Σάββατο, 5 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Υλοποίηση Πολλαπλού βιβλίου: Aνασυγκροτήθηκε η Επιστημονική Oμάδα για τον μετασχηματισμό της διδακτικής πράξης | Ονόματα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Υλοποίηση Πολλαπλού βιβλίου: Aνασυγκροτήθηκε η Επιστημονική Oμάδα Eργου για τον μετασχηματισμό της διδακτικής πράξης – Τα ονόματα της επιτροπής.

Υλοποίηση Πολλαπλού βιβλίου

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» ανασυγκροτήθηκε η Επιστημονική Oμάδα Έργου με σκοπό να ενταχθούν νέα μέλη και να τους ανατεθούν συγκεκριμένες αρμοδιότητες.

Υλοποίηση θεσμού του Πολλαπλού βιβλίου 

Με την εν λόγω Πράξη, σύμφωνα με το ΙΕΠ, υλοποιείται ο θεσμός του Πολλαπλού βιβλίου μέσω του οποίου επιδιώκεται ο μετασχηματισμός της διδακτικής πράξης, ώστε να προσδιορίζει με τρόπο δυναμικό τις μαθησιακές διαδικασίες, να θέτει κατευθύνσεις που καθιστούν το Πρόγραμμα Σπουδών ενεργό στην πράξη και να προτείνει δραστηριότητες που αντλούν πόρους από το συμπληρωματικό ψηφιακό υλικό. Διαμορφώνεται έτσι μια δυναμική σχέση ροών πληροφορίας μεταξύ του διδακτικού βιβλίου, των Προγραμμάτων Σπουδών και του συμπληρωματικού ψηφιακού υλικού.

Υπεύθυνη της Πράξης

Είναι η κ. Πολυξένη Μπίλλα, Σύμβουλος Α΄ στο ΙΕΠ και Προϊσταμένη του Τμήματος Β΄ Προγραμμάτων Σπουδών και Εκπαιδευτικού Υλικού.

Στην ΕΟΕ συμμετέχουν οι κ.κ.

  1. κ. Άννα Αικατερίνη Λυκούρη, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, ως αναπληρώτρια Υπεύθυνη Πράξης και αρμόδια για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Προσχολική Εκπαίδευση, Μελέτη Περιβάλλοντος, Γεωγραφία, Φυσικά,
  2. κ. Βασιλική Βαρτζιώτη, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, αρμόδια για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση, Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Γλωσσική Διδασκαλία (ΝΕ Γλώσσα), Λογοτεχνία / Λύκειο – Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Λατινικά, Φιλοσοφία,
  3. κ. Ιωάννης Βεντούρης, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, αρμόδιος για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Αγγλικά, Γαλλικά Γερμανικά, και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά / Λύκειο – Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά,
    4) κ. Ειρήνη Γεωργάκη, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, αρμόδια για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Μαθηματικά, Βιολογία, Χημεία / Λύκειο – Μαθηματικά, Βιολογία, Χημεία,
  4. κ. Αθανάσιος Γιαννίκας, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, αρμόδιος για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Γλώσσα, Θρησκευτικά, Ιστορία, Φυσική Αγωγή,
    6) κ. Κωνσταντίνος Ζέρβας, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, αρμόδιος για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: ΤΠΕ & Πληροφορική, και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Πληροφορική, Τεχνολογία / Λύκειο – Εφαρμογές Πληροφορικής, Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμες των Η/Υ, Πληροφορική,
  5. κ. Δημήτριος Ζυμπίδης, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ και Μέλος του Δ.Σ. του ΙΕΠ, αρμόδιος για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Μαθηματικά, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή,
  6. κ. Μιχαήλ Μπατάς, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, αρμόδιος για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Ιστορία / Λύκειο – Ιστορία.
  7. κ. Ειρήνη Παπαδάκη, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, αρμόδια για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Θρησκευτικά, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Οικιακή Οικονομία, Φυσική Αγωγή / Λύκειο – Θρησκευτικά, Πολιτική Παιδεία, Οικονομία, Φυσική Αγωγή,
  8. κ. Αναστασία Σταματοπούλου, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ, αρμόδια για α) παροχή διευκρινίσεων ως προς τη συμμετοχή υποψήφιων αξιολογητών διδακτικών βιβλίων στη συγγραφική διαδικασία και β) παρακολούθηση και διεκπεραίωση θεμάτων που αφορούν τη συνεργασία του ΙΕΠ με το Ι.Τ.Υ.Ε. «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» ως προς την πρόσβαση στο Σύστημα Υποβολής Διδακτικών Βιβλίων των εμπλεκομένων στη συγγραφική διαδικασία και αξιολόγηση των διδακτικών βιβλίων,
  9. κ. Ειρήνη Τριανταφυλλίδη, Αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ, αρμόδια για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης: Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Μουσική, και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Μουσική, Καλλιτεχνικά / Λύκειο – Σχέδιο Ελεύθερο, Σχέδιο Γραμμικό,
  10. κ. Ευαγγελία Χρυσοβέργη, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, αρμόδια για την παρακολούθηση των Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης των διδακτικών πακέτων για τα μαθήματα/γνωστικά αντικείμενα της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Γυμνάσιο – Φυσική, Γεωλογία – Γεωγραφία / Λύκειο – Φυσική.

Δείτε σχετικά

806 εμπειρογνώμονες για την αξιολόγηση και ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων 

ΙΕΠ-Γενικά Αρχεία του Κράτους: Μνημόνιο Συνεργασίας  και Συνδιοργάνωση Επιστημονικού Συνεδρίου 

Αντιμετώπιση ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού: Υπογράφηκε Προγραμματική Σύμβαση μεταξύ του ΙΕΠ και του ΕΚΠΑ 

Επιλογή Προέδρων στα ΕΠΕΣ των σχολ. μονάδων που χαρακτηρίσθηκαν ως Πρότυπα ή Πειραματικά σχολεία

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση