Τρίτη, 11 Φεβρουαρίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Λειτουργικές ανάγκες σε αναπληρωτές Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων-Δ Φάση προσλήψεων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Λειτουργικές ανάγκες σε αναπληρωτές Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων ανά κλάδο, ειδικότητα, βαθμίδα εκπαίδευσης πλήρους και μειωμένου ωραρίου για προσλήψεις εκπαιδευτικών στα πλαίσια της Δ΄ φάσης προσλήψεων.

Λειτουργικές ανάγκες ΠΕΙΣ-ΠΣ – Δ Φάση

Στον προσδιορισμό των λειτουργικών αναγκών των Πρότυπων Σχολείων (Π.Σ.) και των Πειραματικών Σχολείων (ΠΕΙ.Σ.) ανά κλάδο, ειδικότητα, βαθμίδα εκπαίδευσης σε προσωρινούς αναπληρωτές, πλήρους και μειωμένου ωραρίου για προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών στα πλαίσια της Δ΄ φάσης προσλήψεων προχώρησε η Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (ΔΕΠΠΣ) με την με αριθ. πρωτ. 2/ΔΕΠΠΣ/31-1-2025 Απόφαση.

Συγκεκριμένα η ΔΕΠΠΣ αποφασίζει:

Τον προσδιορισμό των λειτουργικών αναγκών των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. ανά κλάδο, ειδικότητα, βαθμίδα εκπαίδευσης σε προσωρινούς αναπληρωτές, πλήρους και μειωμένου ωραρίου για το σχολικό έτος 2024-2025, σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

 

Λειτουργικές ανάγκες ΠΕΙΣ-ΠΣ – Δ Φάση

Για την Απόφαση ελήφθησαν υπόψη μεταξύ άλλων:

  • H υπό στοιχεία 90/ΔΕΠΠΣ/20-6-2024 εγκύκλιο της Δ.Ε.Π.Π.Σ. με θέμα «Πληροφορίες για τον προσδιορισμό κενών και πλεονασμάτων στα Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.».
  • Οι εισηγήσεις των Επιστημονικών Εποπτικών Συμβουλίων (ΕΠ.Ε.Σ.) των Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ με τον προσδιορισμό των λειτουργικών αναγκών των οικείων Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ ανά κλάδο και ειδικότητα.
  • Τα ηλεκτρονικά μηνύματα των οικείων Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ με τον επικαιροποιημένο προσδιορισμό των λειτουργικών αναγκών τους ανά κλάδο και ειδικότητα.
  • Το υπό στοιχεία 9397/Ε1/28-01-2025 «Καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών» έγγραφο της Γενικής Δ/νσης Εκπ/κού Προσ/κού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης.

Δείτε επίσης

Καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών στη Δ΄ Φάση-Να τα δηλώσουν όλα οι Δ/νσεις 

Ολες οι προσλήψεις αναπληρωτών έως σήμερα

Μόνιμοι διορισμοί 2025 στην Ειδική Αγωγή με τους ισχύοντες Πίνακες ΑΣΕΠ-Προσλήψεις αναπληρωτών με νέους Προσωρινούς 

Συνάντηση Ομοσπονδιών με Γενικό Γραμματέα ΥΠΑΙΘΑ: Τι είπε για την αξιολόγηση, τις μονιμοποιήσεις, τα πειθαρχικά

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply