Τρίτη, 19 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων-Νέος Οδηγός: Mε θέμα τη Σχολική Διαμεσολάβηση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων-Νέος Οδηγός: Mε θέμα τη Σχολική Διαμεσολάβηση για την αντιμετώπιση περιστατικών Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού – Ανακοίνωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων-Νέος Οδηγός

Νέο Οδηγό για τον σχεδιασμό δράσεων με θέμα τη Σχολική Διαμεσολάβηση στα πλαίσια της Αξιολόγησης Σχολικών Μονάδων κοινοποίησε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Ο Οδηγός, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΙΕΠ, περιλαμβάνει μια συνοπτική σύνθεση προτάσεων και οδηγιών αναφορικά με τη διαδικασία της «Σχολικής Διαμεσολάβησης» αποσκοπώντας στην παρουσίαση χρήσιμων πρακτικών σχεδιασμού και υλοποίησης δράσεων στο πλαίσιο της εφαρμογής των διαδικασιών αυτοαξιολόγησης σχολικών μονάδων και της υπ’ αρ. 41207/ΓΔ4/2024 Υ.Α. για την αντιμετώπιση περιστατικών Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

Αξιολόγηση Σχολικών Μονάδων – Ανάρτηση νέου Οδηγού για τον σχεδιασμό δράσεων: Σχολική Διαμεσολάβηση

Ένας ακόμη νέος Οδηγός για την υποστήριξη του σχεδιασμού και την υλοποίηση δράσεων με θέμα τη «Σχολική Διαμεσολάβηση» έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ και είναι στη διάθεση των Εκπαιδευτικών μαζί με άλλους δύο νέους Οδηγούς με θέμα την «Ενδοσχολική Επιμόρφωση» και την «Ετεροπαρατήρηση μεταξύ εκπαιδευτικών»

Ο Οδηγός περιλαμβάνει μια συνοπτική σύνθεση προτάσεων και οδηγιών αναφορικά με τη διαδικασία της «Σχολικής Διαμεσολάβησης» αποσκοπώντας στην παρουσίαση χρήσιμων πρακτικών σχεδιασμού και υλοποίησης δράσεων στο πλαίσιο της εφαρμογής των διαδικασιών αυτοαξιολόγησης σχολικών μονάδων και της υπ’ αρ. 41207/ΓΔ4/2024 Υ.Α. για την αντιμετώπιση περιστατικών Ενδοσχολικής Βίας και Εκφοβισμού.

Το ΙΕΠ συνεχίζει την προσπάθεια για ενίσχυση των σχολείων με στόχο την αποτελεσματική εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης και τη δημιουργία κοινοτήτων μάθησης που συμβάλλουν στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου.

Περισσότερες πληροφορίες: https://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m

Δείτε σχετικά

Χρονοδιάγραμμα Συλλογικού Προγραμματισμού αξιολόγησης σχολικών μονάδων για το σχ. έτος 2024-25 

ΠΟΣΕΕΠΕΑ-αξιολόγηση σχολικών μονάδων 2024-25: Συμπόρευση με ΔΟΕ-ΟΛΜΕ και υιοθέτηση των ενιαίων κειμένων

Δείτε επίσης

Απεργία στις 23 Οκτωβρίου 2024 προκηρύσσει η ΔΟΕ 

Δάνεια από το ΜΤΠΥ: Αιτήσεις από 30.10.2024 – Ενημέρωση από τον Σύλλογο Υπαλλήλων Περιφερειακών Υπηρεσιών ΥΠΕΠΘ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

1 Σχόλιο

  1. Αντωνης on

    ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ…………………………………… :'( :'( :'(……………………….!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave A Reply