Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Επίσπευση επόμενης Φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών ζητά ο ΣΑΦ από το Υπουργείο Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Επίσπευση επόμενης Φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών ζητά ο Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ) από το Υπουργείο Παιδείας.

Επίσπευση επόμενης Φάσης ζητά ο ΣΑΦ

Eπιστολή για επίσπευση της επόμενης Φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών απεστάλη στο Υπουργείο Παιδείας από τον Σύλλογο Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ).

Ο ΣΑΦ θεωρεί ότι δεν υπάρχει περιθώριο για εφησυχασμό και το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να διασφαλίσει ότι κάθε μαθητής θα λαμβάνει την υποστήριξη που δικαιούται.

Ακολουθεί η επιστολή

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ (Σ.Α.Φ.)

Αριθμός Αναγνώρισης: 27/2023/21-7-2023 απόφαση Ειρηνοδικείου Άρτας

Έδρα: Άρτα, Τηλ.: 6941408865, Email: saf.syllogos@gmail.com

Άρτα, 21/11/2024

Αρ. Πρωτ.:  34, 21/11/2024

 ΠΡΟΣ:

Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Πιερρακάκη Κυριάκο

 ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

Υφυπουργούς Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κκ. Μακρή Ζέττα, Λυτρίβη Ιωάννα

Γενικό Γραμματέα Α/θμιας & Β/θμιας, κ. Κατσαρό Ιωάννη

Θέμα: Επίσπευση επόμενης φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών του σχολικού έτους 2024-2025 και αίτημα πλήρους κάλυψης των κενών θέσεων Φιλολόγων

Ο Σ.Α.Φ. χαιρετίζει τις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή, ως ένα αναγκαίο βήμα για την ενίσχυση των σχολικών μονάδων. Ωστόσο, οι ήδη υπάρχουσες, μειωμένες προσλήψεις δεν αρκούν, καθώς οι ελλείψεις και τα κενά συνεχίζουν να παραμένουν ακάλυπτα πλήττοντας την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και στερώντας από τους μαθητές την εκπαίδευση που δικαιούνται. Ως Σ.Α.Φ., απαιτούμε άμεσες και ουσιαστικές λύσεις για την κάλυψη όλων των αναγκών, με έμφαση στη συνέχεια και τη σταθερότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ο Σ.Α.Φ. καλεί το Υπουργείο Παιδείας να αναλάβει την ευθύνη του και να προχωρήσει άμεσα στα εξής:

  1. Πλήρης και ισότιμη κάλυψη όλων των αναγκών σε εκπαιδευτικό προσωπικό: Δεν γίνεται να υπάρχουν μαθητές δύο ταχυτήτων. Η στελέχωση των σχολείων πρέπει να εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες στη μάθηση για όλους, τόσο στη γενική όσο και στην ειδική αγωγή.
  2. Άμεση κάλυψη των κενών που υποβαθμίζουν την εκπαίδευση: Τα σχολεία, οι τάξεις και οι ειδικές δομές δεν μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν με ελλείψεις. Κάθε μαθητής δικαιούται την αδιάκοπη υποστήριξη που χρειάζεται.
  3. Γενναίες και μόνιμες λύσεις στη στελέχωση: Δεν φτάνουν τα αποσπασματικά μέτρα. Χρειάζεται ένας σαφής και τολμηρός σχεδιασμός για προσλήψεις που θα διασφαλίσουν τη λειτουργικότητα των σχολικών μονάδων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
  4. Συνεχής παρακολούθηση και παρέμβαση: Οι αρμόδιοι φορείς οφείλουν να παρακολουθούν στενά την κατάσταση στα σχολεία και να επεμβαίνουν έγκαιρα για την κάλυψη οποιουδήποτε νέου κενού.

Ο Σ.Α.Φ. δηλώνει απερίφραστα ότι δεν υπάρχει περιθώριο για εφησυχασμό. Το Υπουργείο Παιδείας οφείλει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να διασφαλίσει ότι κάθε μαθητής θα λαμβάνει την υποστήριξη που δικαιούται. Η εκπαίδευση είναι δικαίωμα, όχι προνόμιο.

Με εκτίμηση,

Για το Δ.Σ. του Σ.Α.Φ.

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης: Βοηθός δασκάλου στην Παράλληλη-συνέχεια διορισμών-2 αθλητικά σχολεία-άδεια μητρότητας

Προσλήψεις αναπληρωτών που αναμένονται στα πλαίσια της Γ Φάσης 2024-25 – Εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ 

Στοιχεία για διορισμούς-προσλήψεις αναπληρωτών-Παράλληλη Στήριξη και Τμήματα Ενταξης στη Βουλή 

Μακρή για Πίνακες εκπαιδευτικών: Σε συζητήσεις με το ΑΣΕΠ βρίσκεται το Υπουργείο Παιδείας 

Αυξήσεις με μείωση εισφορών υγείας: Ελάχιστες και αντιφατικές – Πίνακας μισθολογικών αλλαγών

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply