Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Καταγραφή κενών για προσλήψεις αναπληρωτών για Ενισχυτική Διδασκαλία ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Καταγραφή κενών για προσλήψεις αναπληρωτών για Ενισχυτική Διδασκαλία ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».

Καταγραφή κενών για προσλήψεις

Από τη Δευτέρα 21 έως και την Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2024 το ΟΠΣΥΔ θα είναι διαθέσιμο για την καταχώριση λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία των ΕΠΑΛ και των ΠΕΠΑΛ από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στη συνέχεια οι Περιφερειακές Διευθύνσεις θα ολοκληρώσουν τη σχετική διαδικασία μέχρι και την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2024, σύμφωνα με το υπ. αριθ. πρωτ. 123017/Ε1/18-10-2024 έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ που απεστάλη στις Δ/νσεις Εκπαίδευσης και στις ΠΔΕ.

Δείτε σε μορφή pdf το έγγραφο ΕΔΩ

Ακολουθεί το περιεχόμενο του εγγράφου

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ, Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΠΡΟΣ/ΚΟΥ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΡΙΣΜΩΝ-ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΠΡΟΣ/ΚΟΥ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΤΜΗΜΑ Β΄

Μαρούσι, 18/10/2024

Αρ. πρωτ.: 123017/Ε1

Προς: 1. Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2. Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης 3. Σιβιτανίδειος Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων

Θέμα: Καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για την Εναλλακτική Ενισχυτική Διδασκαλία των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) και των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων (Π.ΕΠΑ.Λ.) στο πλαίσιο υλοποίησης της πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης».

Κατόπιν της δημοσίευσης της υπό στοιχεία Φ.ΜΝΑΕ/119555/Δ4/11-10-2024 (Β΄ 5727) απόφασης με θέμα «Οργάνωση, λειτουργία και υλοποίηση για τα σχολικά έτη 2024-2025 έως 2026-2027 της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα μαθήματα «Νέα Ελληνικά» και «Μαθηματικά» των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) και των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων (Π.ΕΠΑ.Λ.) στο πλαίσιο της Πράξης «Υποστήριξη εγγραμματισμών και κοινωνικοσυναισθηματικής ανάπτυξης μαθητών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης»», παρακαλούμε όπως προβείτε στην ηλεκτρονική καταχώριση απευθείας στο ΟΠΣΥΔ (τύπος κενού «ΥΜΕΠΑΛ»), των λειτουργικών αναγκών σε αριθμό Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών των τμημάτων εναλλακτικής ενισχυτικής διδασκαλίας των περιοχών αρμοδιότητάς σας.

Επισημαίνεται ότι το ΟΠΣΥΔ θα είναι διαθέσιμο για την καταχώριση των σχετικών στοιχείων από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης από τη Δευτέρα 21 έως και την Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2024, προκειμένου στη συνέχεια οι οικείες αυτών Περιφερειακές Διευθύνσεις να ολοκληρώσουν τη σχετική διαδικασία απαρέγκλιτα μέχρι και την Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2024.

Η ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΘΕΟΚΤΙΣΤΗ

ΜΠΟΥΝΙΑ-ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗ

Δείτε σχετικά

Ενισχυτική διδασκαλία ΕΠΑΛ-ΠΕΠΑΛ: Στα μαθήματα «Νέα Ελληνικά» και «Μαθηματικά» | ΦΕΚ 

Ενισχυτική Διδασκαλία 2024-25: Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης – H Απόφαση της Υφυπουργού ΠΑΙΘΑ κας Ζ. Μακρή. 

Πως συγκροτούνται τμήματα Δημοτικών/Νηπ/γείων-Mε μαθητές με αναπηρία/μαθησ. δυσκολίες-Προϋποθέσεις Ενισχυτικής 

Μακρή για άνοιγμα πινάκων: Συζητήσεις με ΑΣΕΠ για απλούστευση της διαδικασίας-Μέχρι πότε ισχύουν οι υπάρχοντες

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση