Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Χορήγηση integrated master από το Τμήμα Mουσικών Σπουδών της Σχολής Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Χορήγηση integrated master από το Τμήμα Mουσικών Σπουδών, της Σχολής Μουσικών Σπουδών, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων – Απόφαση Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κου Κυριάκου Πιερρακάκη.

Χορήγηση integrated master

Την υπαγωγή του Προγράμματος Σπουδών Α’ κύκλου, του Τμήματος Mουσικών Σπουδών, της Σχολής Μουσικών Σπουδών, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, στις διατάξεις του άρθρου 78 του ν. 4957/2022 (Α’ 141) για την χορήγηση ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master 7), υπέγραψε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης με την υπ. αριθ. 143012/Ζ1 Απόφαση να δημοσιεύεται στο ΦΕΚ Β 6702/10.10.2024.

Συγκεκριμένα διαπιστώθηκε ότι η επιτυχής ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών πρώτου κύκλου του Τμήματος Μουσικών Σπουδών, της Σχολής Μουσικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, οδηγεί στην απονομή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master) στην ειδικότητα του Τμήματος και ο τίτλος σπουδών αντιστοιχεί σε επίπεδο 7 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων σύμφωνα με το άρθρο 47 του ν. 4763/2020 (Α’ 254).

Για την Απόφαση ελήφθησαν υπόψη μεταξύ άλλων:

1. Η θετική γνώμη του Ανώτατου Συμβουλίου της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης, που διατυπώθηκε στην υπ’ αρ. 72/21-10-2024 συνεδρίασή του και διαβιβάστηκε στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με το υπό στοιχεία 46787/30-10-2024 έγγραφο του Προέδρου της.

2. Η υπό στοιχεία Φ.1/Γ/692/133515/Β1/7-11-2024 εισήγηση του άρθρου 24 της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, σύμφωνα με την οποία από την έκδοση της παρούσας υπουργικής απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη στον Τακτικό Προϋπολογισμό του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., δεδομένου ότι αφορά στην απονομή ενιαίου και αδιάσπαστου τίτλου σπουδών μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master), στην ειδικότητα του Τμήματος επιπέδου 7 του Εθνικού και Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων.

Δείτε επίσης

ΑΙ factories: Mία εκ των 7 χωρών της ΕΕ η Ελλάδα, που επιλέχθηκαν για τη δημιουργία «εργοστασίων» Τεχνητής Νοημοσύνης 

Πρωθυπουργός για Διεθνές Απολυτήριο: Γίνεται πλέον προσβάσιμο και στα δημόσια σχολεία 

Δράσεις Ενεργού Πολίτη:  Ενημερωτική Ημερίδα για Συμβούλους Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης την Παρασκευή 13.12.2024 

ΙΕΠ-Ρομανί: Ανασυγκρότηση ομάδας έργου για το ρόλο της γλώσσας Ρομανί στην εκπαιδευτική ένταξη παιδιών και νέων Ρομά 

Χριστουγεννιάτικο Τραγούδι στη Νοηματική: Μαθητές από Θεσσαλονίκη και Κρήτη Ενώνουν Δυνάμεις | Video

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply