Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Kατανομή θέσεων προσωπικού στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπ. Παιδείας-Περί τις 300 θέσεις είναι κενές

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Kατανομή θέσεων προσωπικού στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας – Περί τις 300 θέσεις παραμένουν κενές – Απόφαση του Υπηρεσιακού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κου Ιωάννη Βλάσση σε ΦΕΚ.

Kατανομή θέσεων προσωπικού στο ΥΠΑΙΘΑ

Η κατανομή θέσεων προσωπικού, ανά εργασιακή σχέση, κατηγορία εκπαίδευσης, κλάδο και ειδικότητα, σε οργανικές μονάδες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Κεντρική Υπηρεσία) όπως αυτές οι θέσεις έχουν κατά την 31η Δεκεμβρίου 2024, δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ Β 435/7-2-2025 ως Απόφαση υπ. αριθ. πρωτ. 7566/Γ1 του Υπηρεσιακού Γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κου Ιωάννη Βλάσση.

Συγκεκριμένα κατανέμεται το σύνολο των θέσεων του προσωπικού, που προσδιορίζονται στα άρθρα 70-73 του π.δ. 18/2018 (Α΄ 31), ανά εργασιακή σχέση, κατηγορία εκπαίδευσης, κλάδο και ειδικότητα στις οργανικές μονάδες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (Κεντρική Υπηρεσία), όπως αυτές οι θέσεις έχουν κατά την 31η Δεκεμβρίου 2024, ως ακολούθως:

ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΑΤΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΑΝΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΤΟΥ Υ.ΠΑΙ.Θ.Α

Δείτε το ΦΕΚ Β 435/7-2-2025

Σύμφωνα με την Απόφαση οι θέσεις αναφέρονται σε μόνιμες, ΙΔΑΧ και με έμμισθη εντολή (Δικηγόροι) και εξ αυτών οι 330 – αν τις μετρήσαμε καλά – είναι κενές.

Για την Απόφαση ελήφθησαν υπόψη μεταξύ άλλων:

  • Οι εισηγήσεις των Προϊσταμένων Γενικών Διευθύνσεων, Διευθύνσεων, Αυτοτελών Διευθύνσεων και Αυτοτελών Τμημάτων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
  • Η αποστολή κάθε οργανικής μονάδας και τις ανάγκες της υπηρεσίας.
  • Η υπό στοιχεία Φ.1/Γ/004/1899/Β1/10.1.2025 εισήγηση του άρθρου 24 του ν. 4270/2014, σύμφωνα με την οποία δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του κρατικού προϋπολογισμού με την παρούσα απόφαση.
  • Το γεγονός ότι οι διατάξεις της παρούσας δεν αφορούν σε διοικητική διαδικασία για την οποία υπάρχει υποχρέωση καταχώρισης στο ΕΜΔΔ – ΜΙΤΟΣ».

Από την έναρξη ισχύος της παρούσης Απόφασης, παύει να ισχύει κάθε συναφής προγενέστερη.

Δείτε επίσης

Πρόγραμμα «Μαριέττα Γιαννάκου»: 100 εκ. ευρώ από τις 4 συστημικές Τράπεζες για τη βελτίωση σχολικών υποδομών 

Πρόσκληση ΠΕΣΥΠ 2025-26: Ειδίκευση στη Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό-Αιτήσεις από 24.02 έως 12.05 

Επιμόρφωση ομάδων δράσης για περιστατικά σχολικής βίας για την αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας 

Πρόσκληση ΕΠΠΑΙΚ 2025-26: Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης-Αιτήσεις από 24.02 έως 12.05 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply