Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΕΕΕΕΚ μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες: Χριστουγεννιάτικη γιορτή και Bazaar

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΕΕΕΕΚ μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες: Χριστουγεννιάτικη γιορτή και Bazaar στο χώρο του σχολείου – Οι δυο (2) Προσκλήσεις.

ΕΕΕΕΚ μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες

Το ΕΕΕΕΚ μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες κοινοποίησε Πρόσκληση για την Χριστουγεννιάτικη έκθεση–Bazaar με τις φετινές δημιουργίες των μαθητών από την Τρίτη 20.12.2022 μέχρι και την Παρασκευή 23.12.2022 στο χώρο του σχολείου και Πρόσκληση στη μουσικοχορευτική παράσταση “Ο Χιονάνθρωπος με τη ζεστή καρδιά” στα πλαίσια της Χριστουγεννιάτικης γιορτής του σχολείου, την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022.

Ακολουθούν οι δυο (2) Προσκλήσεις και λίγα λόγια για το σχολείο

Α. Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ BAZAAR ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Από την Τρίτη 20/12/22 μέχρι και την Παρασκευή 23/12/22 στο χώρο του σχολείου μας κατά τις πρωινές ώρες, θα έχουμε έκθεση – Bazaar με τις φετινές δημιουργίες των παιδιών.

Σας καλούμε να μας επισκεφτείτε και να μας τιμήσετε με την παρουσία σας. Οι μαθητές/τριες έχουν παράγει πολλά προϊόντα όπως σαπούνια, κηραλοιφές, μαρμελάδες, λικέρ, χειροτεχνήματα, φυτοσυνθέσεις κ.α. ΕΕΕΕΚ Μαθητών με Προβλήματα Όρασης & Πολλαπλές Αναπηρίες (πάροδος Σκρα, από Θηβών 250, Αιγάλεω στο σχολικό συγκρότημα του πρώην Πολυκλαδικού Αιγάλεω)

Σας περιμένουμε!

__________________

Β. Η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

ΕΕΕΕΚ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ & ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

ΜΟΥΣΙΚΟθΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΗ ΖΕΣΤΗ ΚΑΡΔΙΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022

ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΏΣΕΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Δείτε την Πρόσκληση και το Πρόγραμμα της γιορτής ΕΔΩ

__________________

Γ. Λίγα λόγια για το σχολείο από τον Δ/ντή Δημήτρη Αφουξενίδη

Το σχολείο μας λειτούργησε το 2009 αρχικά σαν «ΕΕΕΕΚ Τυφλών Πολυαναπήρων», ενώ από το 2013-14 μετονομάστηκε σε «ΕΕΕΕΚ μαθητών με προβλήματα όρασης και πολλαπλές αναπηρίες» . Πεποίθησή μου είναι η ομαλή και με τρόπο ασφαλή, διαγραφή επιπλέον διαχωριστικών γραμμών οι οποίες τίθενται συνήθως με διάφορα επιχειρήματα όπως της «ανάγκης για εξειδικευμένη παρέμβαση» αγνοώντας σημαντικές παραμέτρους όπως η κοινωνικοποίηση, η συνύπαρξη, η ώσμωση, η αλληλεπίδραση και φυσικά η διαφοροποιημένη και εξατομικευμένη παρέμβαση.

Oι διαχωρισμοί οδηγούν τελικά στην απομόνωση ολόκληρες κοινωνικές ομάδες όταν ειδικά στα σχολικά τους χρόνια βρίσκονται σε περιβάλλοντα απόλυτα ομοιογενή. Υπέρμαχοι τέτοιων διαχωριστικών απόψεων που είτε από άγνοια, ή από λανθασμένη προσέγγιση, ή επειδή ενδεχόμενα ακολουθούν συντεχνιακά μονοπάτια, πρέπει να παραμερίζονται και να επικρατούν ενταξιακές κατευθύνσεις προς όφελος κάθε μαθητή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, δυνατότητες και ιδιαιτερότητες ώστε να καλλιεργούνται και να αναδύονται όλες οι ικανότητες καθενός εξ αυτών και στον υπέρτατο δυνατό βαθμό.

Το μαθητικό προφίλ του συγκεκριμένου σχολείου έχει να κάνει καταρχάς με τον τύπο σχολείου (ΕΕΕΕΚ) – κρίνεται από τα ΚΕΔΔΥ ποιοι μαθητές πρέπει να κατευθυνθούν στον τύπο αυτό – κι επιπλέον να συντρέχουν προβλήματα όρασης. Διαφοροποιείται έτσι από τον διεθνή όρο των σχολείων τύπου mdvi καθώς δεν αρκεί μόνον μία αναπηρία ή ειδική εκπαιδευτική ανάγκη πλέον των προβλημάτων όρασης ώστε να ενταχθεί ένας μαθητής σε αυτό το εκπαιδευτικό πλαίσιο.

Αφουξενίδης Δημήτριος

Δείτε επίσης

Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Πύργου: Ψυχοπαιδαγωγικές μορφές παρέμβασης με τη βοήθεια των ζώων-θεραπευτικά οφέλη 

Μακρή-νέοι μόνιμοι διορισμοί: Εντατική η προσπάθεια από το ΥΠΑΙΘ-44.632 προσλήψεις αναπληρωτών για το 2022-23

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply