Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Οξυνση ανισοτήτων μεταξύ εκπαιδευτικών δημόσιας και ιδιωτικής παιδείας-Στη Βουλή η ανακοίνωση 13 Συλλόγων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Οξυνση ανισοτήτων μεταξύ εκπαιδευτικών δημόσιας και ιδιωτικής παιδείας – Στη Βουλή η ανακοίνωση των 13 εκπαιδευτικών Συλλόγων.

Οξυνση ανισοτήτων μεταξύ εκπαιδευτικών

Το Κοινό Δελτίο Τύπου των 13 Επιστημονικών Συλλόγων εκπαιδευτικών, οι οποίοι εναντιώνονται στην μοριοδότηση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών με 0,90 μόρια ανά μήνα, κατέθεσε ως Αναφορά στη Βουλή η κα Αικατερίνη Σπυριδάκη Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ με θέμα «Όξυνση ανισοτήτων μεταξύ εκπαιδευτικών δημόσιας και ιδιωτικής παιδείας δυνάμει διατάξεων του ν. 5166/2024».

Ακολουθεί η Αναφορά και το Κοινό Δελτίο Τύπου των Συλλόγων

ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ

Αικατερίνη Σπυριδάκη – Βουλευτής Ν. Λασιθίου

Αθήνα. 27 Ιανουάριου 2025

ΑΝΑΦΟΡΑ

Προς: τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Κυριάκο Πιερρακάκη

ΘΕΜΑ: «Όξυνση ανισοτήτων μεταξύ εκπαιδευτικών δημόσιας και ιδιωτικής παιδείας δυνάμει διατάξεων του ν. 5166/2024»

Κύριε Υπουργέ,

Σας καταθέτω ως αναφορά το Κοινό Δελτίο Τύπου των Συλλόγων αναπληρωτών και μόνιμων εκπαιδευτικών, ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού σχετικά με την αναγνώριση της ιδιωτικής προϋπηρεσίας δυνάμει διατάξεων του νόμου 5166/2024 και των υπ’ αριθμ. 1251/2024 και 1252/2024 αποφάσεων του ΣτΕ.

Στο ως άνω αναφερόμενο δελτίο τύπου τονίζεται ότι η εξίσωση της μοριοδότησης που προβλέπεται από τον νόμο 5166/2024 εγείρει σοβαρά ζητήματα δικαιοσύνης και ισότητας, τα οποία φαίνεται το Υπουργείο Παιδείας να αγνοεί, παραβλέποντας την ιδιαίτερη φύση και τις δυσκολίες του έργου των εκπαιδευτικών της δημόσιας παιδείας.

Η ανάγκη για διάλογο και διαβούλευση με τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς είναι επιτακτική προκειμένου να λαμβάνεται η γνώμη και η εμπειρία όσων βιώνουν καθημερινά τις επιπτώσεις αυτών των ρυθμίσεων. Αντιθέτως. η απουσία διαβούλευσης με την εκπαιδευτική κοινότητα, τις ενώσεις και τους εκπαιδευτικούς φορείς υπονομεύει τη δημοκρατικότητα στη λήψη αποφάσεων.

Στο Δελτίο Τύπου τονίζεται ακόμη η αναγκαιότητα της βελτίωσης των συνθηκών εργασίας των εκπαιδευτικών της δημόσιας παιδείας μέσω της εξασφάλισης επαρκούς στέγασης, καλύτερων υποδομών και οικονομικής στήριξης.

Παρακαλούμε όπως λάβετε σοβαρά υπόψιν τους προβληματισμούς και τις θέσεις των εκπαιδευτικών, καθώς όπως προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες για την αξιολόγηση και την πιθανή υιοθέτηση των προτεινόμενων λύσεων προς τον σκοπό της διασφάλισης ισότητας μεταξύ των εκπαιδευτικών δημοσίου και ιδιωτικού τομέα αλλά και της δημιουργίας ενός δικαίου συστήματος μοριοδότησης και διορισμών που θα βασίζεται στις πραγματικές συνθήκες εργασίας και τους κόπους των εκπαιδευτικό»’ της δημόσιας παιδείας και για την ενημέρωσή μας.

Επισυνάπτεται το Κοινό Δελτίο Τύπου.

Η Αναφέρουσα Βουλευτής

Αικατερίνη Σπυριδάκη

Δείτε το Κοινό Δελτίο Τύπου ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Η προϋπηρεσία ιδιωτικών εκπαιδευτικών στο άρθρο 70 του νόμου 5166/2024 | ΦΕΚ 

Διευκρινίσεις ΟΙΕΛΕ για την προϋπηρεσία ιδιωτικών εκπαιδευτικών και τη διάταξη του νόμου 5166/2024 

Να προσμετράται η προϋπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση έκρινε το ΣτΕ, για προσλήψεις σε δημόσια σχολεία

Πριν φύγετε

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply