Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενημέρωση για συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ και Εγκύκλιο Μεταθέσεων Δευτεροβάθμιας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενημέρωση για συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ και Εγκύκλιο Μεταθέσεων Δευτεροβάθμιας από τον Αιρετό Θοδωρή Κατσωνόπουλο – Δεν προβλέπεται η αναδρομικότητα στη δυνατότητα νεοδιόριστων ειδικών κατηγοριών να υποβάλλουν αίτηση μετάθεσης.

Ενημέρωση για συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ

Για την Εγκύκλιο των Μεταθέσεων και τη σημερινή συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ ενημερώνει ο Αιρετός στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ) Θοδωρής Κατσωνόπουλος.

Ο Αιρετός διαμαρτύρεται για το γεγονός ότι δεν προβλέπεται η αναδρομικότητα στη δυνατότητα νεοδιόριστων ειδικών κατηγοριών να υποβάλλουν αίτηση μετάθεσης μιας και ο χρόνος που διανύεται στη θέση απόσπασης και υπολογίζεται για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης σύμφωνα με το άρθρο 17 του ν. 5128/2024 (118Α΄) αφορά μόνο στους εκπαιδευτικούς που διορίζονται μετά τη δημοσίευση του νόμου, ήτοι μετά τις 30/07/2024 και όσους διανύουν το δεύτερο έτος διορισμού τους κατά το διδακτικό έτος 2024-2025.

Επιπροσθέτως ο Θ. Κατσωνόπουλος παρουσιάζει αναλυτικά τα θέματα που εξετάστηκαν και τις σχετικές αποφάσεις που έλαβε το Συμβούλιο.

Ακολουθεί το Ενημερωτικό του Αιρετού

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΣΤΟ ΚΥΣΔΕ

ΚΑΤΣΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΘΟΔΩΡΗ

Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ (Τρίτη 15/10/2024) και την τρέχουσα εκπαιδευτική επικαιρότητα

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Καταρχάς να σας ενημερώσω ότι μόλις σήμερα, Τρίτη 15/10/2024, εκδόθηκε η εγκύκλιος των μεταθέσεων 59829-15-10-24-metatheseis… και είναι απογοητευτικό και συνάμα εξοργιστικό ότι δεν προβλέπονται οι πολυαναμενόμενες αλλαγές για τις οποίες έχει δεσμευτεί δημόσια η πολιτική ηγεσία.

Με μία λέξη ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ.

Δεν πρέπει να το επιτρέψουμε.

Οι πιέσεις μας πρέπει να ενταθούν και να κλιμακωθούν όλο το επόμενο διάστημα για να επέλθει δικαίωση των εκπαιδευτικών που αναμένουν την ισχύ της αναδρομικότητας του νόμου για ΟΛΕΣ τις ειδικές κατηγορίες (η Υφυπουργός δεσμεύτηκε από το βήμα της Βουλής και μάλιστα είχαν θετική εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας, αλλά … απαιτείται νομοθετική ρύθμιση, όπως απάντησαν από το νομικό τμήμα), όπως και των εκπαιδευτικών των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων (η πολιτική ηγεσία έχει δεσμευτεί για την αλλαγή του πλαισίου με βάση τις θέσεις του κλάδου). Αναμένουμε τις άμεσες ενέργειες από πλευράς πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ.

Στα του ΚΥΣΔΕ, να σας ενημερώσω ότι το Συμβούλιο συνεδρίασε την Τρίτη 15 Οκτωβρίου με ευρεία γκάμα θεμάτων στην ημερήσια διάταξη.

Αναλυτικά τα θέματα που εξετάστηκαν και οι σχετικές αποφάσεις που έλαβε το Συμβούλιο ήταν:

  1. Αποδέσμευση εκπαιδευτικών ΔΕ για μετάταξη μέσω Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας (ΕΣΚ) στα πλαίσια του 5ου έκτακτου κύκλου κινητικότητας 2024
  2. Αποδέσμευση εκπαιδευτικού ΔΕ για μετάταξη σε θέση κλάδου ΤΕ Διοικητικού για λόγους υγείας μέσω ΕΣΚ

Αναφορικά με τα δύο (2) πρώτα θέματα, πρέπει να σημειωθεί ότι με τον Ν. 4153/2024 ΔΕΝ επιτρέπεται πλέον η δυνατότητα μετάταξης εκπαιδευτικών μέσω του Ενιαίου Συστήματος Κινητικότητας.

Ψηφίστηκε ο Ν.4153/2024 (ΦΕΚ 161/Α/11-10-2024) σύμφωνα με τον οποίο τροποποιείται η παρ. 4 του άρθρου 3 του Ν. 4440/2016 ως εξής: « «4. Από τις διατάξεις του παρόντος εξαιρούνται οι υπάλληλοι της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (Ε.Α.Β. Α.Ε.), οι δικαστικοί υπάλληλοι, οι υπάλληλοι όλων των κλάδων και ειδικοτήτων των Σωφρονιστικών Καταστημάτων και του Ιδρύματος Αγωγής Ανηλίκων Αρρένων Βόλου, οι υπάλληλοι όλων των κλάδων, εκτός από τους διοικητικούς υπαλλήλους, των νοσηλευτικών ιδρυμάτων του Ε.Σ.Υ., των νοσηλευτικών ιδρυμάτων εποπτείας του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, καθώς και των στρατιωτικών νοσοκομείων, οι υπάλληλοι του Ε.Κ.Α.Β. και οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.»

Επομένως, ΔΕΝ εξετάστηκαν οι τρεις (3)  αιτήσεις μετάταξης εκπαιδευτικών ΔΕ, στα πλαίσια του 5ου έκτακτου κύκλου κινητικότητας 2024, για αποδέσμευση από τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα.

Σχετικά με το 2ο θέμα, αυτό αναβλήθηκε, καθώς, με βάση την υπηρεσία δεν είναι ξεκάθαρο αν υφίσταται η δυνατότητα κινητικότητας μέσω ΕΣΚ για σοβαρούς λόγους υγείας (υπ. αριθμ. 230656/2017/25-4-2017 σχετική γνωμοδότηση του ΝΣΚ).

Επιβάλλεται να υπάρξουν ειδικές διατάξεις για τους εκπαιδευτικούς.

Η θέση μου στο Συμβούλιο ήταν προφανώς υποστηρικτική και για τις τέσσερις (4) αιτήσεις των εκπαιδευτικών. Επιβάλλεται να επιστρέψει το προηγούμενο καθεστώς για τους εκπαιδευτικούς που  ζητούν την αποδέσμευση από τα εκπαιδευτικά τους καθήκοντα, όπως ίσχυε σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.6, αρ. 3 του Ν.4440/2016 (ΦΕΚ224Α’) σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ.7, αρ.5 του Ν.1824/1988 (ΦΕΚ296Α’).

3. Υπεραριθμίες Μουσικών Σχολείων

Εξετάστηκαν τα πλεονάσματα των γενικών ειδικοτήτων, αλλά και των μουσικών ειδικεύσεων, αναφορικά με τις μεταθέσεις σε Μουσικά Σχολεία έτους 2025 όπως αυτά καταχωρήθηκαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-datacenter.

Πιο συγκεκριμένα, η ΔΔΕ Καστοριάς απέστειλε έγγραφο για πλεόνασμα στους κλάδους ΠΕ02 και ΠΕ03 και αιτήθηκε κρίση υπεραριθμίας για τους  εκπαιδευτικούς των παραπάνω κλάδων του Μουσικού Σχολείου Καστοριάς. Η ΔΔΕ Λακωνίας απέστειλε έγγραφα για πλεόνασμα του Μουσικού Σχολείου Σπάρτης στον κλάδο ΠΕ79.01-ΤΕ16 και την κλασική κιθάρα. Η ΔΔΕ Λευκάδας απέστειλε έγγραφο για πλεόνασμα στους κλάδους ΠΕ05 και ΠΕ80 και αιτήθηκε κρίση υπεραριθμίας για τους εκπαιδευτικούς των παραπάνω ειδικοτήτων του Μουσικού Σχολείου Λευκάδας. Η ΔΔΕ Κοζάνης απέστειλε έγγραφο για πλεόνασμα του Μουσικού Σχολείου Πτολεμαΐδας κλάδου ΠΕ02. Η ΔΔΕ Α΄ Θεσσαλονίκης απέστειλε έγγραφα για πλεόνασμα του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης στον κλάδο ΠΕ79.01-ΤΕ16 και την ηλεκτρική κιθάρα. Η ΔΔΕ Πειραιά απέστειλε έγγραφο για πλεόνασμα του Μουσικού Σχολείου Πειραιά στον κλάδο ΠΕ79.01-ΤΕ16 και το μαντολίνο.

Αναφορικά με την κρίση υπεραριθμίας σε Μουσικά Σχολεία προβλέπεται ότι: «Σύμφωνα με τη περ. 12 της παρ.2 του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/97 «οι εκπαιδευτικοί των πειραματικών, των μουσικών σχολείων καθώς και των σχολείων των Αποδήμων Ελληνοπαίδων και των Σ.Μ.Ε.Α. Β/θμιας Εκπ/σης χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι από τα αρμόδια κεντρικά υπηρεσιακά συμβούλια (Κ.Υ.Σ.Δ.Ε) σύμφωνα με τη διαδικασία της περ. β΄ της παρ. 3 του άρθρου αυτού. Οι χαρακτηριζόμενοι ως υπεράριθμοι εφόσον δεν είναι δυνατή η μετάθεσή τους σε ίδιο σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης μετατίθενται χωρίς αίτησή τους υποχρεωτικά στην ίδια περιοχή μετάθεσης της έδρας του σχολείου στο οποίο κρίθηκαν υπεράριθμοι και τίθενται στη διάθεση των οικείων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί μετατίθενται σε σχολεία της ίδιας περιοχής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του παρόντος Π.Δ. Επίσης οι εκπαιδευτικοί αυτοί μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο για μετάθεση σε ίδιο ή άλλο σχολείο, Πειραματικό, Μουσικό, Σ.Μ.Ε.Α. ή Σχολείο Αποδήμων Ελληνοπαίδων, κατά περίπτωση της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης. Οι αιτήσεις τους κρίνονται κατά προτεραιότητα πριν από τη διαδικασία των μεταθέσεων στα σχολεία αυτά.»

  1. Υπεραριθμίες Καλλιτεχνικών Σχολείων

Το Συμβούλιο κλήθηκε να γνωμοδοτήσει σχετικά με τον χαρακτηρισμό οργανικά υπεράριθμων δύο (2) εκπαιδευτικών, κλάδου ΠΕ07 και ΠΕ08, στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με έγγραφο της ΔΔΕ και τις διατάξεις της §12 του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45τΑ’) που προστέθηκε με την §2 του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/1997 (ΦΕΚ94τΑ’), μετά τον υπολογισμό και τη δήλωση των οργανικών κενών και πλεονασμάτων σε Καλλιτεχνικά Σχολεία για τις μεταθέσεις του έτους 2025.

Σε ότι αφορά στα θέματα 3 και 4, το ΚΥΣΔΕ δεν έκρινε κανέναν υπεράριθμο στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία με την αιτιολόγηση ότι δεν πρόκειται για ουσιαστικές υπεραριθμίες, καθώς οι εν λόγω εκπαιδευτικοί καλύπτουν πάγιες ανάγκες των σχολείων τους και ενδεχόμενη κρίση υπεραριθμίας την επόμενη χρονιά θα δημιουργούσε νέα κενά στις σχολικές μονάδες της οργανικής τους θέσης. Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί αυτοί, είναι εκπαιδευτικοί αυξημένων προσόντων, οι οποίοι απέκτησαν οργανική θέση στα εν λόγω σχολεία κατόπιν ειδικής διαδικασίας κρίσης.

  1. Υπεραριθμίες Πειραματικών Σχολείων Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης

Το Συμβούλιο εξέτασε τα σχετικά έγγραφα των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας (διαπιστώθηκε οργανική υπεραριθμία στον κλάδο ΠΕ05 στο Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας), Ανατ. Θεσσαλονίκης (διαπιστώθηκε οργανική υπεραριθμία στους κλάδους ΠΕ01, ΠΕ06 και ΠΕ86 στο Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ανατ. Θεσσαλονίκης), Δυτ. Θεσσαλονίκης (διαπιστώθηκε οργανική υπεραριθμία στους κλάδους ΠΕ02, ΠΕ06, ΠΕ07 και ΠΕ86 στο Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου και στους κλάδους ΠΕ05 και ΠΕ78 στο ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου) και Ιωαννίνων (διαπιστώθηκε οργανική υπεραριθμία στον κλάδο ΠΕ03 στο 2ο Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης), αναφορικά με τη διαπίστωση υπεραριθμίας στα Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς τους, βάσει των διατάξεων της §12 του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/1996 (ΦΕΚ 45τΑ’) που προστέθηκε με την §2 του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/1997 (ΦΕΚ 94τΑ’), μετά τον υπολογισμό και τη δήλωση των οργανικών κενών και πλεονασμάτων στα σχολεία αυτά για τις μεταθέσεις του έτους 2025.

Το Συμβούλιο έκρινε μόνο μία (1) εκπαιδευτικό οργανικά υπεράριθμη, κατόπιν δικής της βούλησης. Για τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς ισχύουν τα ως άνω αναγραφόμενα στα θέματα 3 και 4.

6. Αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ στην ΕΑΕ

Εξετάστηκαν δύο (2) νέες αιτήσεις απόσπασης νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών, όπως και μία (1) αίτηση τροποποίησης απόσπασης στην EAE. Το Συμβούλιο απεφάνθη θετικά και για τις τρεις (3) αιτήσεις.

Εξετάστηκε επίσης μία (1) ένσταση λόγω ανάκλησης απόσπασης εκπαιδευτικού ΕΑΕ, η οποία όμως απορρίφθηκε διότι δεν εμπίπτει στο άρθρο 17 του Ν. 5128/2024.

Σε όλες τις περιπτώσεις τοποθετήθηκα υπέρ των εκπαιδευτικών και ψήφισα θετικά.

7. Αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ

Εξετάστηκαν:

Επτά (7) αιτήσεις ανάκλησης απόσπασης, από τις εγκρίθηκαν οι έξι (6).

Επτά (7) νέες αιτήσεις απόσπασης, οι οποίες απορρίφθηκαν κατά πλειοψηφία, όπως επίσης μία (1) κατά προτεραιότητα αίτηση απόσπασης ως αιρετός ΟΤΑ και μία (1) λόγω πολυτεκνίας. Και οι δύο (2) εγκρίθηκαν με βάση το ισχύον πλαίσιο.

Δύο (2) αιτήσεις νεοδιοριζόμενων που ανήκουν σε ειδική κατηγορία, οι οποίες εγκρίθηκαν και

Μία (1) αίτηση τροποποίησης της αίτησης απόσπασης, η οποία απορρίφθηκε κατά πλειοψηφία.

  1. Αποσπάσεις εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ79.01 και ΤΕ16 σε Μουσικά Σχολεία (εξ΄αναβολής)

Εξετάστηκαν τρεις (3) αιτήσεις νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών ΤΕ16, οι οποίοι είναι ενταγμένοι/ες σε ειδική κατηγορία. Έγιναν δεκτές.

  1. Θέματα μεταθέσεων/αποσπάσεων εκπαιδευτικών ΔΕ Μουσικής Παιδείας σε Μουσικά Σχολεία

Κατόπιν εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής Μουσικής Παιδείας (ΕΕΜΠ), το Συμβούλιο γνωμοδότησε αρνητικά κατά πλειοψηφία για δύο (2) αιτήσεις απόσπασης εκπαιδευτικών μουσικών ειδικεύσεων από Μουσικό Σχολείο σε Μουσικό Σχολείο..

Αναφορικά με δύο (2) αιτήσεις θεραπείας, αυτές δεν ικανοποιήθηκαν κατά πλειοψηφία με βάση το ισχύον πλαίσιο. Έγινε μόνο λεκτική διόρθωση.

Σε ότι αφορά σε δύο (2) ενστάσεις επί των αποσπάσεων, οι οποίες είχαν αναπεμφθεί από τα μέσα Αυγούστου στην ΕΕΜΠ για αιτιολόγηση, αυτές δεν ικανοποιήθηκαν. Βέβαια η αιτιολόγηση, όπως και όλη η εισήγηση, για ακόμα μια φορά, ήταν απαράδεκτη και μη σύννομη! Η Επιτροπή δεν εφαρμόζει τα ισχύοντα. Έχω αναφερθεί πολλάκις ότι αυτά που ισχύουν για τις μεταθέσεις και αποσπάσεις των Μουσικών Σχολείων επιβάλλεται να αλλάξουν και να υπάρχει σαφής μοριοδότηση και συγκεκριμένα κριτήρια. Όμως, ακόμα και με το ισχύον πλαίσιο, που διέπεται από αδιαφάνεια, οι ενστάσεις των εκπαιδευτικών θα έπρεπε να έχουν ικανοποιηθεί! Το πρόβλημα είναι γνωστό και αφορά τόσο στις αιτήσεις απόσπασης όσο και στις αιτήσεις μετάθεσης.

Ενημερώνω ότι θα είμαι, με όλους τους δυνατούς τρόπους,  στο πλευρό των εκπαιδευτικών που έχουν αδικηθεί από τις κρίσεις της διοίκησης σε κάθε επίπεδο.

Οι ευθύνες της πολιτικής ηγεσίας είναι τεράστιες όπως και των αρμόδιων θεσμικών παραγόντων. ΑΜΕΣΑ λοιπόν να μεριμνήσουν για την αποκατάσταση των αδικιών.

  1. Παραίτηση από την υπηρεσία εκπαιδευτικών ΔΕ για εξαιρετικούς λόγους

Από τις δώδεκα (12) αιτήσεις που εξετάστηκαν, απορρίφθηκε, κατά πλειοψηφία, η μία (1) για τυπικούς λόγους.

  1. Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου σε στελέχη εκπαίδευσης

Εξετάστηκαν επτά (7) αιτήσεις, οι οποίες και εγκρίθηκαν. Επισήμανα ότι πρέπει όλες οι ΔΔΕ, όλα τα ΠΥΣΔΕ της χώρας, να εγκρίνουν τις άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου των εκπαιδευτικών τους, χωρίς τον περιορισμό των ωρών/εβδομάδα  που θέτουν πολλά Συμβούλια, εφόσον πληρούνται οι τυπικές προϋποθέσεις.

  1. Αναμοριοδότηση σχολικής μονάδας

Αφορούσε στο Γυμνάσιο Συβρίτου της ΔΔΕ Ρεθύμνου. Υποστήριξα την πρόταση της τοπικής ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ. Η γνωμοδότηση του Συμβουλίου ήταν για αναμοριοδότηση της σχολικής μονάδας από 6 σε 8 μόρια με βάση τη σχετική εισήγηση της αρμόδιας υπηρεσίας του Υπουργείου.

Αφού άνοιξε η συζήτηση για την αναμοριοδότηση των σχολικών  μονάδων (η τελευταία είχε γίνει το 2018), απαιτείται να γίνει μια συνολική πρόταση, να τηρηθεί μια αρχή στο διηνεκές και ότι ισχύσει, να ισχύσει χωρίς αιφνιδιασμούς και να είναι σε γνώση όλων των εκπαιδευτικών, πριν δηλώσουν σχολεία. Να γίνει μια συνολική αναθεώρηση για την αναμοριοδότηση με βάση τα νέα δεδομένα. Να εισακουστούν οι προτάσεις των ΕΛΜΕ και της ΟΛΜΕ.

Αθήνα, 15/10/2024

Με φιλικούς και αγωνιστικούς χαιρετισμούς

ΚΑΤΣΩΝΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ

Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ

εκλεγμένο με τις ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΚ

Δείτε επίσης

Εγκύκλιος Μεταθέσεων Δευτεροβάθμιας 2024: Και οριστική τοποθέτηση νεοδιόριστων-Βελτίωση θέσης-Αιτήσεις 16 έως 31.10 

Υπολογισμός προϋπηρεσίας και ΜΣΔ-Μονάδων Συνθηκών Διαβίωσης για τις Μεταθέσεις 

Ολα τα καθηκοντολόγια εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ-Σχολ. Νοσηλευτών-Συμβ. Εκπ/σης-Δ/ντών, σε σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Σύλλ. διδασκόντων 

Ποιες άδειες δικαιούνται εκπαιδευτικοί/ΕΕΠ/ΕΒΠ μόνιμοι-αναπληρωτές-νεοδιόριστοι-ΑμεΑ – Ποιος τις χορηγεί 

Οδηγός εκπαιδευτικού 2024-25: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Αδειες-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply