:

 

1. ΣΥΛΛΟ

ΓΙΚΟΣ

ΠΡΟΓΡΑ

ΜΜΑ

ΤΙΣΜΟΣ

2.α.

ΣΧΕΔΙ

ΑΣΜΟΣ ΔΡΑ

ΣΗΣ

2.β-γ. ΥΛΟΠΟΙ

ΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΙ

ΜΗΣΗ ΔΡΑ

ΣΗΣ

3.ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟ

ΓΗΣΗΣ

Έως 29 Οκτω

βρίου

Έως 10 Δεκε

μβρίου

Έως 30 Μαΐου Έως 25

Ιουνίου

Με ευθύνη Διευθυντή/τριας ή Προϊστα

μένου/νης

Με ευθύνη Συντονιστή/

τριας

Ομάδας

Δράσης

Με ευθύνη Διευθυντή/τριας ή Προϊστα

μένου/νης

 

Κωδικοί σχολείου ΠΣΔ

Προσωπικοί

κωδικοί ΠΣΔ

Συντονιστή/τριας

 

Κωδικοί σχολείου

ΠΣΔ

 

Για το τρέχον σχολικό έτος, κατά τον σχεδιασμό των προγραμματισμένων δράσεων, προτείνεται να δοθεί έμφαση σε θέματα που σχετίζονται με την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (ΕΒΙΕ), όπως:

  • Ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων – δεξιοτήτων ζωής (π.χ. αυτεπίγνωση, ενσυναίσθηση, λήψη απόφασης, επίλυση προβλήματος, διαχείριση συναισθημάτων)
  • Ανάπτυξη κοινωνικών – συναισθηματικών δεξιοτήτων (π.χ. αναγνώριση συναισθημάτων, έκφραση συναισθημάτων με κοινωνικά αποδεκτούς τρόπους, διαχείριση συναισθημάτων)
  • Επιλογή και εφαρμογή προσεγγίσεων για την παρέμβαση σε περιστατικά ενδοσχολικού εκφοβισμού (π.χ. σχολική διαμεσολάβηση, πρακτικές επανορθωτικής/αποκαταστατικής δικαιοσύνης, ενίσχυση του θύματος)
  • Συνεργασίες – δικτύωση (π.χ. μεταξύ των επαγγελματιών στο χώρο της εκπαίδευσης, επικοινωνία σχολείου-οικογένειας)
  • Σχολική ηγεσία – πολιτική του σχολείου για την πρόληψη και αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού (π.χ. διαμόρφωση, εφαρμογή και διάχυση του Εσωτερικού Κανονισμού του σχολείου, διαχείριση κρίσεων)
  • Ενδοσχολική επιμόρφωση και ευαισθητοποίηση σε σχέση με τα παραπάνω θέματα.

Οι παραπάνω προτάσεις διαπερνούν όλες τις λειτουργίες του εκπαιδευτικού έργου και ως εκ τούτου μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο οποιουδήποτε άξονα επιλέξει η σχολική μονάδα για σχεδιασμό και υλοποίηση Δράσης.

Η υποβολή γίνεται με ευθύνη του/της Διευθυντή/τριας ή Προϊσταμένου/νης της σχολικής μονάδας και η πρόσβαση είναι δυνατή με τους κωδικούς του σχολείου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Για ερωτήματα τεχνικής φύσης σχετικά με την πλατφόρμα μπορείτε να απευθύνεστε στο

helpdesk του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=60.

Για ερωτήματα παιδαγωγικού ή διοικητικού περιεχομένου παρακαλούμε να απευθύνεστε στους αρμόδιους Συμβούλους Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης ή στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αντίστοιχα.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΖΕΤΤΑ Μ. ΜΑΚΡΗ

Δείτε επίσης

Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων-Νέος Οδηγός: Mε θέμα τη Σχολική Διαμεσολάβηση 

Χρονοδιάγραμμα Συλλογικού Προγραμματισμού αξιολόγησης σχολικών μονάδων για το σχ. έτος 2024-25 

ΠΟΣΕΕΠΕΑ-αξιολόγηση σχολικών μονάδων 2024-25: Συμπόρευση με ΔΟΕ-ΟΛΜΕ και υιοθέτηση των ενιαίων κειμένων

Πριν φύγετε

Δάνεια από το ΜΤΠΥ: Αιτήσεις από 30.10.2024 – Ενημέρωση από τον Σύλλογο Υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών ΥΠΕΠΘ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση