Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δάσκαλος με μισθό 737 ευρώ: Aνάγκη να αναγνωριστεί το έργο των εκπ/κών και στον μηνιαίο μισθό τους

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δάσκαλος με μισθό 737 ευρώ: Aνάγκη να αναγνωριστεί το έργο των εκπαιδευτικών και στον μηνιαίο μισθό τους – Επιστολή Δασκάλου στην “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”.

Δάσκαλος με μισθό 737 ευρώ

“Είναι ανάγκη να αναγνωριστεί το έργο των εκπαιδευτικών και στον μηνιαίο μισθό τους καθώς, στερούμενοι τόσα, συνεχίζουν να πλάθουν τις νεότερες γενιές και απέναντι σε όλες τις δυσκολίες που υφίστανται, με πρώτη δυσκολία τον υπερβολικά χαμηλό μισθό σε μια τόσο δύσκολη περίοδο”

Τα παραπάνω αναφέρει, ανάμεσα στα άλλα, σε επιστολή που απέστειλε στην “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ“, ο εκπαιδευτικός κλάδου Δασκάλων ΠΕ70 Παναγιώτης Τζανάκης, ο οποίος με βάση τα 737 ευρώ που λαμβάνει ως μισθό, θεωρεί “ότι είναι καιρός να εκτιμηθεί πιο έμπρακτα η προσφορά μας, καθώς κάτω από συνθήκες μεγάλης οικονομικής πίεσης και χαμηλών μισθών, χιλιάδες μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με το έργο που παράγουν, έχουν πάρει στις πλάτες τους το μέλλον της χώρας μας”. 

Ακολουθεί η επιστολή του εκπαιδευτικού

“Κύριε διευθυντά

Από τον Αύγουστο της τρέχουσας χρονιάς ανήκω στο δυναμικό των μόνιμων δασκάλων του εκπαιδευτικού κλάδου της χώρας μας. Θεωρούμαι από τους τυχερούς καθώς κατάφερα και διορίστηκα μόλις μετά τέσσερα σχολικά έτη εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας.

Ωστόσο η τύχη μου εξαντλείται εκεί, καθώς ο διορισμός με εκτόπισε μακριά από τον τόπο μόνιμης κατοικίας μου και με ανάγκασε να προγραμματίζω τα έξοδα και τη διαβίωσή μου με βάση τα 737 ευρώ που λαμβάνω ως μισθό.

Είναι γεγονός ότι ήταν δική μου επιλογή να δηλώσω το σύνολο της επικράτειας ως μέρος διορισμού. Πλην όμως θεωρώ ότι είναι καιρός να εκτιμηθεί πιο έμπρακτα η προσφορά μας, καθώς κάτω από συνθήκες μεγάλης οικονομικής πίεσης και χαμηλών μισθών, χιλιάδες μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί με το έργο που παράγουν, έχουν πάρει στις πλάτες τους το μέλλον της χώρας μας. Τα παραπάνω δεν αποτελούν παράπονα, γκρίνια ή στοιχεία κακομοιριάς.

Η αίσθηση του καθήκοντος απέναντι στο λειτούργημά μας για τη διαπαιδαγώγηση των επόμενων γενιών παραμένει ανεπηρέαστη. Ωστόσο αποτελούν ένα λογικό αίτημα χιλιάδων εκπαιδευτικών, οι οποίοι παρόλο που κατέχουν ένα πλήθος τυπικών και παιδαγωγικών προσόντων και έχοντας μπει (καλώς κατ’ εμέ) σε διαδικασία αξιολόγησης, συνεχίζουν να είναι από τους χειρότερα αμειβόμενους κλάδους εργαζομένων μέσα στο Δημόσιο.

ΥΓ.: Επί της αρχής θα ήθελα να σας δηλώσω ότι είμαι ένθερμος αναγνώστης σας και να σας δώσω συγχαρητήρια για το ενημερωτικό σας έργο. Η συγκεκριμένη δήλωση αποτελεί ένα παγιωμένο αίτημα ενός ολόκληρου κλάδου. Είναι ανάγκη να αναγνωριστεί το έργο των εκπαιδευτικών και στον μηνιαίο μισθό τους καθώς, στερούμενοι τόσα, συνεχίζουν να πλάθουν τις νεότερες γενιές και απέναντι σε όλες τις δυσκολίες που υφίστανται, με πρώτη δυσκολία τον υπερβολικά χαμηλό μισθό σε μια τόσο δύσκολη περίοδο.

Παναγιώτης Τζανάκης 

Δάσκαλος”

Δείτε επίσης

Μισθός νεοδιόριστου εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Παράθεση και ανάλυση στοιχείων μισθοδοσίας 

Οδηγός νεοδιόριστου εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Δικαιολογητικά-Ανάληψη υπηρεσίας-Ορκωμοσία-Τοποθέτηση-Μισθός-Αδειες

Μισθοδοσία νεοδιόριστων εκπαιδευτικών: Ολοκληρωμένος Πίνακας 

Υπολογισμός μισθοδοσίας εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ από 1η Ιουνίου 2022: Μόνιμων και αναπληρωτών

Αποδοχές νεοδιόριστων εκπαιδευτικών-Ποσά ταμείου ανεργίας ΟΑΕΔ-Οικογενειακή παροχή 

Μισθολόγιο μόνιμων εκπαιδευτικών μετά το πρώτο έτος διορισμού | Πίνακας 

Σημειώματα μισθοδοσίας: Πως μπορούν να τα δουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί-ΕΕΠ και ΕΒΠ μέσω της ΕΑΠ 

Αυξήσεις μισθών στο Δημόσιο φέρνει η αύξηση του κατώτατου μισθού στον ιδιωτικό τομέα 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply