Δευτέρα, 28 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Κάλυψη των κενών στα σχολεία με προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού ζητά ο Βουλευτής Σ. Παραστατίδης

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κάλυψη των κενών στα σχολεία με προσλήψεις του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού ζητά ο Βουλευτής και Τομεάρχης Παιδείας στο ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ κος Στέφανος Παραστατίδης.

Κάλυψη των κενών στα σχολεία

Να καλυφθούν άμεσα τα χιλιάδες κενά που εξακολουθούν να υπάρχουν στα σχολεία και να υπάρξει σοβαρός σχεδιασμός και έστω και στο «και πέντε» να καλυφθούν με προσλήψεις του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού, ζητά ο Βουλευτής και Τομεάρχης Παιδείας στο ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ κος Στέφανος Παραστατίδης, επισημαίνοντας ότι κάθε μέρα και εντονότερα επιβεβαιώνεται η ανάγκη να τηρηθεί το θεσμικό πλαίσιο για τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα, ειδικά όπου υπάρχουν μαθητές με ειδικές ανάγκες.

Ακολουθεί η δήλωση Παραστατίδη

“Να καλυφθούν άμεσα τα χιλιάδες κενά που εξακολουθούν να υπάρχουν στα σχολεία”

Σχετικά με το μείζον ζήτημα των καταργήσεων και συγχωνεύσεων τμημάτων, είχαμε επισημάνει ήδη στις 10/7/2024 από το βήμα της Βουλής ότι εάν η αύξηση των μόνιμων διορισμών, συνοδευτεί από τεχνητή μείωση των κενών και άρα σε μείωση του αριθμού των αναπληρωτών μεγαλύτερη από την αντίστοιχη αύξηση μονίμων, θα οδηγήσει σε λιγότερο διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό για την επόμενη σχολική χρονιά.

Στη συνέχεια επισημάναμε ότι παρά τις εξαγγελίες του υπουργείου για την δημιουργία σύγχρονου πληροφοριακού συστήματος καταγραφής των εκπαιδευτικών κενών η διαδικασία εξακολουθεί να διεκπεραιώνεται με  “μπακαλοτέφτερο”.

Στα τέλη Αυγούστου καταγγείλαμε δημόσια, ότι επιχειρείται μία πρωτοφανής εκστρατεία εξοικονόμησης εκπαιδευτικού προσωπικού μέσω συγχωνεύσεως τμημάτων, την οποία ψευδώνυμα το υπουργείο προβάλλει ως «εξορθολογισμό» και η οποία  υποβαθμίζει την εκπαιδευτική διαδικασία και στρέφεται ευθέως εναντίον των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών.

Ακολούθησε καταγγελία μας από το βήμα της Βουλής ότι: «Σε μία πρωτοφανή για τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια εκστρατεία τεχνητής μείωσης των πραγματικών κενών στην εκπαίδευση, με συνεχείς εγκυκλίους του υπουργείου Παιδείας “εντέλλονται” οι Διευθύνσεις εκπαίδευσης, να ανακαλέσουν τις αποφάσεις τους για τα εγκεκριμένα τμήματα, να αυξήσουν τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, να αγνοήσουν ακόμη και τις ρυθμίσεις του νόμου για την κατανομή των μαθητών με ειδικές ανάγκες» .

Με νεότερη ανακοίνωσή μας καταγγείλαμε ότι το εθνικό σχέδιο Ελλάδα 2.0 της ΝΔ έχει τελικά υπότιτλο «Γκόρτσος 2.0», αποκαλύπτοντας την αναβίωση πελατειακών πρακτικών μέσω  πολιτικών παρεμβάσεων κυβερνητικών βουλευτών για «διορθώσεις» συγχωνεύσεων “κατόπιν ενεργειών” τους και υποδείξεων προς την πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας.

Πρόσφατα δημοσιεύματα φέρουν και το Συνήγορο του παιδιού σε σχετική έκθεσή του να καταλήγει στις ίδιες διαπιστώσεις.

Κάθε μέρα και εντονότερα επιβεβαιώνεται η ανάγκη να τηρηθεί το θεσμικό πλαίσιο για τον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα, ειδικά όπου υπάρχουν μαθητές με ειδικές ανάγκες.  Να υπάρξει σοβαρός σχεδιασμός και έστω και στο «και πέντε» να καλυφθούν με προσλήψεις του αναγκαίου εκπαιδευτικού προσωπικού τα χιλιάδες κενά που εξακολουθούν να υπάρχουν.

Δείτε επίσης

ΣΑΦ-Πίνακες ειδικής αγωγής: Κάλεσμα κοινής δράσης σε ΠΑΣΑΔ, ΣΑΚΕΑ, ΠΑΣΑΝ, ΠΕΑΔ και ΠΟΣΕΕΠΕΑ για το έγκαιρο άνοιγμά τους 

Αλλαγές στο πλαίσιο διορισμών αναμένεται στην εκπαίδευση μετά την Απόφαση του ΣτΕ για την προϋπηρεσία στα ιδιωτικά σχολεία 

Μείωση αριθμού μαθητών σε τμήματα που φοιτούν μαθητές με ειδικές εκπ/κές ανάγκες ή μαθησιακές δυσκολίες

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση