Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ο ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή σήμερα και Νοσηλευτικό Ιστορικό για σχολεία

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ο ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή σήμερα και Νοσηλευτικό Ιστορικό για σχολεία από την Σύμβουλο Εκπαίδευσης Σχολικών Νοσηλευτών ΠΕ25 Θεσσαλονίκης Δρ. Θεοδώρα Τόλη.

Ο ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή

Το εκπαιδευτικό υλικό της 1ης ενημερωτικής συνάντησης, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2023, της Συμβούλου Εκπαίδευσης Σχολικών Νοσηλευτών ΠΕ25 Θεσσαλονίκης Δρ. Θεοδώρας Τόλη και των Σχολικών Νοσηλευτών ΠΕ25 Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, οι οποίοι υπηρετούν στους νομούς Λέσβου, Σάμου, Χίου, Ζακύνθου, Κέρκυρας, Κεφαλληνίας, Λευκάδας και Ιθάκης, κοινοποίησε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου.

Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Σχολικών Νοσηλευτών ΠΕ25 Θεσσαλονίκης Δρ. Θεοδώρα Τόλη παρουσίασε σε powerpoint τον πολυδιάστατο ρόλο του Σχολικού Νοσηλευτή σήμερα και ένα πρότυπο Νοσηλευτικού Ιστορικού για τις ανάγκες των σχολείων.

Δείτε σε μορφή powerpoint Ο πολυδιάστατος ρόλος του Σχολικού Νοσηλευτή σήμερα

Δείτε το Νοσηλευτικό Ιστορικό

_________________________________

Ορισμοί

Η Σχολική Νοσηλευτική

είναι η εξειδικευμένη έκφραση της επιστημονικής νοσηλευτικής η οποία προάγει: την υγεία, την ακαδημαϊκή επιτυχία και μακροχρόνια την ισορροπημένη ανάπτυξη των μαθητών.

Οι Σχολικοί Νοσηλευτές

– ενθαρρύνουν τη θετική αντίδραση των μαθητών στη φυσιολογική ανθρώπινη ανάπτυξη

– προάγουν την υγεία και ασφάλεια στο Σχολείο

– παρεμβαίνουν στα πραγματικά και δυνητικά προβλήματα υγείας

– παρέχουν υπηρεσίες κατά περίπτωση και συνεργάζονται ώστε να καταστήσουν το μαθητή και την οικογένεια ικανούς να προσαρμοστούν, να αυτοεξυπηρετούνται, να υπερασπίζονται τον εαυτό τους και να μαθαίνουν.

Φαρμακευτική αγωγή σε μαθητές στο σχολείο

Αναφορικά με τη χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής σε μαθητές στο σχολείο η Σύμβουλος Εκπαίδευσης Σχολικών Νοσηλευτών ΠΕ25 της ΔΙΠΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης Θεοδώρα Τόλη κοινοποίησε έγγραφο με οδηγίες σε Διευθυντές και γονείς.

Δείτε αναλυτικά

Φαρμακευτική αγωγή σε μαθητές στο σχολείο: Ενημέρωση και οδηγίες από το Υπουργείο Παιδείας 

Δείτε επίσης

ΑΔΥΜ: Ενημέρωση και διευκρινίσεις για το Ατομικό Δελτίο Υγείας του Μαθητή 

Καθηκοντολόγια εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Τ.Ε-Δ/ντων-Συμβ. Εκπ/σης-Συλλ. διδ/ντων 

Πριν φύγετε

Τεχνητή νοημοσύνη και αλγοριθμική-υπολογιστική σκέψη στο Γυμνάσιο-Συνάντηση Προέδρου ΙΕΠ με Συμβούλους Εκπ/σης

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση