Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Καταγραφή κενών εκπαιδευτικών ζητά το Υπ. Παιδείας έως 25-26.09.2024 για προσλήψεις Β Φάσης αναπληρωτών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καταγραφή κενών εκπαιδευτικών ζητά το Υπουργείο Παιδείας έως 25-26 Σεπτεμβρίου 2024 για προσλήψεις Β Φάσης αναπληρωτών – Το έγγραφο. 

Καταγραφή κενών εκπαιδευτικών

Για την καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα πλαίσια της Β Φάσης προσλήψεων, το ΟΠΣΥΔ θα είναι διαθέσιμο για την καταχώριση των σχετικών στοιχείων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης από τη Δευτέρα 23 έως και την Τετάρτη 25.09.2024, προκειμένου στη συνέχεια οι οικείες αυτών Περιφερειακές Διευθύνσεις να ολοκληρώσουν τη σχετική διαδικασία απαρέγκλιτα μέχρι και την Πέμπτη 26.09.2024, σύμφωνα με το υπ. αριθ. πρωτ. 108465/Ε1/23-9-2024 έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ, το οποίο απεστάλη στις Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης και Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο ΕΔΩ

____________________

Ακολουθεί το περιεχόμενο του εγγράφου

Θέμα: Καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Προκειμένου οι Υπηρεσίες μας να δρομολογήσουν τις περαιτέρω ενέργειές τους αναφορικά με τη διενέργεια προσλήψεων αναπληρωτών εκπ/κών Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της Α/θμιας και της Β/θμιας Εκπ/σης και τη στελέχωση των σχολικών μονάδων και των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), παρακαλούμε όπως προβείτε στην ηλεκτρονική καταχώριση απευθείας στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ),

• των λειτουργικών κενών των σχολικών μονάδων Γενικής Εκπ/σης, των ΔΥΕΠ, των Τάξεων Υποδοχής (Τ.Υ.) Ι και ΙΙ Ζ.Ε.Π. (ενόψει της ίδρυσής τους),

• των δομών της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) (ΣΜΕΑΕ/ΤΕ και παράλληλη στήριξη), και

• των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., σε αριθμό Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών, καθώς και

• των Μουσικών Σχολείων (για τις Μουσικές Ειδικεύσεις) σε ώρες/εβδομάδα, των περιοχών αρμοδιότητάς σας.

Επισημαίνεται ότι το ΟΠΣΥΔ θα είναι διαθέσιμο για την καταχώριση των σχετικών στοιχείων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης από τη Δευτέρα 23 έως και την Τετάρτη 25/9/2024, προκειμένου στη συνέχεια οι οικείες αυτών Περιφερειακές Διευθύνσεις να ολοκληρώσουν τη σχετική διαδικασία απαρέγκλιτα μέχρι και την Πέμπτη 26/9/2024.

Στην παρούσα φάση δεν καταχωρίζονται λειτουργικά κενά των τμημάτων εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ – Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑΛ» (Μ.Ν.Α.Ε.) καθώς και του Έτους Μαθητείας των ΕΠΑ.Λ..

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ

ΘΕΟΚΤΙΣΤΗ ΜΠΟΥΝΙΑ-ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης για Παράλληλη Στήριξη-Β Φάση προσλήψεων-Αδεια μητρότητας αναπληρωτριών-Συγχωνεύσεις 

Πρωθυπουργός-ανασκόπηση: lockers στα σχολεία για τα κινητά-Νοηματική στο Ψηφιακό Φροντιστήριο 

Πιερρακάκης στον ANT1: 6.000 περισσότεροι εκπ/κοί από πέρσι-5.500 με 6.000 οι Κοιν. Λειτουργοί και Ψυχολόγοι στα σχολεία 

Τι είπε το Υπουργείο στη ΔΟΕ για διορισμούς, Β Φάση προσλήψεων, συνυπηρέτηση αναπληρωτών, εκλογές αιρετών

Συνάντηση ΟΛΜΕ με Υπουργό Παιδείας: Συγχωνεύσεις-Ψηφιακό Φροντιστήριο-Β Φάση προσλήψεων-Νομική προστασία εκπ/κών 

ΣΥΠΥΥΠ-Κατάργηση κινητικότητας εκπαιδευτικών: Ωρολογιακή βόμβα οι Διευθύνσεις Εκπ/σης – Να αποσυρθεί η διάταξη

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply