Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Να ανοίξουν οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής: Επιστολή Συλλόγου Αναπληρωτών Φιλολόγων στο Υπουργείο Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Να ανοίξουν οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής: Επιστολή Συλλόγου Αναπληρωτών Φιλολόγων στο Υπουργείο Παιδείας – Ζητά άμεση δρομολόγηση των απαραίτητων διαδικασιών.

Να ανοίξουν οι Πίνακες

Την αναγκαιότητα να ανοίξουν οι Πίνακες της Ειδικής Αγωγής ΑΣΕΠ για το σχολικό έτος 2024-2025, με στόχο την άμεση υλοποίηση των διαδικασιών νέων Προκηρύξεων και κατάρτισης Πινάκων, επισημαίνει ο Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (ΣΑΦ) με επιστολή που απέστειλε στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ.

Ο ΣΑΦ αιτείται την άμεση δρομολόγηση των απαραίτητων διαδικασιών, προκειμένου να διασφαλιστεί η έγκαιρη ολοκλήρωση των Πινάκων της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2024-2025.

Ακολουθεί η επιστολή

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ (Σ.Α.Φ.)

Αριθμός Αναγνώρισης: 27/2023/21-7-2023 απόφαση Ειρηνοδικείου Άρτας

Έδρα: Άρτα, Τηλ.: 6941408865, Email: saf.syllogos@gmail.com

Άρτα, 17/10/2024

Αρ. Πρωτ.: 32, 17/10/2024

ΠΡΟΣ: 

Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Πιερρακάκη Κυριάκο

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: 

Υφυπουργούς Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κκ. Μακρή Ζέττα, Λυτρίβη Ιωάννα

Γενικό Γραμματέα Α/θμιας & Β/θμιας, κ. Κατσαρό Ιωάννη

Θέμα: Επίσπευση ανοίγματος των πινάκων Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2024-2025

Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι,

Ως Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (Σ.Α.Φ.), επισημαίνουμε την αναγκαιότητα να ανοίξουν οι πίνακες της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2024-2025 με στόχο την άμεση υλοποίηση των διαδικασιών νέων προκηρύξεων και κατάρτισης πινάκων.

Οι ισχύοντες πίνακες, σύμφωνα με τη νομοθεσία παρ.1 του άρθρου 56 του Ν. 4589/2019, λήγουν το δεύτερο σχολικό έτος που έπεται του σχολικού έτους κατά το οποίο δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ. Επομένως, προκειμένου να αποφευχθούν καθυστερήσεις στην τοποθέτηση εκπαιδευτικών, απαιτείται η άμεση έναρξη των διαδικασιών νέων προκηρύξεων για την κατάρτιση αντίστοιχων πινάκων, αφού το σχολικό έτος 2024-2025 λήγουν οι ισχύοντες οριστικοί πίνακες της Ειδικής Αγωγής των προκηρύξεων 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022 και 5ΕΑ/2022.

Η επίσπευση των διαδικασιών κατάρτισης νέων πινάκων Ειδικής Αγωγής κατά το σχολικό έτος 2024-2025, επιτρέπει τη μεσολάβηση ενός εύλογου χρονικού διαστήματος κατά το οποίο το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) θα δύναται να ολοκληρώσει την έκδοση των νέων πινάκων πριν από τις προσλήψεις των αναπληρωτών, που συνήθως πραγματοποιούνται τον Αύγουστο, διασφαλίζοντας έτσι την ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων. Παράλληλα, επιτρέπεται αφενός στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς Ειδικής Αγωγής να επικαιροποιήσουν τα προσόντα τους και να δηλώσουν την προϋπηρεσία τους,  και αφετέρου στους νέους συναδέλφους να συμπεριληφθούν για πρώτη φορά στους πίνακες.

Αντιθέτως, μια ενδεχόμενη καθυστέρηση στην έκδοση των νέων πινάκων θα επιφέρει σοβαρές επιπτώσεις στους συναδέλφους που περιμένουν να εργαστούν για πρώτη φορά, στερούμενοι της δυνατότητας να ασκήσουν τα καθήκοντά τους. Η μη έγκαιρη κατάρτιση των πινάκων, επιπρόσθετα, μπορεί να προκαλέσει κενά στη στελέχωση των σχολικών μονάδων, επηρεάζοντας αρνητικά τη λειτουργία τους από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Μια τέτοια συνθήκη ενδέχεται να οδηγήσει αρκετές οικογένειες στην υποστήριξη των παιδιών τους από Ιδιωτική Παράλληλη Στήριξη και ειδικό βοηθό.

Η πολιτεία, σύμφωνα με τη νομοθεσία παρ.1 του άρθρου 1 του Ν. 3699/2008, δεσμεύεται να κατοχυρώνει και να αναβαθμίζει διαρκώς τον υποχρεωτικό χαρακτήρα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και, ως αναπόσπαστο μέρος της υποχρεωτικής και δωρεάν δημόσιας παιδείας, οφείλει να μεριμνά για την τελεσφόρα παροχή αυτής στους μαθητές με διαπιστωμένες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ανεξαρτήτως εκπαιδευτικής βαθμίδας. Η έγκαιρη ολοκλήρωση της διαδικασίας καθίσταται, επομένως, κρίσιμη και ζωτικής σημασίας για την ομαλή λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος και την ολόπλευρη κάλυψη των ιδιαίτερων μαθησιακών αναγκών των μαθητών.

Θέτοντας ως κύρια προτεραιότητα τόσο την απρόσκοπτη συνέχεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας όσο και την πλήρη κάλυψη των αναγκών όλων των σχολικών μονάδων, αιτούμαστε την άμεση δρομολόγηση των απαραίτητων διαδικασιών, προκειμένου να διασφαλιστεί η έγκαιρη ολοκλήρωση των πινάκων της Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2024-2025.

Με εκτίμηση,

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Αναπληρωτών Φιλολόγων

Δείτε επίσης

Μακρή για άνοιγμα πινάκων: Συζητήσεις με ΑΣΕΠ για απλούστευση της διαδικασίας-Μέχρι πότε ισχύουν οι υπάρχοντες 

Πότε ανοίγουν οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής-Εως πότε ισχύουν οι Πίνακες 1ΕΑ, 2ΕΑ, 3ΕΑ, 4ΕΑ και 5ΕΑ/2022 

Ανοιγμα πινάκων Ειδικής Αγωγής: Εχει στείλει αίτημα στο ΑΣΕΠ το Υπουργείο Παιδείας; 

Πριν φύγετε

Μείωση αριθμού μαθητών σε τμήματα που φοιτούν μαθητές με ειδικές εκπ/κές ανάγκες ή μαθησιακές δυσκολίες

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση