Πέμπτη, 30 Ιανουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επισκέψεις και δράσεις ΚΕΠΕΑ 2024-25 | Εγγραφο

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επισκέψεις και δράσεις ΚΕΠΕΑ 2024-25: Εγγραφο για τον έγκαιρο σχεδιασμό των εκπαιδευτικών επισκέψεων των σχολικών μονάδων στα ΚΕΠΕΑ. 

Επισκέψεις και δράσεις ΚΕΠΕΑ 2024-25

Εγκύκλιο με αριθ. πρωτ. Φ11/10114/Δ7/29-1-2025 με θέμα «Εκπαιδευτικές επισκέψεις και επιμορφωτικές δράσεις στα Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α.) κατά το σχολικό έτος 2024-2025», απέστειλε στις ΠΔΕ και στα ΚΕΠΕΑ η Υφυπουργός ΠΑΙΘΑ κα Ζ. Μακρή.

Επιπρόσθετα για τον έγκαιρο σχεδιασμό των εκπαιδευτικών επισκέψεων των σχολικών μονάδων στα Κ.Ε.ΠΕ.Α. για το σχολικό έτος 2024-2025, επισυνάπτονται στο έγγραφο:

1. Πίνακας με τα Κ.Ε.ΠΕ.Α. της επικράτειας.

2. Αίτηση εκπαιδευτικού.

3. Πίνακας με τα προσφερόμενα προγράμματα των Κ.Ε.ΠΕ.Α.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο ΕΔΩ

___________________________________

Τι περιέχει το έγγραφο

Με την παρούσα Εγκύκλιο ρυθμίζεται το πλαίσιο σχεδιασμού και υλοποίησης για το σχολικό έτος 2024-2025:

α) των διδακτικών επισκέψεων των σχολικών μονάδων στα Κ.Ε.ΠΕ.Α. και

β) των επιμορφωτικών δράσεων των Κ.Ε.ΠΕ.Α.

Για την υλοποίηση των εκπαιδευτικών δράσεων, τα Κ.Ε.ΠΕ.Α. συνεργάζονται με τους/τις εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων και έχουν την ευθύνη για την υλοποίησή τους. Σε κάθε περίπτωση, τηρούνται κατά προτεραιότητα τα οριζόμενα στην Υ.Α. με αρ. πρωτ. 20883/ΓΔ4 (ΦΕΚ 456 Β΄/13-02-2020) περί εκδρομών και εκπαιδευτικών επισκέψεων. Κατά συνέπεια, το κάθε Κ.Ε.ΠΕ.Α. δύναται να επιλέγει τον κατάλληλο τρόπο ανάπτυξης και υλοποίησης των προγραμμάτων του, είτε με τη φυσική παρουσία μαθητών/-τριών/εκπαιδευτικών είτε με εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Γενικές οδηγίες

α) Οι αιτήσεις για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών σε σεμινάρια των Κ.Ε.ΠΕ.Α. κατατίθενται στους/στις Υπεύθυνους/-ες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων, Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σχολικών Δραστηριοτήτων των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης. Τα Κ.Ε.ΠΕ.Α. διαβιβάζουν το αίτημα για την έγκριση του σεμιναρίου αρμοδίως είτε στην οικεία Π.Δ.Ε. είτε στην αρμόδια Υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., τουλάχιστον εικοσιπέντε ημέρες (25) πριν την καθορισμένη ημερομηνία διεξαγωγής.

β) Για την έγκαιρη διοικητική διεκπεραίωση της προετοιμασίας κάθε επιμόρφωσης, τα έγγραφα για την έγκριση του σεμιναρίου θα πρέπει να περιλαμβάνουν πίνακες με τα πλήρη στοιχεία των συμμετεχόντων/ουσών εκπαιδευτικών [(αα) ονοματεπώνυμο, (ββ) ειδικότητα, (γγ) αριθμός μητρώου του/της εκπαιδευτικού, (δδ) σχολική μονάδα και (εε) το τηλέφωνο/e-mail του/της εκπαιδευτικού]. Ειδικά για τους/τις συμμετέχοντες/-χουσες δημοσίους υπαλλήλους στους οποίους καλύπτεται μετακίνηση ή/και διαμονή, ισχύουν τα αναφερόμενα στο Ν. 4336/2015, άρθρα 4 και 10, (ΦΕΚ 94A/14-08-2015), όπως εκάστοτε ισχύει.

Εάν υπάρχει ανάγκη, στο πλαίσιο υλοποίησης προγράμματος για την παραγωγή ή την αναπαραγωγή εκπαιδευτικού υλικού, το σχετικό εκπαιδευτικό υλικό θα αποστέλλεται ηλεκτρονικά στη Διεύθυνση Υποστήριξης Προγραμμάτων και Εκπαίδευσης για την Αειφορία (ηλεκτρονική διεύθυνση: disedu@minedu.gov.gr).

Δείτε επίσης

Επαναφοίτηση στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26: Ενημέρωση για τη διαδικασία 

Αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Από Σάββατο 01 έως Τρίτη 11.02.2025 

Μοριοδότηση σεμιναρίων στις Προκηρύξεις ΑΣΕΠ: Τι ισχύει-Ενταξη σε Επικουρικό Πίνακα ΕΑΕ 

Οι εξελίξεις στο Ασφαλιστικό-Συνταξιοδοτικό: Η διαδικτυακή συζήτηση-Απαντήσεις σε ερωτήσεις που τέθηκαν

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply