Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Διαμαρτυρία για τη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών για το Ψηφιακό Φροντιστήριο από την ΠΕΑΔ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Διαμαρτυρία για τη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών για το Ψηφιακό Φροντιστήριο από την Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας (ΠΕΑΔ).

Διαμαρτυρία για τη διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών για το Ψηφιακό Φροντιστήριο

Η ΠΕΑΔ (Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας) εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία διαμαρτύρεται για την διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών για το Ψηφιακό Φροντιστήριο.

Η Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας επισημαίνει ότι η τροποποίηση της Πρόσκλησης και η προσθήκη της δυνατότητας συμμετοχής όσων είχαν προϋπηρεσία από φροντιστήριο έγινε μεταγενέστερα και δεν αναρτήθηκε ποτέ πίνακας κατάταξης υποψηφίων, καθώς και η αναλυτική μοριοδότησή τους.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση της ΠΕΑΔ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ (Π.Ε.Α.Δ.)

Αρ. Μητρώου Σωματείου: 30492 ειδ.6283 = Αρ. Διαταγής Αναγνώρισης του Ειρηνοδικείου Αθηνών: 457/14-10-2014 – e-mail: pead2014@gmail.com – Ηλεκτρ. σελ.: https://syllogosanapliroton.wordpress.com/

Αθήνα, 16/09/2024

Αρ. πρωτ. 320

Θέμα: Ψηφιακό φροντιστήριο: Προβληματισμοί σχετικά με τη διαδικασία προσλήψεων αναπληρωτών

Η διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών για το ψηφιακό φροντιστήριο, έχει προβληματίσει μεγάλο μέρος της εκπαιδευτικής κοινότητας και έχουμε λάβει πληθώρα καταγγελιών και παραπόνων, καθώς:

α) Η τροποποίηση της πρόσκλησης και η προσθήκη της δυνατότητας συμμετοχής όσων είχαν προϋπηρεσία από φροντιστήριο έγινε μεταγενέστερα, αφού είχε λήξει η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων, με αποτέλεσμα πολλοί συνάδελφοι που διέθεταν την απαραίτητη προϋπηρεσία να μην μπορούν να κάνουν αίτηση εκ νέου.

β) Δεν αναρτήθηκε ποτέ πίνακας κατάταξης υποψηφίων, καθώς και η αναλυτική μοριοδότησή τους, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει διαφάνεια και καθολική αποδοχή των προσλήψεων, όπως συμβαίνει με τις υπόλοιπες αποφάσεις προσλήψεων των αναπληρωτών.

Ως Π.Ε.Α.Δ., ζητάμε την άμεση αποκατάσταση της αδικίας, ανάκληση της απόφασης προσλήψεων αναπληρωτών στο ψηφιακό φροντιστήριο και έκδοση νέας πρόσκλησης για το ψηφιακό φροντιστήριο.

Από το Δ.Σ.

Με εκτίμηση,

Π.Ε.Α.Δ

Δείτε σχετικά

Στελέχωση Ψηφιακού Φροντιστηρίου: Η διάταξη-τροπολογία στο άρθρο 118 του ν. 5134/2024 

Προσλήψεις για Ψηφιακό Φροντιστήριο 40 αναπληρωτών-Εναρξη μαθημάτων Τρίτη 17.09.2024 

Ψηφιακό Φροντιστήριο-Απόσπαση εκπαιδευτικών: 43 Γενικής Εκπαίδευσης και 3 Ειδικής Αγωγής 

Πριν φύγετε

Πρόγραμμα Πανελλαδικών Εξετάσεων 2025: Ημερήσιων και Εσπερινών ΓΕΛ-ΕΠΑΛ – Ειδικών και Μουσικών Μαθημάτων

Τεχνικές Διαχείρισης θυμού για παιδιά: Mια μικρή προσπάθεια προσέγγισης ενός μεγάλου θέματος

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση