Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οι Αιρετοί ΚΥΣΕΕΠ στον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής: Καθηκοντολόγια-Ωράρια-Αλλαγές σε ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ – Β Φάση, Μεταθέσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οι Αιρετοί ΚΥΣΕΕΠ στον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής: Καθηκοντολόγια-Ωράρια-Αλλαγές σε ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ – Ενημέρωση για Β Φάση – Μεταθέσεις.

Οι Αιρετοί ΚΥΣΕΕΠ στον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024 η προγραμματισμένη συνάντηση των Αιρετών του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΚΥΣΕΕΠ) Γεωργίας Μπουλμέτη και Βασίλη Βούγια με τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) κο Ιωάννη Μπουσδούνη.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση των Αιρετών

Συνάντηση Αιρετών ΚΥΣΕΕΠ με Δ/ντή ΕΑΕ

Των Αιρετών ΚΥΣΕΕΠ Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγια

Συναντηθήκαμε εχθές Πέμπτη 10.10.2024 με τον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) κο Ιωάννη Μπουσδούνη.

Στον Διευθυντή ΕΑΕ θέσαμε τα θέματα που απασχολούν αυτή τη στιγμή τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) και τα οποία μεταξύ άλλων, έχουν να κάνουν:

– Με το ζήτημα της ερμηνείας, αλλά και της αναθεώρησης των καθηκοντολογίων, ώστε να μην υπάρχουν “γκρίζες ζώνες” και του ωραρίου του ΕΕΠ-ΕΒΠ, ιδίως των μελών ΕΒΠ και Σχολικών Νοσηλευτών-ΠΕ25, τα οποία πολλές φορές καταστρατηγούνται από τα στελέχη εκπαίδευσης κατά τη διάρκεια άσκησης των καθηκόντων των μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ.

– Με τον σχεδιασμό του Υπουργείου αναφορικά με την αναδόμηση, για μια ακόμη φορά, των υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ, χωρίς τη συμμετοχή, σε οποιαδήποτε διεργασία, εκπροσώπων των ειδικοτήτων ΕΕΠ-ΕΒΠ.

– Με τις συνεχείς αναφορές τις πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘΑ σε τηλεοπτικά δίκτυα περί 5.500 – 6.000 !!  Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30 και Ψυχολόγων ΠΕ 23 αυτή τη στιγμή στα σχολεία.

Επίσης υπήρξε παρέμβαση μας στο ΥΠΑΙΘΑ, αναφορικά με την άμεση διενέργεια της Β Φάσης προσλήψεων αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024-25, όπως και ενημέρωση τους για την Εγκύκλιο των Μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024-25.

Ο Διευθυντής ΕΑΕ κος Ι. Μπουσδούνης μίλησε σχετικά για:

Διευκρινίσεις επί των καθηκοντολογίων μελών ΕΕΠ (ιδίως ΠΕ25 Σχολ. Νοσηλευτών) & ΕΒΠ

Συμφωνήθηκε με τον Διευθυντή ΕΑΕ η αποστολή εκ μέρους της ΠΟΣΕΕΠΕΑ εγγράφου, στο οποίο θα αναφέρονται τα σχετικά ερωτήματα, έτσι ώστε να απαντηθούν αρμοδίως, παρέχοντας διευκρινίσεις.

Τον σχεδιασμό του ΥΠΑΙΘΑ για τις υποστηρικτικές δομές της εκπαίδευσης

Ο κος Μπουσδούνης επιφυλασσόμενος μίλησε γενικώς περί συζητήσεων για αλλαγές ως προς την αξιολόγηση μαθητών με τη συμβολή επιστημονικών ομάδων στα σχολεία.

Oμως σύμφωνα με όσα έχουμε έως τώρα αντιληφθεί, το ΥΠΑΙΘΑ προσανατολίζεται προς την κατεύθυνση της διενέργειας αξιολογήσεων μαθητών μέσα στο σχολικό περιβάλλον και εντός του σχολικού πλαισίου, ενοποιώντας ουσιαστικά τις ΕΔΥ με τα ΚΕΔΑΣΥ και δημιουργώντας επιστημονικές ομάδες (ΟΔΥ; ΟΔΑΣΥ;), οι οποίες θα αποτελούνται από επιστημονικά στελέχη και θα επισκέπτονται κατά τακτά διαστήματα τα σχολεία (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά Γυμνάσια Λύκεια) με τον αριθμό των κλιμακίων αυτών να ορίζεται ανά αριθμό μαθητών, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στην Πρόσκληση που εξέδωσε ο Υπουργός ΠΑΙΘΑ κος Κ. Πιερρακάκης, για υποβολή προτάσεων για τη δημιουργία Εθνικού Ηλεκτρονικού Μητρώου πολιτών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες – Δείτε ΕΔΩ

Πλατφόρμα ΚΕΔΑΣΥ

Στόχος της πολιτικής ηγεσίας από το επόμενο σχολικό έτος, 2025-26, είναι η λειτουργία ειδικής ηλεκτρονικής πλατφόρμας, κοινής για όλα τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), στην οποία οι γονείς θα καταχωρούν τα αιτήματά τους και τα οποία θα παρακολουθούνται ηλεκτρονικά από την υποβολή μέχρι και την διεκπεραίωσή τους. Η πλατφόρμα θα εξάγει άμεσα, χρήσιμα στατιστικά στοιχεία για τις πραγματικές ανάγκες των ΚΕΔΑΣΥ, τόσο συνολικά όσο και ειδικά κατά μονάδα.

Αναφορικά με την εύλογη απορία των Αιρετών γιατί δεν υπάρχει μέχρι στιγμής η παραμικρή συμμετοχή μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε αυτή τη διαδικασία αλλαγών που τους αφορούν καίρια, ο Διευθυντής ΕΑΕ ανέφερε ότι θα μεταβιβάσει το αίτημα για συμμετοχή των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σ αυτές τις διεργασίες στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ.

5.500 με 6.000 Κ.Λ. και Ψυχολόγοι στα σχολεία!!

Ο Διευθυντής ΕΑΕ δήλωσε ότι δεν γνωρίζει κάτι σχετικό με το ζήτημα αυτό, ούτε για το ποιος πληροφορεί την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ για αυτά τα νούμερα.

Οι Αιρετοί ενημερώνουν επίσης για τη Β Φάση προσλήψεων αναπληρωτών και την Εγκύκλιο των Μεταθέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024-25

Ενημέρωση για τη Β Φάση προσλήψεων ΕΕΠ-ΕΒΠ

Ετέθη υπόψη των αρμοδίων του ΥΠΑΙΘΑ η ανάγκη πραγματοποίησης σε σύντομο χρονικό της Β Φάσης πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024-25. Ετσι λοιπόν εχθές, Πέμπτη 10.10.2024 το απόγευμα εστάλη στις Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης και στις Δ/νσεις Εκπ/σης ΠΕ & ΔΕ το υπ. αριθ. πρωτ. 119082/Ε4/10-10-2024 έγγραφο με το οποίο ζητείται η καταγραφή λειτουργικών κενών για πρόσληψη αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για τη 2η Φάση προσλήψεων – Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Ενημέρωση για την Εγκύκλιο Μεταθέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024-25

Η Εγκύκλιος Μεταθέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2024-25 ετοιμάζεται και πιθανά Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024 θα κοινοποιηθεί από το ΥΠΑΙΘΑ.

Οι αιτήσεις υποβάλλονται, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 6 του π.δ. 50/1996 (Α’ 45), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 168 του ν. 4823/2021 (136Α΄), από 16-10-2024 έως 31-10-2024 και ώρα 15:00 μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr).

Μέσα στην ίδια προθεσμία υποβάλλονται χωρίς να αναγράφονται προτιμήσεις:

– οι αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ που δεν έχουν οριστική τοποθέτηση (όπως οι μεταταχθέντες και οι διορισμένοι)

– οι αιτήσεις βελτίωσης θέσης εντός της ίδιας περιοχής από ΣΜΕΑΕ σε ΣΜΕΑΕ ή εντός του ίδιου ΣΔΕΥ.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

Οι Αιρετοί ΚΥΣΕΕΠ 

Γ. Μπουλμέτη και Β. Βούγιας

Δείτε επίσης

Οι Αποφάσεις πρόσληψης Σχολικών Νοσηλευτών-Εργοθ/τών-ΠΕ87.02 Νοσηλευτικής της 1ης Ειδικής Πρόσκλησης 

Πότε προσλήφθηκαν αναπληρωτές ΕΕΠ-ΕΒΠ το 2023-24 και που-Οι Φάσεις πρόσληψης 

Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις 

Ολα τα καθηκοντολόγια εκπ/κών-ΕΕΠ-ΕΒΠ-Σχολ. Νοσηλευτών-Συμβ. Εκπ/σης-Δ/ντών, σε σχολεία-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Παράλληλη-Σύλλ. διδασκόντων 

Ωράριο εκπαιδευτικών και ΕΕΠ/ΕΒΠ σε Νηπιαγωγεία-Δημοτικά-Γυμνάσια-Λύκεια-ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ | Νομοθεσία 

Ποιες άδειες δικαιούνται εκπαιδευτικοί/ΕΕΠ/ΕΒΠ μόνιμοι-αναπληρωτές-νεοδιόριστοι-ΑμεΑ – Ποιος τις χορηγεί 

Πριν φύγετε

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024-25: Η ταυτότητα του Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού 

Οδηγός ΕΒΠ στην εκπαίδευση 

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Δικαιώματα αναπληρωτών εκπαιδευτικών | Οδηγός

 Σχολικές αργίες 2024-25 και αργίες σε πόλεις της Ελλάδας λόγω θρησκευτικών επετείων 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση