Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Παράλληλη Στήριξη-προσλήψεις ΠΕ03 και ΠΕ04: Μηδενικές στην Αρκαδία – Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Παράλληλη Στήριξη-προσλήψεις ΠΕ03 και ΠΕ04: Μηδενικές στην Αρκαδία – Ερώτηση στη Βουλή από τον Ανεξάρτητο Βουλευτή κο Γεώργιο Μανούσο.

Παράλληλη Στήριξη-προσλήψεις ΠΕ03 και ΠΕ04

Γιατί στο νομό Αρκαδίας ως τώρα για την Παράλληλη Στήριξη σε Γυμνάσια και ΕΠΑΛ έχουν προσληφθεί 5 εκπαιδευτικοί ΠΕ02 και καθόλου εκπαιδευτικοί ΠΕ03 και ΠΕ04, ρωτά τον Υπουργό ΠΑΙΘΑ ο Ανεξάρτητος Βουλευτής κο Γεώργιο Μανούσο, στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου της Βουλής, με κατάθεση Επερώτησης.

Ακολουθεί η Επερώτηση

Αθήνα, 21 Οκτωβρίου 2024

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ: Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

Θέμα: «Μηδενικές προσλήψεις ΠΕ03 και ΠΕ04 στην παράλληλη στήριξη στην Αρκαδία»

Από την 01-09-2010, η παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση μπορεί να παρέχεται και μέσω προγραμμάτων εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, τα οποία εντάσσονται σε Πράξεις που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και από το Δημόσιο στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ), από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ 60 και ΠΕ 70 που έχουν τα Τυπικά προσόντα τοποθέτησης στην ΕΑΕ, ΠΕ 61, ΠΕ 71, ΠΕ 02.50, ΠΕ 03.50 και ΠΕ 04.50. Αν οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί δεν επαρκούν, στα προγράμματα αυτά μπορεί να συμμετέχουν και οι λοιποί εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ 60 και ΠΕ 70, καθώς και εκπαιδευτικοί των κλάδων ΠΕ 02, ΠΕ 03 και ΠΕ 04.

Στο γυμνάσιο και στο ΕΠΑΛ όλοι οι μαθητές σε όλες τις τάξεις διδάσκονται και φιλολογικά και μαθηματικά και μαθήματα φυσικών επιστημών, συνεπώς ένας μαθητής ή ΕΠΑΛ που χρήζει παράλληλης στήριξης πρέπει να υποστηρίζεται από εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης και στα φιλολογικά και στα μαθηματικά και στα μαθήματα φυσικών επιστημών, οπότε οι μαθητές γυμνασίου ή ΕΠΑΛ που χρήζουν παράλληλης στήριξης πρέπει να υποστηρίζονται και από εκπαιδευτικούς ΠΕ02 και από ΠΕ03 και από ΠΕ04. Παρ’ όλ’ αυτά, στο νομό Αρκαδίας για ώρες παράλληλης στήριξης που είναι αποκλειστικά σε γυμνάσια και ΕΠΑΛ έχουν προσληφθεί μόνο εκπαιδευτικοί ΠΕ02.

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

1. Γιατί στο νομό Αρκαδίας ως τώρα για παράλληλη στήριξη σε Γυμνάσια και ΕΠΑΛ έχουν προσληφθεί 5 εκπαιδευτικοί ΠΕ02 και καθόλου εκπαιδευτικοί ΠΕ03 και ΠΕ04;

Ο ερωτών Βουλευτής

Γεώργιος Μανούσος Β2 Δυτικού Τομέα Αθηνών

Δείτε επίσης

Τροποποίηση Παράλληλης Στήριξης: Η πρόταση του ΣΑΚΕΑ με βάση την διεθνή έρευνα και βιβλιογραφία 

Δικαιώματα αναπληρωτών με δυσίατα και ανίατα νοσήματα: Finito la musica passato la festa! – Καταγγελία ΠΕΣΥΘ 

Μόνιμοι εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας: Αριθμητικά δεδομένα κατά κλάδο/ειδικότητα-Πόσοι θα αποχωρήσουν το 2025

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση