Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΕΝΑΦΑ για άνοιγμα Πινάκων Ειδικής Αγωγής: Ανησυχεί για την καθυστέρηση και ζητά να εκδοθεί η Προκήρυξη

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΕΝΑΦΑ για άνοιγμα Πινάκων Ειδικής Αγωγής: Ανησυχεί για την καθυστέρηση και ζητά να εκδοθεί η Προκήρυξη σε χρονικό σημείο που να επιτρέπει στο ΑΣΕΠ την ολοκλήρωση της διαδικασίας κατάρτισης των νέων Πινάκων.

ΠΕΝΑΦΑ για άνοιγμα Πινάκων Ειδικής Αγωγής

Εγγραφο απέστειλε στο ΥΠΑΙΘΑ, η Πανελλήνια Ενωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής (ΠΕΝΑΦΑ) με το οποίο εκφράζει την ανησυχία της για την καθυστέρηση του ανοίγματος των Πινάκων της Ειδικής Αγωγής. Η ΠΕΝΑΦΑ ζητά να εκδοθεί η Προκήρυξη σε χρονικό σημείο που να επιτρέπει στο ΑΣΕΠ την ολοκλήρωση της διαδικασίας κατάρτισης των νέων Πινάκων Ειδικής Αγωγής, έως το τέλος Ιουνίου του 2025.

Ακολουθεί το έγγραφο

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Έτος ίδρυσης 2023, Λ. Συγγρού 196, Καλλιθέα Αττικής Τ.Κ. 17671 – Αρ. Αναγνώρισης: 24/2023, Ειρηνοδικείο Καλλιθέας Αριθμό Μητρώου Εγγραφής ΓΕ.ΜΗ.Σ.Ο.Ε. 1-00600 την 16/10/2023

Ημερομηνία: 11/ 11/2024

Αρ. Πρωτοκόλλου: 53 —11/ 11/2024

Δελτίο Τύπου

Θέμα: Επίσπευση ανοίγματος πινάκων Ειδικής Αγωγής για το σχολικό έτος 2024-2025

Το Α.Σ.Ε.Π. σύμφωνα με τον Νόμο 4589/2019 (ΦΕΚ 13/τ. Α’/29-01-2019), άρθρο 54 “προκηρύσσει και διενεργεί κάθε δύο (2) σχολικά έτη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, των υποψηφίων για την πλήρωση των κενών θέσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., καθώς και για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης” .

Η προκήρυξη και η διαδικασία κατάταξης πραγματοποιούνται ύστερα από σχετικό αίτημα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το οποίο διατυπώνεται σύμφωνα με τις εκπαιδευτικές ανάγκες, κατά κλάδο και ειδικότητα. Με την προκήρυξη καθορίζεται κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για τη διεξαγωγή της διαδικασίας.

Ως Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Φυσικής Αγωγής, θεωρούμε επιτακτική την άμεση έναρξη των διαδικασιών για το άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής, πρέπει να εκδοθεί η προκήρυξη σε χρονικό σημείο που να επιτρέπει στο ΑΣΕΠ την ολοκλήρωση της διαδικασίας κατάρτισης των νέων πινάκων Ειδικής Αγωγής, έως το τέλος Ιουνίου του 2025. Οι ισχύοντες οριστικοί πίνακες Ειδικής Αγωγής 3ΕΑ/2022, λήγουν στο τέλος του σχολικού έτους 2024-2025 και χωρίς την έγκαιρη κατάρτιση νέων πινάκων κινδυνεύουμε με σημαντικές καθυστερήσεις στην τοποθέτηση προσωπικού. Αυτό θα επηρεάσει άμεσα τη λειτουργία των σχολείων, αφήνοντας κενά στην εκπαιδευτική διαδικασία, στερώντας από τους μαθητές μας την απαιτούμενη υποστήριξη.

Η επίσπευση του ανοίγματος των πινάκων θα διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία και θα επιτρέψει στους συναδέλφους να επικαιροποιήσουν τα προσόντα τους. Επιπλέον, θα προσφέρει την ευκαιρία σε νέους εκπαιδευτικούς να εισαχθούν στους πίνακες, ενισχύοντας το δυναμικό της εκπαίδευσης, εφόσον η ανάγκη για εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς στην Ειδική Αγωγή είναι επιτακτική. Επιπλέον, οι αναπληρωτές πρέπει να γνωρίζουν εγκαίρως τη θέση τους για να προγραμματίσουν τη ζωή και την καριέρα τους, ώστε να ανταποκριθούν καλύτερα στις σύγχρονες ανάγκες της Ειδικής Αγωγής.

Η καθυστέρηση στη διαδικασία θα φέρει σημαντικά προβλήματα στους μαθητές και τις οικογένειές τους, καθώς ενδέχεται να οδηγήσει πολλές από αυτές σε αναζήτηση ιδιωτικής στήριξης, ιδιαίτερα τις οικογένειες χαμηλού εισοδήματος, οι οποίες δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά την ιδιωτική παράλληλη στήριξη.

Η έγκαιρη στελέχωση εξασφαλίζει σταθερότητα και συνέχεια στην υποστήριξη μαθητών με αναπηρίες ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, βελτιώνοντας την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Ζητούμε την άμεση δρομολόγηση των σχετικών διαδικασιών, για να διασφαλιστεί η έγκαιρη στελέχωση των σχολικών μονάδων, με στόχο την απρόσκοπτη συνέχεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας, όπως και την πλήρη κάλυψη των αναγκών όλων των σχολικών μονάδων με εξειδικευμένο εκπαιδευτικό προσωπικό.

Με τιμή,

Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ * ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ

Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ* ΑΛΜΠΑΝΗΕΙΡΗΝΗ

Δείτε επίσης

Να ανοίξουν οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής: Επιστολή Συλλόγου Αναπληρωτών Φιλολόγων στο Υπουργείο Παιδείας 

Μακρή για άνοιγμα πινάκων: Συζητήσεις με ΑΣΕΠ για απλούστευση της διαδικασίας-Μέχρι πότε ισχύουν οι υπάρχοντες 

Πότε ανοίγουν οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής-Εως πότε ισχύουν οι Πίνακες 1ΕΑ, 2ΕΑ, 3ΕΑ, 4ΕΑ και 5ΕΑ/2022 

Ανοιγμα πινάκων Ειδικής Αγωγής: Εχει στείλει αίτημα στο ΑΣΕΠ το Υπουργείο Παιδείας; 

Οργανικά κενά: Πως προκύπτουν στην Δευτεροβάθμια και στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση