Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οριστικός πίνακας 1ΕΑ/2022 ΑΣΕΠ: Αξιολογικός πίνακας και πίνακας απορριπτέων μελών ΕΒΠ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οριστικός πίνακας 1ΕΑ/2022 ΑΣΕΠ: Αξιολογικός πίνακας και πίνακας απορριπτέων υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. 

Οριστικός πίνακας 1ΕΑ/2022 ΑΣΕΠ

Το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) κοινοποίησε σήμερα Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2023 τον Οριστικό αξιολογικό πίνακα κατάταξης (Γ2) και απορριπτέων της Προκήρυξης 1ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 23/21-4-2022 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ) για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Σύμφωνα με την Ανακοίνωση του ΑΣΕΠ, ο τελικός αξιολογικός πίνακας κατάταξης αποστέλλεται στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση και θα αναρτηθεί στο πρόγραμμα «Διαύγεια» μετά την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 62/2004 απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα οι απορριπτέοι υποψήφιοι εμφανίζονται μόνο με τον αριθμό μητρώου (Α.Μ.) υποψηφίου, ο οποίος αναγράφεται και στην ηλεκτρονική τους αίτηση.

Στατιστικά στοιχεία

Σύμφωνα με τον Οριστικό Πίνακα οι υποψήφιοι, μέλη ΕΒΠ που περιλαμβάνονται σ αυτόν ανέρχονται σε 4.145 και οι απορριφθέντες ανέρχονται σε 832, ποσοστό 20.07%.

Ακολουθεί η Ανακοίνωση του ΑΣΕΠ και ο Πίνακας

Αθήνα, 10 Ιανουαρίου 2023

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΚΔΟΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 1ΕΑ/2022

Σήμερα εκδόθηκε και καταχωρίστηκε στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ ο οριστικός αξιολογικός πίνακας κατάταξης (Γ2) και απορριπτέων (προτείνεται άνοιγμα με Mozilla Firefox) της Προκήρυξης 1ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 23/21-4-2022 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ) για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Ο τελικός αξιολογικός πίνακας κατάταξης αποστέλλεται στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση και θα αναρτηθεί στο πρόγραμμα «Διαύγεια» μετά την έκδοση του σχετικού ΦΕΚ.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 62/2004 απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα οι απορριπτέοι υποψήφιοι εμφανίζονται μόνο με τον αριθμό μητρώου (Α.Μ.) υποψηφίου, ο οποίος αναγράφεται και στην ηλεκτρονική τους αίτηση.

Δείτε τον Οριστικό πίνακα 1ΕΑ/2022 ΕΔΩ

Δείτε τον Οριστικό πίνακα απορριπτέων 1ΕΑ/2022 ΕΔΩ

Δείτε τον Προσωρινό Πίνακα 1ΕΑ/2022 ΕΔΩ

_____________________

Σημαντικό!

Αίτηση θεραπείας κατά οριστικών πινάκων ΑΣΕΠ: Η διαδικασία και οι προθεσμίες της προσφυγής 

_____________________

Τι γίνεται με όσους δεν δικαιούνται πρόσληψη μετά την έκδοση Οριστικών Πινάκων

Σύμφωνα με τη διάταξη της παραγράφου 3 του άρθρου 63 “Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.”, του νόμου των διορισμών 4589/2019, προβλέπεται πως με την έκδοση των τελικών αξιολογικών πινάκων, οι συμβάσεις των ήδη προσληφθέντων που δεν δικαιούνταν την πρόσληψη λήγουν αυτοδικαίως, χωρίς την καταβολή οποιασδήποτε αποζημίωσης για την αιτία αυτή.

Ακολουθεί η διάταξη

Παράγραφος 6 του άρθρου 63 του νόμου 4589/2019

“6. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις εκτάκτων και επειγόντων λόγων δημοσίου συμφέροντος μπορούν να προσλαμβάνονται προς κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι υποψήφιοι που είναι ενταγμένοι στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες, σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων, και μέχρι την έκδοση των τελικών πινάκων.

Με την έκδοση των τελικών αξιολογικών πινάκων, οι συμβάσεις των ήδη προσληφθέντων που δεν δικαιούνταν την πρόσληψη λήγουν αυτοδικαίως, χωρίς την καταβολή οποιασδήποτε αποζημίωσης για την αιτία αυτή”.

Δείτε επίσης

Μακρή-νέοι μόνιμοι διορισμοί: Εντατική η προσπάθεια από το ΥΠΑΙΘ-44.632 προσλήψεις αναπληρωτών για το 2022-23 

Κεραμέως στη Βουλή: Χαρτογράφηση ανθρώπινου δυναμικού-νέες οργανικές θέσεις-νέοι διορισμοί 

Αύξηση οργανικών θέσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ σε Γενική και Ειδική Εκπαίδευση: Ερώτηση στη Βουλή 

Πριν φύγετε

Νέα κριτήρια επιλογής εκπαιδευτικών και εκπαίδευση μαθητών ΑμεΑ τα 2 νομοσχέδια του Υπ. Παιδείας προσεχώς

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply