Τετάρτη, 9 Απριλίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Λειτουργικά κενά στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία και κενά ΠΕ79.01 ανά Μουσική ειδικότητα-Σύγκριση με πέρσι

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Λειτουργικά κενά στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία και κενά ΠΕ79.01 ανά Μουσική ειδικότητα και σύγκριση με πέρσι – Πίνακες από τον εκπαιδευτικό Μάριο Μαγιολαδίτη.

 Τα κενά στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία

Αρχείο και Πίνακα με όλα τα λειτουργικά κενά ΠΕ79.01 στα Μουσικά Σχολεία ανά Μουσική Ειδικότητα / Οργανο και σύγκριση με πέρυσι και όλα τα λειτουργικά κενά 2025-2026 σε μουσικά και καλλιτεχνικά ανά ειδικότητα, κοινοποίησε ο εκπαιδευτικός και διαχειριστής της εκπαιδευτικής ομάδας στο f.b “Εκπαιδευτικοί Βθμιας (ΓΕΝΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΙΚΗΣ Εκπαίδευσης), Μάριος Μαγιολαδίτης.

Αναλυτικά

Α. Λειτουργικά κενά ΠΕ79.01 στα ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ανά ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΔΚΟΤΗΤΑ / ΟΡΓΑΝΟ και σύγκριση με πέρυσι

Δείτε το αρχείο

Κενά Μουσικής 2024-25

Β. Όλα τα λειτουργικά κενά 2025-2026 σε μουσικά και καλλιτεχνικά ανά ειδικότητα!

Ο Πίνακας

__________________________________

Στατιστικά στοιχεία Μεταθέσεων 2025

Χρήσιμα στατιστικά στοιχεία που προκύπτουν από τις Μεταθέσεις 2025 κοινοποίησε ο εκπαιδευτικός και διαχειριστής της εκπαιδευτικής ομάδας στο f.b “Εκπαιδευτικοί Βθμιας (ΓΕΝΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΙΚΗΣ Εκπαίδευσης), Μάριος Μαγιολαδίτης.

Στο αρχείο που επισυνάπτει ο Μάριος Μαγιολαδίτης μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνονται όλες οι μεταβολές και τα κενά στην Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Ειδική Αγωγή.

Ακολουθεί η ενημέρωση του εκπαιδευτικού με το σχετικό αρχείο

Δείτε ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ στις 4 Απριλίου 2025 | Ενημέρωση 

Σχετικά με τις μετατάξεις εκπαιδευτικών: Ενημέρωση για το νομοθετικό πλαίσιο και τις αιτήσεις 

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2025 | Τα Ονόματα 

Ποσοστά ικανοποίησης Μεταθέσεων Δευτεροβάθμιας 2025 

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας 2025 | Τα ονόματα 

Πως υπολογίζονται τα κενά και πλεονάσματα εκπ/κών-Τι ισχύει για τον αριθμό μαθητών ανά Τμήμα 

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply