Παρασκευή, 5 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ονόματα διορισθέντων εκπαιδευτικών ΕΑΕ για το 2023 σε κενές οργανικές θέσεις Α/θμιας και Β/θμιας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ονόματα διορισθέντων εκπαιδευτικών ΕΑΕ για το 2023 – Ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού – Δείτε τον Πίνακα.

Ονόματα διορισθέντων εκπαιδευτικών ΕΑΕ

Ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού τα ονόματα των διορισθέντων στο πλαίσιο των μόνιμων διορισμών των 250 εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (80 εκπ/κοί Α/θμιας – 170 εκπ/κοί Β/θμιας), σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13), υποψηφίων κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ60/61, ΠΕ70/71, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.03, ΠΕ87.04, ΠΕ87.06, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ91.01, ΤΕ01.19 και ΤΕ161, εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ (Γ΄1618/2023 και Γ΄ 1845/2023) των αριθμ. 3ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 20/2022), 4ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 18/2022) και Προκηρύξεων του Α.Σ.Ε.Π..

Η Ανακοίνωση του ΥΠΑΙΘΑ και ο Πίνακας με τα ονόματα

Μόνιμοι διορισμοί 250 εκπαιδευτικών σε κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, σε εφαρμογή των διατάξεων της παρ. 3 του άρθρου 62 του ν.4589/2019 (Α΄ 13).

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι, μετά την ολοκλήρωση της υποβολής των αιτήσεων, στο πλαίσιο της υπό στοιχεία 82084/Ε1/21-07-2023 (τ. ΑΣΕΠ 16/21-7-2023, ΑΔΑ: 9ΒΥΧ46ΜΤΛΗ-04Λ) υπουργικής απόφασης/πρόσκλησης, διορίζονται:

250 εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ04.05, ΠΕ06, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ60/61, ΠΕ70/71, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87.03, ΠΕ87.06, ΠΕ87.08, ΠΕ87.09, ΠΕ88.01, ΠΕ88.02, ΠΕ88.03, ΠΕ88.04, ΠΕ88.05, ΠΕ89.01, ΠΕ89.02, ΠΕ91.01 και ΤΕ01.19, εγγεγραμμένων στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Β΄ (Γ΄1618/2023 και Γ΄ 1845/2023) των αριθμ. 3ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 20/2022) και 4ΕΑ/2022 (ΑΣΕΠ 18/2022), και ειδικότερα

  • 80 εκπαιδευτικοί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και
  • 170 εκπαιδευτικοί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Μετά τη δημοσίευση της απόφασης διορισμών στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως θα ακολουθήσει νεότερο δελτίο τύπου, με το οποίο θα ενημερωθούν οι διοριζόμενοι για τις ημερομηνίες κατά τις οποίες οφείλουν να παρουσιαστούν για ορκωμοσία και ανάληψη υπηρεσίας.

Ο σχετικός πίνακας ΕΔΩ

_______________________________

Τι περιμένουμε μετά την ανακοίνωση των ονομάτων

ΜΑΔ-ΦΕΚ διορισθέντων-Ανάληψη υπηρεσίας-Τοποθέτηση

Μετά την ανακοίνωση των ονομάτων των διοριζόμενων εκπαιδευτικών ΕΑΕ και μελών ΕΕΠ στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση για το 2023, έχουμε να περιμένουμε τα εξής:

  • Τον κωδικό εγγραφής στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού (ΜΑΔ) για καθένα νεοδιοριζόμενο.
  • Την έκδοση ΦΕΚ με τα ονόματα των διορισθέντων. Μετά τη δημοσίευση της απόφασης μόνιμων διορισμών στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ) θα ακολουθήσει ενημέρωση από το ΥΠΑΙΘ, με την οποία θα ενημερωθούν οι διοριζόμενοι για τις ημερομηνίες κατά τις οποίες οφείλουν να παρουσιαστούν για Ορκωμοσία και Ανάληψη υπηρεσίας.
  • Την Ανάληψη υπηρεσίας-Ορκωμοσία των νεοδιορισθέντων
  • Την προσωρινή τοποθέτηση των νεοδιορισθέντων.

Νεοδιορισθέντες στα σχολεία

Στόχος ΥΠΑΙΘΑ την 1η Σεπτεμβρίου 2023 να βρίσκονται οι νεοδιορισθέντες στα σχολεία.

Σημαντικό!

Οδηγός νεοδιόριστου εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ: Δικαιολογητικά-Ανάληψη υπηρεσίας-Ορκωμοσία-Τοποθέτηση-Μισθός-Αδειες 

Διαδικασία τοποθέτησης νεοδιόριστου: Το νομοθετικό πλαίσιο για προσωρινή και οριστική τοποθέτηση 

Εκκαθαρισμένοι πίνακες-Τελική ενημέρωση: Eκπαιδευτικών Α/θμιας, Β/θμιας και Ειδικής Αγωγής και μελών ΕΕΠ/ΕΒΠ

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση