Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΦΕΚ: Κανονισμός λειτουργίας ΠΕΠΑΣ Μαθητείας ΟΑΕΔ στον κλάδο τουρισμού και φιλοξενίας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Κανονισμός λειτουργίας ΠΕΠΑΣ Μαθητείας ΟΑΕΔ στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας-Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κου Κωνσταντίνου Χατζηδάκη.

Κανονισμός λειτουργίας ΠΕΠΑΣ Μαθητείας ΟΑΕΔ

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 1639 – 05.04.2022 η Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κας Νίκης Κεραμέως και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων κου Κωνσταντίνου Χατζηδάκη, με τον Κανονισμό Λειτουργίας των Πειραματικών Επαγγελματικών Σχολών (ΠΕΠΑΣ) Μαθητείας του ΟΑΕΔ, στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας.

Σύμφωνα με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ)
Ποια η αποστολή των ΠΕΠΑΣ Μαθητείας ΟΑΕΔ

Αποστολή των Πειραματικών Επαγγελματικών Σχολών Μαθητείας του ΟΑΕΔ (Π.ΕΠΑΣ.) είναι η προώθηση της ανάπτυξης και πειραματικής εφαρμογής μοντέλου καινοτόμου λειτουργίας στη βάση ειδικών προδιαγραφών, ιδίως εκπαιδευτικής μεθοδολογίας, εκπαιδευτικού προσωπικού, στοχευμένων ειδικοτήτων, εποπτικών μέσων διδασκαλίας, υποδομών, εργαστηριακού εξοπλισμού και συστήματος διαχείρισης ποιότητας.

Βασικός στόχος της ίδρυσης των ΠΕΠΑΣ είναι:

α) η βελτίωση της ποιότητας και αποτελεσματικότητας των ΕΠΑ.Σ Μαθητείας του ΟΑΕΔ,

β) η μείωση της αναντιστοιχίας γνώσεων και δεξιοτήτων ανθρώπινου δυναμικού επιπέδου 3, μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, καθώς και

γ) η διασφάλιση της προσφοράς κατάλληλα καταρτισμένου και εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού επιπέδου 3,το οποίο θα ενισχύσει την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού τομέα.

Αξιολόγηση, Προαγωγή και Αποφοίτηση Μαθητών ΠΕΠΑΣ ΟΑΕΔ

Η αξιολόγηση των μαθητών των Πειραματικών ΕΠΑ.Σ Μαθητείας, η προαγωγή και η αποφοίτηση τους γίνονται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος και του εκάστοτε ισχύοντα Κανονισμού Λειτουργίας των ΕΠΑ.Σ Μαθητείας του ΟΑΕΔ.

Δείτε αναλυτικά σε μορφή pdf ολόκληρο το ΦΕΚ B 1639 – 05.04.2022

Δείτε επίσης

ΦΕΚ: Κατανομή θέσεων Συμβούλων Εκπαίδευσης στις Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας 

ΙΕΠ: Επιμόρφωση ειδικής αγωγής Γ Φάση-Εγγραφές και δήλωση μαθημάτων από την Τετάρτη 13.04.2022 

Επιμόρφωση-Διαφοροποιημένη διδασκαλία: Παράταση υποβολής αιτήσεων έως 18.04.2022 

Εγκύκλιος αποσπάσεων εκπαιδευτικών 2022: Αιτήσεις από 05.04 μέχρι 15.04.2022 

Εγκύκλιος αποσπάσεων σε υπηρεσίες και φορείς Υπουργείου Παιδείας 2022

Οδηγός: Αδειες μονίμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply