Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ενημέρωση ΠΕΣΥΘ για κινητοποιήσεις και ανοιχτή επιστολή προς τον Διευθυντή Εκπ/σης της ΔΙΠΕ Γ’ Αθήνας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ενημέρωση ΠΕΣΥΘ για κινητοποιήσεις και ανοιχτή επιστολή προς τον Διευθυντή Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας.

Ενημέρωση ΠΕΣΥΘ για κινητοποιήσεις – Ανοιχτή επιστολή

Την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου εκπρόσωποι του ΔΣ του ΠΕΣΥΘ (Πρόεδρος και Αντιπρόεδρος) και παρουσία μελών του, όπως και τις Επιτροπής Παιδείας, προχωρήσαν σε Παράσταση Διαμαρτυρίας στη Γ΄Δ/νση Πρωτοβάθμιας Εκ/σης Αθήνας προκειμένου να πάρουν απαντήσεις στην ανοιχτή επιστολή τους για τη μη σύσταση οργανικών κενών και τις μειωμένες προσλήψεις αναπληρωτών/ριών. Την κινητοποίηση στήριξαν και με την παρουσία τους, το ΣΕΠΕ Περιστερίου “Έλλη Αλεξίου”, μέλη του ΕΕΤΕ και του ΠΑΣΕΜΕ.

Αντίστοιχα, κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε, την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου, από κοινού με τα ΣΕΠΕ, τους Συλλόγους και την Ένωση γονέων, τους τους μαθητές και τις μαθήτριες, στη Δ’ Αθήνας που αφορούσε την κατάργηση και συγχώνευση τμημάτων.

Σύμφωνα με την Ανακοίνωση του ΠΕΣΥΘ, φαίνεται, για άλλη μια φορά, η δυνατότητα που υπάρχει μέσα από τις κινηματικές διαδικασίες να δοθούν απαντήσεις και λύσεις που αφορούν την αισθητική αγωγή.

Ακολουθεί η ενημέρωση του ΠΕΣΥΘ για τις κινητοποιήσεις και η ανοιχτή επιστολή προς τον Διευθυντή Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας.

ΠΕΣΥΘ- Δελτίο Τύπου

Την Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου εκπρόσωποι του ΔΣ του ΠΕΣΥΘ (πρόεδρος και αντιπρόεδρος) και παρουσία μελών του, όπως και τις επιτροπής παιδείας προχωρήσαμε σε παράσταση διαμαρτυρίας στη Γ΄Δ/νση Πρωτ/ας Εκ/σης Αθήνας προκειμένου να πάρουμε απαντήσεις στην ανοιχτή επιστολή μας για τη μη σύσταση οργανικών κενών και τις μειωμένες προσλήψεις αναπληρωτών/ριών. Την κινητοποίηση στήριξαν και με την παρουσία τους, το ΣΕΠΕ Περιστερίου “Έλλη Αλεξίου”, μέλη του ΕΕΤΕ και του ΠΑΣΕΜΕ. Ο κ. Κάππος απουσίαζε και μας δέχτηκε από το τμήμα εκπαιδευτικών θεμάτων η κα. Αναστασίου.

Παραδώσαμε και πρωτοκολλήσαμε ανοιχτή επιστολή και των τριών ειδικοτήτων της αισθητικής αγωγής (επισυνάπτεται παρακάτω) και ζητήσαμε να οριστεί το συντομότερο συνάντηση με τον ίδιο. Η κα Αναστασίου, δεν είχε να μας απαντήσει τίποτα στο γιατί δεν προχώρησε η σύσταση οργανικών θέσεων στη Γ΄ Αθήνας και ισχυρίστηκε ότι την ευθύνη γι΄αυτό είχε ο προκάτοχός της και αυτή δεν είχε εικόνα(!!)

Στην ερώτηση μέλους του ΠΕΣΥΘ για ποιο λόγο η Γ’ Αθήνας δεν εμφανίζει λειτουργικά και οργανικά κενά και αν είναι ευθύνη της Διεύθυνσης ή του Υπουργείου, η απάντηση που πήραμε ήταν ότι δεν μπορεί να μιλήσει για τους προκατόχους της, αλλά μας βεβαίωσε ότι στην Α φάση η διεύθυνση έστειλε κανονικά όλα τα κενά στο Υπουργείο (αφήνοντας να εννοηθεί ότι ευθύνεται το Υπουργείο) Ύστερα από πιέσεις μας έδωσε το σύνολο των ωρών της θεατρικής αγωγής που δεν καλύπτονται από τον κλάδο μας, όπου και φαίνεται ότι υπάρχει έλλειμμα 11 εκπαιδευτικών για το μάθημά μας στη Γ΄ Αθήνας.

Από πλευράς ΠΕΣΥΘ απαιτήσαμε αυτές οι 11 θέσεις να καλυφθούν κατά τη Β΄φάση το αμέσως επόμενο διάστημα. Στη συνέχεια και αφού οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών απαίτησαν απαντήσεις για συναδέλφους/ισσες που συμπληρώνουν ωράριο σε 3 κ 4 σχολεία που βρίσκονται σε μεγάλη μεταξύ τους απόσταση καθώς και άλλα αιτήματά τους, κλείσαμε λέγοντας ότι θα περιμένουμε να δούμε τις κινήσεις τους ενόψει της δεύτερης φάσης, όπως και το ραντεβού με το διευθυντή της διεύθυνσης εκπαίδευσης προκειμένου να μας απαντήσει και για το θέμα των οργανικών θέσεων.

Αντίστοιχα, κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε, την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου, από κοινού με τα ΣΕΠΕ, τους Συλλόγους και την Ένωση γονέων, τους τους μαθητές και τις μαθήτριες, στη Δ’ Αθήνας που αφορούσε την κατάργηση και συγχώνευση τμημάτων. Ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας δεν δέχτηκε να κατέβει κάτω στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς που τον περίμεναν να θέσουν τα ερωτήματα τους, όπως: «πώς είναι δυνατόν 27 παιδιά να έχουν χρόνο και λόγο μέσα στην τάξη;», «είναι παιδαγωγικό, μπορεί ο εκπαιδευτικός να κάνει τη δουλειά του υπό αυτές τις συνθήκες;».

Αφού ο διευθυντής αρνήθηκε να κατέβει, οι συμμετέχοντες στην κινητοποίηση ανέβηκαν όλοι/ες επάνω στο γραφείο του, όπου, μετά από πιέσεις άνοιξε την πόρτα του γραφείου του. Οι γονείς και συνάδελφοι/ες τοποθετήθηκαν, ο διευθυντής από την Πρωτοβάθμια δήλωσε ότι εφαρμόζει τους νόμους και θα τους εφαρμόσει μέχρι το τέλος. Παραδέχτηκε ουσιαστικά ότι πλέον η Διεύθυνση της Πρωτοβάθμιας λειτουργεί εκτελώντας τις κατευθύνσεις του Υπουργείου Οικονομικών, ούτε καν του Υπουργείου Παιδείας. Απέναντι στην ειρωνεία που εκφράστηκε από τη μεριά του και στην άρνησή του να δώσει απαντήσεις, εκπαιδευτικοί, γονείς και οι μαθητές/ριες που συμμετείχαν στην κινητοποίηση εξαγριώθηκαν.

Στην κινητοποίηση παρευρέθηκε επίσης ο Πρόεδρος της ΔΟΕ Σπύρος Μαρίνης αλλά και ο βουλευτής του ΚΚΕ Χρήστος Κατσώτης. Όταν ο Διευθυντής ρωτήθηκε από μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΠΕΣΥΘ τι θα γίνει με τα κενά, αν θα βγουν για την Β φάση, αλλά και γιατί δε βγαίνουν για την Α φάση, ώστε να μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να ξαναδηλώσουν, (γιατί τα πακέτα που είχαν ανοίξει προς δήλωση ήταν όλα ολοήμερου) και γιατί καταργείται και υποβαθμίζεται το αντικείμενο μας, γιατί αποκρύπτονται κενά που αφορούν συγκεκριμένες περιοχές (Νέα Σμύρνη, Π. Φάληρο, Αργυρούπολη, Καλλιθέα), δεν δόθηκε καμία απολύτως εξήγηση!! Ο Διευθυντής απαντούσε πως το ΠΥΣΠΕ έχει τελειώσει τη διαδικασία.

Η εκπρόσωπος του ΔΣ του ΠΕΣΥΘ απαίτησε συνάντηση με το ΠΥΣΠΕ, όπως και έγινε και ζητήθηκε να βγουν τα κενά, να διορθωθούν τα λάθη που υπάρχουν στα πακέτα, να δοθεί παράταση για την αίτηση των αναπληρωτών/ριων για τα σχολεία τοποθέτησης και συμπλήρωσης ωραρίου και ρώτησε γιατί έδωσαν 10 μόνο πακέτα και όχι 11 που είναι συνάδελφοι/ισσες θεατρολόγοι για την Α’ φάση στη Δ’ Αθήνας. Το ΠΥΣΠΕ δεσμεύτηκε να απαντήσει μέχρι το βράδυ τηλεφωνικά, όπως και έγινε. Ζήτησαν συγγνώμη και διόρθωσαν το λάθος με τα δύο πακέτα που είχαν ίδια σχολεία, σπάζοντας τις ώρες. Δόθηκε παράταση μέχρι την επόμενη ημέρα στις 24:00 για να δηλωθούν τα πακέτα. Δεν έδωσαν άλλα κενά, ούτε της Β’ φάσης, ούτε απάντησαν γιατί έδωσαν μόνο 10 κενά και όχι 11.

Αντίστοιχα, στην έκτακτη συνάντηση με το ΠΥΣΠΕ παραβρέθηκε και συναδέλφισσα εικαστικός και συνάδελφος μουσικός, που έβαλαν το αίτημα να βγουν άμεσα τα πακέτα και όλα τα κενά γιατί ακόμα οι συνάδελφοι/ισσες μουσικοί και εικαστικοί δεν έχουν δηλώσει και βρίσκονται προσωρινά σε σχολεία, όταν ο μήνας είχε 17!!!

Φαίνεται, για άλλη μια φορά, η δυνατότητα που υπάρχει μέσα από τις κινηματικές διαδικασίες να δοθούν απαντήσεις και λύσεις που αφορούν την αισθητική αγωγή και να μην αφήσουμε κανέναν να την υποβαθμίσει! Τα παιδιά μας να έχουν ίσα δικαιώματα στη μόρφωση και οι εκπαιδευτικοί να μη γίνονται λάστιχο! Χαμένος αγώνας είναι αυτός που δε δίνεται!!!!! Συνεχίζουμε!!

Με εκτίμηση, το ΔΣ του ΠΕΣΥΘ.

Η ανοικτή επιστολή προς τον Διευθυντή Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας

Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων (Π.Ε.ΣΥ.Θ.)

Αθήνα, 18 Σεπτεμβρίου 2024

Αρ.Πρωτ: 2364

 Θέμα: Ανοικτή επιστολή προς τον Διευθυντή Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας, κο Ιωάννη Κάππο για καταγραφή και απόδοση όλων των οργανικών και λειτουργικών κενών του κλάδου ΠΕ91.01, ΠΕ79.01, ΠΕ08 και κάλυψή τους από τους αντίστοιχους εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς

Κοινοποίηση: Υπουργός Παιδείας, κ. Κυριάκος Πιερρακάκης

Υφυπουργός Παιδείας, κα Ζέττα Μακρή

Γενικός Γραμματέας, κ. Ιωάννης Κατσαρός

Διευθύντρια Διορισμών & Προσλήψεων Εκπαιδευτικού Προσωπικού Αβάθμιας-Ββάθμιας Εκπαίδευσης, κα Θεοκτίστη Μπούνια

Σύλλογοι, Ενώσεις & Ομοσπονδίες Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών

Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας

ΣΕΠΕ

ΜΜΕ

Με την παρούσα επιστολή, σας γνωρίζουμε ότι ο Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Θεατρολόγων έγινε αποδέκτης πλήθους οργισμένων καταγγελιών για την αχαρακτήριστη στάση της Διεύθυνσής σας να ΜΗΝ αποδώσει προς το Υπουργείο τον πλήρη αριθμό των κενών του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής, όπως και των Εικαστικών και της Μουσικής. Απέκρυψε κενά, αφήνοντας ακάλυπτες –και εκτός της στελέχωσής τους με μόνιμους διορισμούς– τουλάχιστον μία στις τρεις σχολικές μονάδες που υπάγονται στην Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  Γ’ Αθήνας.

Σύμφωνα με τη λογική σας, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Περιστερίου, της Πετρούπολης, του Αιγάλεω, των Αγίων Αναργύρων, του Καματερού, του Ιλίου, της Αγίας Βαρβάρας και του Χαϊδαρίου ΔΕΝ δικαιούνται να διδάσκονται το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής από τον εξειδικευμένο εκπαιδευτικό. Σύμφωνα με τη λογική σας, ο μαθητικός πληθυσμός που υπάγεται στη Διεύθυνσή σας δεν έχει ίσα δικαιώματα με τους μαθητές και τις μαθήτριες ανά την επικράτεια, όπου το μάθημα διδάσκεται με συνέπεια και επιστημονική γνώση, χωρίς εκπτώσεις και άνωθεν παρεμβολές. Την ίδια αντιμετώπιση δείχνεται και για τα Εικαστικά και τη Μουσική.Οι διδακτικές ώρες των μαθημάτων ειδικοτήτων (Μουσική, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Πληροφορική, Γυμναστική) δεν είναι μια καλή ευκαιρία “να καλύψουμε την ύλη άλλων μαθημάτων”, αλλά αναγκαιότητα και μέγιστη συμβολή στην πολύπλευρη και ολοκληρωμένη μάθηση και διαπαιδαγώγηση, που το ίδιο το Σύνταγμα επιβάλλει και αναγνωρίζει, ως δικαίωμα όλων των παιδιών  της χώρας.

Γιατί άραγε, εν έτει 2024, οι νόμοι δεν γίνονται σεβαστοί; Τι απαντάτε στους γονείς, στους μαθητές και στις μαθήτριες των σχολικών μονάδων, που ανήκουν στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας; Γιατί άραγε, είστε η μοναδική Διεύθυνση στην Ελληνική Επικράτεια που αποκρύπτει τα κενά των μαθημάτων ειδικοτήτων και με έμφαση στα μαθήματα της Αισθητικής Αγωγής, όπως στη Θεατρική Αγωγή, στα Εικαστικά και στη Μουσική;

Σας επισημαίνουμε πως με βάση το δεσμευτικό περιεχόμενο των υπ’ αριθμ. 1858, 1859, και 1860/2017 αποφάσεων του ΣτΕ, τα μαθήματα των ειδικοτήτων ανατίθενται ως κανόνας σε εκπαιδευτικούς αντίστοιχων ειδικοτήτων. Μόνο κατ’ εξαίρεση και εκτάκτως, μπορεί το εκάστοτε μάθημα ειδικότητας να γίνει ανάθεση σε δασκάλους εκπαιδευτικούς ΠΕ70. Τούτο μάλιστα υπό δύο αυστηρές ουσιαστικές προϋποθέσεις, όπως τις ορίζει το Συμβούλιο της Επικρατείας (αλλά και όπως τις έχει εισηγηθεί το ίδιο το ΙΕΠ):

α) δεν υπάρχει στη σχολική μονάδα διαθέσιμος ειδικός εκπαιδευτικός,

β) διαπιστώνεται με αιτιολογημένη έκθεση ότι κάθε συγκεκριμένος δάσκαλος, που του ανατίθεται έκτακτα η διδασκαλία του μαθήματος, έχει επαρκή γνώση, η οποία δεν τεκμαίρεται αυθαίρετα και επιπόλαια, αλλά αποδεδειγμένα με βάση τις ακαδημαϊκές του σπουδές.

  • Γιατί, κύριε Κάππο, η εξαίρεση έγινε κανόνας και ο κανόνας εξαίρεση;
  • Γιατί η έκτακτη ανάθεση των μαθημάτων ειδικοτήτων (με έμφαση στη Θεατρική Αγωγή, τα Εικαστικά και τη Μουσική), έγινε η δική σας κανονικότητα;
  • Γιατί στερήσατε από τις σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ’ Αθήνας τη δυνατότητα να στελεχωθούν με μόνιμο εξειδικευμένο προσωπικό, φέτος, αλλά και το 2021 όταν έγιναν ξανά μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών;
  • Γιατί εισηγηθήκατε φέτος την ίδρυση μόνο 3 (τριών!) οργανικών θέσεων για εκπαιδευτικούς θεατρολόγους ΠΕ91.01, ενώ γνωρίζατε ότι άνω των 100 σχολικών μονάδων της περιοχής ευθύνης σας δεν διαθέτουν μόνιμο εξειδικευμένο εκπαιδευτικό ΠΕ91;
  • Γιατί στους μουσικούς εισηγηθήκατε μόνο 1 (έναν) μόνιμο διορισμό για το 2024 και μόλις 14 αναπληρωτές/ριες για την Α΄ φάση , όταν το 2023 έφτασαν τους 27;
  • Γνωρίζουν οι γονείς τις επιλογές σας αυτές και ποια είναι η αιτιολόγηση για τις πράξεις σας;
  • Γιατί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί Θεατρικής Αγωγής, Εικαστικών, Μουσικής που διαμένουν στη Γ’ Αθήνας και θα μπορούσαν κάλλιστα να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στα κοντινά τους σχολεία, αναγκάζονται να μετακομίσουν, είτε να μετακινούνται σε άλλες περιοχές και νομούς για να εργαστούν, μέσα σε συνθήκες που κόστος διαβίωσης όλο ακριβαίνει;

Είμαστε εκπαιδευτικοί, με αγάπη για τη μόρφωση και την επιστημονική γνώση, την οποία προσπαθούμε με κάθε μέσο να μεταλαμπαδεύσουμε στους μαθητές και στις μαθήτριές μας. Όπως θα κάναμε για τα δικά μας παιδιά. Και τα δικά μας παιδιά φοιτούν στο ελληνικό δημόσιο σχολείο, το οποίο θέλουμε να υπηρετούμε με όλες μας τις δυνάμεις, τιμώντας την επιστήμη που αγαπάμε, που επιλέξαμε να σπουδάσουμε και την οποία εξελίσσουμε με διαρκείς επιμορφώσεις. Επιθυμούμε το καλύτερο, και μόνον, για την αυριανή γενιά. Δεν δεχόμαστε εκπτώσεις, δεν υποχωρούμε. Είναι άραγε οι στόχοι μας κοινοί;

Συνοψίζοντας, σας αναφέρουμε ότι με την παρούσα επιστολή:

  • Ζητούμε απάντηση σε καθένα από τα αγωνιώδη ερωτήματα που θέσαμε παραπάνω και τα οποία αφορούν μαθητές, μαθήτριες, γονείς και εκπαιδευτικούς της περιοχής ευθύνης σας.
  • Ζητούμε να μας παραθέσετε τις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης σας, που δεν καλύπτονται αυτή τη στιγμή με το εξειδικευμένο προσωπικό εκπαιδευτικών ΠΕ91.01, ΠΕ79.01, ΠΕ08 και να αιτιολογήσετε την έλλειψη αυτή.
  • Ζητούμε τις αιτιολογημένες κρίσεις, που αποδεικνύουν ότι οι εκπαιδευτικοί στους οποίους έχει ανατεθεί φέτος η διδασκαλία των μαθημάτων μας, έχουν την απαραίτητη ακαδημαϊκή επάρκεια.
  • Ζητούμε εν όψει των προσλήψεων αναπληρωτών της β’ φάσης και δεδομένης της επικείμενης καταγραφής και καταχώρισης από τις υπηρεσίες σας των λειτουργικών κενών, να μας κοινοποιήσετε τον αριθμό των σχολικών μονάδων που θα καλύψετε με εξειδικευμένο προσωπικό ειδικότητας ΠΕ91.01, ΠΕ79.01, ΠΕ08 και ποιες θα αφήσετε ακάλυπτες.
  • Ζητούμε να μας ενημερώσετε σε ποιες άλλες άμεσες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε για τη θεραπεία μιας κατάστασης που εσείς οι ίδιοι δημιουργήσατε και η οποία αφορά σημαντικό αριθμό μελών της σχολικής κοινότητας.

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι προχωρήσαμε στη δική μας χαρτογράφηση (επισυνάπτεται) κάλυψης των σχολικών μονάδων της περιοχής ευθύνης σας με το εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό ΠΕ91. Παρατηρούμε ότι τουλάχιστον μία στις 3 σχολικές μονάδες παραμένουν –αυτή τη στιγμή– ακάλυπτες. Θέτουμε στη δημοσιότητα τα στοιχεία αυτά, αιτούμενοι μια δια ζώσης συζήτηση και ενημέρωση εκ μέρους σας, ώστε με τη σειρά μας να απαντήσουμε στα εύλογα και αγωνιώδη ερωτήματα, όσο και στις καταγγελίες των μελών μας.

Με εκτίμηση, τα Διοικητικά Συμβούλια

Πανελλήνιου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων (ΠΕΣΥΘ)

 Επιμελητηρίου  Εικαστικών Τεχνών Ελλάδος(ΕΕΤΕ)

 Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτικών Μουσικής επιστήμης(ΠΑΣΕΜΕ)

Δείτε επίσης

Οδηγίες για τη μονιμοποίηση νεοδιόριστων εκπαιδευτικών από τη ΔΟΕ-Τα χρονοδιαγράμματα με βάση τον νόμο 

Αίτημα επαναφοράς 13ου και 14ου μισθού στο δημόσιο από την Ενωση Δικαστών και Εισαγγελέων

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση