Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΕΕΠ ΕΒΠ Β Φάση-Προσλήψεις 2024-25: Ολα τα ονόματα των 1.860 προσληφθέντων αναπληρωτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΕΕΠ ΕΒΠ Β Φάση-Προσλήψεις 2024-25: Ολα τα ονόματα των 1.860 προσληφθέντων αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού για το 2024-25.

ΕΕΠ ΕΒΠ Β Φάση-Προσλήψεις 2024-25

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το διδακτικό έτος 2024-2025 προσλαμβάνονται μέλη ΕΕΠΕΒΠ ως προσωρινοί αναπληρωτές:

Στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) → 538 (ΕΒΠ-210, ΠΕ21-72, ΠΕ23-73, ΠΕ25-51, ΠΕ28-55, ΠΕ29-15, ΠΕ30-58) + 3 Νοηματική ΠΕ23 και 1 Braille ΠΕ30

Στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη) → 148 ΕΒΠ

Στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) → 198 (ΠΕ21-10, ΠΕ23-70, ΠΕ28-5, ΠΕ29-8, ΠΕ30-105)

Στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ → 34 (ΠΕ23-18, ΠΕ30-16)

Σε Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) → 223 Ψυχολόγοι ΠΕ23

Σε σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης → 681 (222 Κ.Λ. ΠΕ30 και 459 Ψυχολόγοι ΠΕ23)

Στις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ → 36 Κ.Λ. ΠΕ30

Επίσης, διατίθενται για πρόσληψη στα ΥΜΕΠΑΛ της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, 2 αναπληρωτές κλάδου ΠΕ23.

Οι προσλαμβανόμενοι/ες οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Τρίτη 29 έως και την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024.

Στη διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes αναρτώνται πληροφορίες και διευκρινίσεις επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες και ανάληψης υπηρεσίας.

Δείτε το αρχείο με τα ονόματα ΕΔΩ

Δείτε τις Οδηγίες του ΥΠΑΙΘΑ ΕΔΩ

Δείτε: Προσλήψεις Α και Β Φάσης ΕΕΠ-ΕΒΠ και 1ης Ειδικής Πρόσκλησης 2024-25 ανά κλάδο και δομή (ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ/Γενικά σχολεία) – Συνολικά 7.561 – Πίνακας 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Σύγκριση προσλήψεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024-25 ανά κλάδο και δομή σε σχέση με πέρσι – Αναλυτικά στοιχεία 

Αναλυτικά

Ημερομηνίες τρέχουσας φάσης πρόσληψης αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ

  • Αίτηση-Δήλωση προτιμήσεων στο ΟΠΣΥΔ για τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες από τους υποψηφίους την Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2024.
  • Προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας από την Τρίτη 29 έως και την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024, απευθείας στην σχολική μονάδα ή τη δομή πρόσληψής τους. Eάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα σε μια από τις σχολικές μονάδες της ομάδας σχολείων στην οποία τοποθετούνται.
  • Οι αναπληρωτές θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS για τη σχολική μονάδα/ΚΕΔΑΣΥ ανάληψης υπηρεσίας την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2024.

________________________________

Διαδικασία τοποθέτησης

Επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για τις περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας, οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να ανατρέξουν στην διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes όπου έχουν αναρτηθεί οι απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις.

Δείτε επίσης

Ποινές για μη ανάληψη υπηρεσίας ή παραίτηση αναπληρωτών: Οι 4 περιπτώσεις και το νομοθετικό πλαίσιο 

Οι Προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ της Α Φάσης 2024-25

Καθηκοντολόγιο Κοινωνικών Λειτουργών, Ψυχολόγων και Δ/ντων στα γενικά σχολεία 2024-25 

Οδηγός ΕΣΠΑ προσλήψεων Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών στα γενικά σχολεία 

Ψυχολόγοι στα ΕΠΑΛ 2024: Το ΦΕΚ με τις σχολικές μονάδες που θα δουλέψουν 237 Ψυχολόγοι 

Τα σχολεία που θα δουλέψουν 49 Κοινωνικοί Λειτουργοί σε Τάξεις Υποδοχής-ΔΥΕΠ για το σχ. έτος 2024-25 

Καθήκοντα και αρμοδιότητες Ψυχολόγων ΕΠΑΛ-ΠΕΠΑΛ | ΦΕΚ 

Οδηγός ΕΣΠΑ για προσλήψεις στα ΕΠΑΛ εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων για το 2024-25 

Πριν φύγετε

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024-25: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Από την αίτηση στη σχολική μονάδα: Τα 10 βασικά σημεία της διαδικασίας πρόσληψης αναπληρωτών

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση