Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Δηλώσεις περιοχών-αναπληρωτές: Δυσπρόσιτα-Στατιστικά-Διαμόρφωση περσινών προσλήψεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Δηλώσεις περιοχών-αναπληρωτές: Δυσπρόσιτα-Στατιστικά-Διαμόρφωση περσινών προσλήψεων για κάθε ειδικότητα, για κάθε φάση, για κάθε Διεύθυνση, για κάθε τύπο πρόσληψης.

Δηλώσεις περιοχών-αναπληρωτές

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε ενημερωτικό άρθρο του epropedia.gr, η σειρά με την οποία θα δηλώσει περιοχές ένας αναπληρωτής θα καθορίσει 3 παράγοντες:

  1. Την αύξηση μορίων σε σχέση με τους άλλους (αυτό μπορεί να γίνει με επιλογή δυσπρόσιτα σχολεία ή ειδικές προσκλήσεις)
  2. Πόσο μακριά από την περιοχή συμφερόντων θα προσληφθεί
  3. Σε ποια φάση θα γίνει η πρόσληψή του

Υπάρχουν λίγοι αναπληρωτές με καλή σειρά στους πίνακες που κατοικούν σε δυσπρόσιτες περιοχές και αυτοί κατά κάποιο τρόπο είναι οι τυχεροί που δεν θα προβληματιστούν και πολύ. Αυτοί όμως είναι λίγοι…

Για τους υπόλοιπους η απόφαση και επιλογή είναι δύσκολη

Αναπληρωτές-δηλώσεις Περιοχών

Πριν προβεί κανείς σε δήλωση πρέπει να ξέρει:

Ποιες περιοχές έχουν δυσπρόσιτα σχολεία;

Εξ’ ολοκλήρου δυσπρόσιτες περιοχές είναι:

Β’ Κεφαλληνίας
Β’ Κέρκυρας
Γ’ Πειραιά
Β’ Λέσβου
Γ’ Λέσβου
Β’ Μαγνησίας
Β’ Χίου
Γ’ Σάμου
Δ’ Δωδεκανήσου

Βέβαια και πολλές άλλες Διευθύνσεις εκπαίδευσης έχουν δυσπρόσιτα σχολεία αλλά όχι μόνο δυσπρόσιτα.

Αναλυτικά τα μόρια που δίνει κάθε σχολείο πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και ξεχωριστή λίστα με όλα τα δυσπρόσιτα:

Απόφαση Αριθμ. 133529/ΓΔ4 11 Σεπτεμβρίου 2018 Αρ. Φύλλου 3941

Ακολούθησε τροποποίηση της ΚΥΑ

Απόφαση 190318/ΓΔ4 – ΦΕΚ 5065/13-11-2018

Να διευκρινισθεί ότι υπάρχουν 13 κατηγορίες μοριοδότησης των σχολείων που ακολουθούν το Ελληνικό Σύστημα Αρίθμησης

Εξαίρεση αποτελεί η 13 κατηγορία όπου το ΙΓ αντιστοιχεί σε 14 μόρια και όχι σε 13 όπως προκύπτει από την ανάγνωση του Ελληνικού Συστήματος Αρίθμησης

Αναλυτικά η αντιστοιχία είναι:
Α=1,  Β=2,  Γ=3,  Δ=4,  Ε=5,  ΣΤ=6,  Ζ=7,  Η=8,  Θ=9

και τα επόμενα χαρακτηρίζονται ως Δυσπρόσιτα όπου διπλασιάζεται η αντίστοιχη μοριοδότηση για αναπληρωτές και μονίμους εκπαιδευτικούς.

Ι=10,  ΙΑ=11,  ΙΒ=12,  ΙΓ=14 (δεν υπάρχει σχολείο εκπαιδευτική μονάδα με 13 μόρια)

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να βρείτε τα μόρια όλων των σχολείων της Ελλάδας καθώς και τα δυσπρόσιτα:

ΜΟΡΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ – ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ

Αναπληρωτές-δηλώσεις Περιοχών

Το επόμενο δίλημμα του αναπληρωτή είναι:

Να δηλώσω πολλές περιοχές;
έχει πλεονέκτημα την πιθανή πρόσληψη νωρίτερα αλλά με το ρίσκο να βρεθώ σε περιοχές μακριά
Να δηλώσω λιγότερες περιοχές επιλλεκτικά;
έχει πλεονέκτημα ότι είμαι κοντά στον τόπο συμφερόντων μου-κατοικίας μου αλλά με ρίσκο να προσληφθώ αργότερα ή και καθόλου…

Βέβαια το πιο σίγουρο είναι τα δηλώνω όλα παντού…Αλλά υπάρχουν αρκετοί που δεν έχουν το πλεονέκτημα αυτής της επιλογής…Αυτοί είναι που θα προβληματιστούν πολύ και θα πρέπει η δήλωσή τους να είναι πιο μελετημένη…

Θα πρέπει να λάβουν υπόψιν τους εκτός του τι έγινε πέρυσι με τις προσλήψεις αναπληρωτών και τους φετινούς διορισμούς αλλά και τις συνταξιοδοτήσεις-μεταθέσεις… Επίσης αν στην ειδική αγωγή οι προσλήψεις γίνουν από τους νέους προσωρινούς πίνακες θα πρέπει να ληφθεί και αύξηση των μορίων από 19 έως 23 μόρια λόγω εισαγωγής φετινής προυπηρεσίας ενώ για δυσπρόσιτες περιοχές λόγω διπλασιασμού και πολύ παραπάνω αν οι εκπαιδευτικοί αυτοί συνεχίσουν να επιλέγουν δυσπρόσιτες περιοχές….

Είναι πραγματικά μια δύσκολη απόφαση …Όμως σίγουρα θα διευκολύνει την επιλογή τους η γνώση του τι έγινε πέρυσι με τις προσλήψεις αναπληρωτών…

Δηλώσεις αναπληρωτών
Στατιστικά αναπληρωτών

Δείτε αναλυτικά πως διαμορφώθηκαν πέρυσι οι προσλήψεις αναπληρωτών για κάθε ειδικότητα, για κάθε φάση, για κάθε διεύθυνση, για κάθε τύπο πρόσληψης

Στα ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2021-2022 υπάρχουν όλες οι πληροφορίες που αφορούν τις προσλήψεις αναπληρωτών στην σχολική χρονιά 2021-2022.

Αφορούν όλους τους αναπληρωτές κάθε ειδικότητας πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Αφορούν αναπληρωτές της Ειδικής Αγωγής αλλά και της Γενικής Παιδείας.

Οι πληροφορίες περιλαμβάνουν:

  • Αριθμό προσληφθέντων από κάθε ειδικότητα
  • Αριθμό προσληφθέντων σε κάθε φάση
  • Αριθμό προσληφθέντων για κάθε ειδικότητα για κάθε φάση
  • Αριθμό προσληφθέντων για κάθε φάση και κάθε κατηγορία πρόσληψης (Ειδικής Αγωγής ή Γενικής Παιδείας)
  • Μόρια και Σειρά κατάταξης πρώτου και τελευταίου προσληφθέντα σε κάθε διεύθυνση για κάθε ειδικότηταα
  • Αριθμό προσληφθέντων για κάθε διεύθυνση πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • Αριθμό προσληφθέντων για κάθε φάση για κάθε κατηγορία
  • Αριθμό προσληφθέντων για κάθε τύπο πρόσληψης (covid, νοηματικής κλπ)
  • Συνδιασμός όλων των παραπάνω πληροφοριών

Ονομασία και περιεχόμενο καρτελών στο αρχείο τύπου excell

ΕΙΔ –> ειδικότητα (πχ ΠΕ02 -Φιλόλογοι)

ΗΜΕΡ –> ημερομηνία που έγιναν οι αντίστοιχες προσλήψεις (2021-08-26 α’ φάση προσλήψεων)

ΠΙΝ –> από ποιο πίνακα έγινε η πρόσληψη (πχ Α ή Β ή ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ)

ΣΕΙΡΑ –> η σειρά που είχε ο πρώτος και ο τελευταίος προσληφθέντας από του πίνακες του ΑΣΕΠ

ΔΙΕΥΘ –>  είναι η διεύθυνση που έγιναν οι αντίστοιχες προσλήψεις (πχ Α’ Αθήνας)

ΜΟΡ –> τα μόρια του πρώτου και του τελευταίου προσληφθέντα

ΤΥΠΟΣ –> ο τύπος πρόσληψης (πχ covid, νοηματική, ΔΥΕΠ κλπ)

Ποια είναι η σημασία των στατιστικών  στις δηλώσεις αναπληρωτων;

Ο αναπληρωτής όταν κάνει την δήλωση περιοχών βρίσκεται συχνά στο δίλημμα:

πολλές περιοχές με υπέρ πιο σίγουρη ή πιο νωρίς πρόσληψη και κατά  να βρεθεί σε περιοχή μακριά από αυτές που προτιμάει

ή

λιγότερες περιοχές με υπέρ να βρεθεί σε περιοχές κύρια προτίμησης του και κατά πρόσληψη σε μεταγενέστερη φάση ή ακόμα και ΜΗ πρόσληψη

Γνωρίζοντας λοιπόν τις απαιτήσεις της προηγούμενης χρονιάς έχει καλύτερη αντίληψη για το πως θα επιλέξει να διαμορφώσει την δήλωση του.

(Οι πίνακες έχουν δημιουργηθεί από  Δημήτρης Ι. Ζευγίτης Φυσικός ΠΕ04.01)

Δείτε ΕΔΩ

epropedia.gr

Δείτε επίσης

Φάκελος αναπληρωτή εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Πίνακες με τα δικαιολογητικά που πρέπει να περιλαμβάνει 

Προσλήψεις αναπληρωτών-ιατρικά δικαιολογητικά: Η διαδικασία πρόσληψης που εφαρμόζεται έως σήμερα 

Αιτήσεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23: Οδηγός με ερωτήσεις και απαντήσεις 

Πρόσκληση αναπληρωτών εκπαιδευτικών 2022-23: Για υποβολή αίτησης-δήλωσης 

Πρόσκληση αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022-23: Για υποβολή αίτησης-δήλωσης περιοχών για πρόσληψη 

Προσλήψεις 2022-23: Στοιχεία Δ/νσεων Εκπ/σης-ΠΔΕ-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Ειδικών σχολείων-Περιοχών πρόσληψης 

Προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ από το 2017 έως σήμερα ανά κλάδο, δομή, περιοχή-Και η Α Φάση 4ετίας 

Χάρτης προσλήψεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22: Πότε ξεκίνησαν και σε ποιες δομές-Πως συνεχίστηκαν και που | Ημερομηνίες 

Νέα ορθή επανάληψη Προσωρινού Πίνακα ΕΒΠ από το ΑΣΕΠ: Ενστάσεις από 21.07 έως 02.08.2022 

Προσωρινοί Πίνακες 2ΕΑ/2022 ΕΕΠ: Εύχρηστο αρχείο με τα αποτελέσματα συγκεντρωμένα 

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η ταυτότητα των κλάδων-Δομές απασχόλησης-Καθηκοντολόγια-Ιστορική αναδρομή 

Προσλήψεις από προσωρινούς πίνακες: Τι προβλέπεται, όταν θα εκδοθούν οριστικοί, για όσους δεν θα δικαιούνται πρόσληψη 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply