Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ειδικό Λύκειο Ιλίου: Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου με θέμα την εξοικείωση των ΑμεΑ καθώς και κάθε αναγνώστη με το ΜΕΤΡΟ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ειδικό Λύκειο Ιλίου: Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου με θέμα την εξοικείωση των ΑμεΑ καθώς και κάθε αναγνώστη με το ΜΕΤΡΟ – Μπορείτε να διαβάσετε ελεύθερα το βιβλίο.

Ειδικό Λύκειο Ιλίου

Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου από το Ειδικό Λύκειο Ιλίου με θέμα την εξοικείωση των ΑμεΑ καθώς και κάθε αναγνώστη με το ΜΕΤΡΟ.

Το Ειδικό Λύκειο Ιλίου παρακολουθώντας τις εξελίξεις στον ψηφιακό τομέα, δημιούργησε, στο πλαίσιο της ομάδας αυτονομίας, ένα ηλεκτρονικό βιβλίο με  τίτλο « Μετρό: το μέτρο της ελευθερίας» με απώτερο στόχο  την εξοικείωση των μαθητών του, αλλά και κάθε αναγνώστη γενικότερα, με το ΜΕΤΡΟ.

 Ειδικότερα σε αυτό το ηλεκτρονικό βιβλίο ο αναγνώστης θα: 

  • Εξοικειωθεί με το δίκτυο του μετρό, τους σταθμούς και τις γραμμές.
  • Μάθει για τα διάφορα είδη εισιτηρίων και καρτών που διατίθενται.
  • Ανακαλύψει τους κανόνες ασφαλείας που πρέπει να τηρούνται στο μετρό.
  • Λάβει χρήσιμες συμβουλές για να κάνει τις μετακινήσεις του με το μετρό εύκολες και ευχάριστες.
  • Βρει διασκεδαστικά παιχνίδια και ασκήσεις για να ελέγξετε τις γνώσεις του.
  • Να εξοικειωθεί με το μετρό και να νιώθει άνετα να το χρησιμοποιήσει.
  • Να αντιληφθεί τα οφέλη του μετρό, όπως η ταχύτητα, η ασφάλεια και η προστασία του περιβάλλοντος.
  • Να  ενθαρρύνουμε την υιοθέτηση του μετρό ως κυρίαρχου μέσου αστικής μετακίνησης.

Δημιουργός του βιβλίου είναι ο Κοινωνικός Λειτουργός του σχολείου, Πουλογιαννόπουλος Δημήτρης.

Μπορείτε να διαβάσετε ελεύθερα το βιβλίο στον εξής σύνδεσμο:

https://read.bookcreator.com/L2HwB7Ina5ZhYJgcVfwvAjx3Jxl2/3W8lqAXCRwqVq3lDmNxDAw/gO14KXOtQxaOwFFbAYapog

Δείτε επίσης

Διαταραχή Αντιδραστικής Προσκόλλησης – Reactive Attachment Disorder – RAD 

Στηρίζοντας παιδιά που θρηνούν: Του Λάζαρου Βλαχόπουλου 

Ψυχοανθεκτικότητα: Απλά βήματα για την ανάπτυξή της 

Τεχνικές Διαχείρισης θυμού για παιδιά: Mια μικρή προσπάθεια προσέγγισης ενός μεγάλου θέματος 

Δείτε ακόμη

Παράλληλη Στήριξη στα σχολεία: Νομοθεσία-Παιδαγωγικό πλαίσιο-Βασικές αρχές του θεσμού 

Ολα τα καθηκοντολόγια εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ-Σχολ. Νοσηλευτών-Συμβ. Εκπ/σης-Δ/ντών, σε σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Σύλλ. διδασκόντων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση