Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Η ακτινογραφία της Α Φάσης πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024-25 | Ανάλυση

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Η ακτινογραφία της Α Φάσης πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024-25 – Πίνακες με στατιστικά στοιχεία σε σχέση με την περσινή Φάση για το 2023-24, από το especial.gr.

Η ακτινογραφία της Α Φάσης πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ

Ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων οι  προσλήψεις για την Α Φάση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Αναλυτικά 

 Προσλήψεις 5.539 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2024-2025

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι προσλαμβάνονται 5.539 μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ (5.142 πέρσι) ως προσωρινοί αναπληρωτές με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου πλήρους ωραρίου για το διδακτικό έτος 2024-2025 ως εξής:

Δείτε τον πίνακα των ονομάτων ΕΔΩ

Συγκεκριμένα προσλήφθηκαν:

Στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) → 1.317 (1.590 πέρσι)

Στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη) → 3.003 (2.137 πέρσι)

Στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) → 599 (827 πέρσι)

Στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ → 620 (587)

Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό αναλυτή “Patreas”

Τα κενά που δόθηκαν για προσλήψεις ήταν: “ΕΒΠ: 1900 κενά ΕEΠ: περίπου 5000 κενά, εκ των οποίων πάνω από τα μισά είναι για Σχολικούς Νοσηλευτές. ΕΒΠ και Σχολικοί Νοσηλευτές στα σχολεία Γενικής Παιδείας έχουν κάλυψη 80% Ψυχολόγοι και Κοινωνικοί Λειτουργοί θα έχουν κάλυψη 90%+ (τα ΣΔΕΥ 100%). Λοιπό ΕΕΠ θα έχει κάλυψη 80%-85% (λιγότερο μόνο στους ΠΕ22)”. 

Τι βλέπουμε σε σχέση με πέρσι

Βλέπουμε μια αύξηση προσλήψεων περίπου 41% στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη) σε σχέση με πέρσι, 25% στις προσλήψεις Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και 54% στις προσλήψεις Σχολικών Νοσηλευτών (ΠΕ25).

Βλέπουμε μια μείωση προσλήψεων της τάξεως του 18% στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), προφανώς εξαιτίας των 1.210 φετινών μόνιμων διορισμών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ στα Ειδικά σχολεία.

Βλέπουμε μια μείωση προσλήψεων 28% στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) σε σχέση με πέρσι, 23% κάτω σε σχέση με πέρσι οι Ψυχολόγοι ΠΕ23, 30% κάτω οι Κοινωνικοί λειτουργοί ΠΕ30, 20% κάτω οι Λογοθεραπευτές ΠΕ21, 30% κάτω οι Φυσικοθεραπευτές ΠΕ28, 54% κάτω οι Εργοθεραπευτές ΠΕ29, χωρίς όμως να έχουν γίνει στις δομές αυτές μόνιμοι διορισμοί.

Τέλος βλέπουμε μια μικρή αύξηση προσλήψεων της τάξεως του 6% σε σχέση με πέρσι, στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ.

Επισήμανση

Στους κλάδους ΕΕΠ-ΕΒΠ έγιναν οι παρακάτω 1.210 μόνιμοι διορισμοί για το 2024-25

ΠΕ21 ΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ ΛΟΓΟΥ 150, ΠΕ22 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ 10, ΠΕ23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ 120, ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ 150, ΠΕ28 ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ 40, ΠΕ29 ΕΡΓΑΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ – ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ 150, ΠΕ30 ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ, 120 ΔΕ01 ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 470. ΣΥΝΟΛΟ 1.210.

Στους κλάδους βλέπουμε:

Για το ΕΒΠ μια αύξηση προσλήψεων περίπου 7% σε σχέση με πέρσι, λόγω Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (παράλληλη).

Για τους Λογοθεραπευτές ΠΕ21 μια μείωση προσλήψεων σε σχέση με πέρσι 20%.

Για τους Επαγγελματικούς Συμβούλους ΠΕ22 μια πρόσληψη αναπληρωτή λιγότερη από πέρσι.

Για τους Ψυχολόγους ΠΕ23 μια μείωση περίπου 7% σε σχέση με πέρσι.

Για τους Σχολικούς Νοσηλευτές ΠΕ25 μια αύξηση προσλήψεων 42% σε σχέση με πέρσι, λόγω Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (παράλληλη).

Για τους Φυσικοθεραπευτές ΠΕ28 μια μείωση προσλήψεων 15% σε σχέση με πέρσι

Για τους Εργοθεραπευτές ΠΕ29 μια πολύ μεγάλη μείωση προσλήψεων της τάξεως του 60% σε σχέση με πέρσι στην Α Φάση.

Για τους Κοινωνικούς Λειτουργούς ΠΕ30 μια μείωση προσλήψεων περίπου 7% σε σχέση με πέρσι.

________________________________

Η ακτινογραφία της Α Φάσης πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ

Οι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ ανά κλάδο στην Α ΦΑΣΗ φέτος το 2024-25, πέρσι το 2023-24, πρόπερσι το 2022-23

ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΕΒΠ)

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 1.637 (Ειδικά σχολεία 450, Παράλληλη 1.182, Νοηματική 5)

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 1.546 (Ειδικά σχολεία 594, Παράλληλη 949, Νοηματική 3)

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 1.569 (Ειδικά σχολεία  562, Παράλληλη 1.005 – “491 ΠΕΠ, 514 ΤΟΜΕΑΚΟ” -, Νοηματική 2)

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΕ21

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 209 (Ειδικά σχολεία 136, ΚΕΔΑΣΥ 68, Braille 2, Νοηματική 3)

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 262 (Ειδικά σχολεία 176, ΚΕΔΑΣΥ 83, Braille 2, Νοηματική 1)

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 240 (Ειδικά σχολεία 160, ΚΕΔΑΣΥ 74, Braille 2, Νοηματική 4)

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ (ΠΕ22)

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 7 Ειδικά σχολεία

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 8 Ειδικά σχολεία

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 7 Ειδικά σχολεία

ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΠΕ23

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 761(Ειδικά σχολεία 205, ΚΕΔΑΣΥ 254, ΕΔΥ 296, Braille 2, Νοηματική 4 )

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 809 (Ειδικά σχολεία 190, ΚΕΔΑΣΥ 330, ΕΔΥ 286, Νοηματική 3)

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 818 (Ειδικά σχολεία 164, ΚΕΔΑΣΥ 291, ΕΔΥ 358, Νοηματική 5)

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΠΕ25

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 1.954 (Ειδικά σχολεία 129, Παράλληλη 1.821, Braille 4)

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 1.371 (Ειδικά σχολεία 183, Παράλληλη 1.188)

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 1.337 (Ειδικά σχολεία 161, Παράλληλη 1.175 – ΠΕΠ 97, ΤΟΜΕΑΚΟ 1.078 – Νοηματική 1)

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΕ28

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 145 (Ειδικά σχολεία 125, ΚΕΔΑΣΥ 19, Braille 1)

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 167 (Ειδικά σχολεία 138, ΚΕΔΑΣΥ 28, Braille 1)

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 150 (Ειδικά σχολεία 131, ΚΕΔΑΣΥ 19)

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΕ29

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 66 (Ειδικά σχολεία 41, ΚΕΔΑΣΥ 21 , Braille 3, Νοηματική 1)

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 166 (Ειδικά σχολεία 117, ΚΕΔΑΣΥ 47, Braille 1, Νοηματική 1)

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 161 (Ειδικά σχολεία 118, ΚΕΔΑΣΥ 19, Νοηματική 1)

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΠΕ30

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 760 (Ειδικά σχολεία 195, ΚΕΔΑΣΥ 237, ΕΔΥ 324, Νοηματική 4)

Α ΦΑΣΗ 2023-24: 812 (Ειδικά σχολεία 169, ΚΕΔΑΣΥ 339, ΕΔΥ 301, Braille 1, Νοηματική 2)

Α ΦΑΣΗ 2022-23: 834 (Ειδικά σχολεία 152 , ΚΕΔΑΣΥ 294, ΕΔΥ 383, Braille 2, Νοηματική 3)

___________________________

Ημερομηνίες και προθεσμίες

Οι Αποφάσεις πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για την Α Φάση 2024-25 θα κοινοποιηθούν από το ΥΠΑΙΘΑ τη Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024.

Ημερομηνίες τρέχουσας φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ:

• Αίτηση-Δήλωση προτιμήσεων στο ΟΠΣΥΔ για τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες από τους υποψηφίους την Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2024.

• Προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας από την Πέμπτη 5 έως και την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2024 στις σχολικές μονάδες, στα ΚΕΔΑΣΥ, στο σχολείο-έδρα του ΣΔΕΥ, στη Σιβιτανίδειο ανά περίπτωση πρόσληψης. Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας.

Οι αναπληρωτές θα πληροφορηθούν μέσω γραπτού μηνύματος SMS για τη σχολική μονάδα ανάληψης υπηρεσίας την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2024.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

________________________________

Διαδικασία τοποθέτησης

Επί της διαδικασίας τοποθέτησης σε σχολικές μονάδες (για τις περιπτώσεις που απαιτείται) και ανάληψης υπηρεσίας, οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να ανατρέξουν στην διεύθυνση www.minedu.gov.gr/anaplirotes όπου έχουν αναρτηθεί οι απαραίτητες πληροφορίες και διευκρινίσεις.

________________________________
Τι αναμένουμε από εδώ και πέρα

H διαδικασία έως την ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών δίδεται ακολούθως με την μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων.

Σχολική μονάδα στην περιοχή πρόσληψης πότε θα δηλώσω; Πότε θα ενημερωθώ σε ποιο σχολείο προσλήφθηκα; Πότε αναλαμβάνω υπηρεσία; Πήγα, τι κάνω από εδώ και πέρα; Εχω κάποια επίπτωση αν δεν αναλάβω υπηρεσία; Θα ήθελα να έχω, ως Αναπληρωτής, συνοπτικές πληροφορίες για να κάνω τα πρώτα μου βήματα με ασφάλεια.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Πως μπορώ να βρω σχολικές μονάδες της χώρας: Χάρτης Μονάδων ΠΣΔ-Οδηγίες χρήσης 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024-25: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Από την αίτηση στη σχολική μονάδα: Τα 10 βασικά σημεία της διαδικασίας πρόσληψης αναπληρωτών

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply