Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πιερρακάκης για συγχωνεύσεις και επεισόδια: Εκπαιδευτικοί οι λόγοι-Η πόρτα του γραφείου μου είναι ανοιχτή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πιερρακάκης για συγχωνεύσεις και επεισόδια: Εκπαιδευτικοί οι λόγοι-Η πόρτα του γραφείου μου είναι ανοιχτή – Συνέντευξη του Υπουργού ΠΑΙΘΑ στην ΕΡΤ.

Πιερρακάκης για συγχωνεύσεις και επεισόδια

Στις έντεκα αλλαγές που θα ισχύσουν από την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς αναφέρθηκε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Κυριάκος Πιερρακάκης μιλώντας στην εκπομπή «Επίλογος» του Απόστολου Μαγγηριάδη στην ΕΡΤ το βράδυ της Πέμπτης 05.09.2024.

Ο κος Πιερρακάκης τοποθετήθηκε και για τις τις συγχωνεύσεις Τμημάτων σχολείων και τα επεισόδια με την αστυνομία έξω από το Υπουργείο στην κινητοποίηση των εκπαιδευτικών, επισημαίνοντας τα εξής:

Συγχωνεύσεις Τμημάτων – Επεισόδια έξω από το Υπουργείο

Δεν χρειάζεται καμία υπερβολή και κανένας υπερβολικός ακτιβισμός, η πόρτα του γραφείου μου είναι ανοιχτή. Υπήρξε μια επιχειρησιακή αντιμετώπιση της Αστυνομίας όταν διαπίστωσε ότι υπήρξε μια είσοδος στο Υπουργείου που δεν θα έπρεπε να έχει γίνει.

Υπάρχει μια πολιτική που έχει αποφασιστεί, υπάρχει μια γραμμή η οποία είναι πάνω στο εθνικό και εκπαιδευτικό συμφέρον. Εχουμε 200.000 εκπαιδευτικούς και με τον μαθητικό πληθυσμό που έχουμε το κλάσμα καταλήγει να έχει το 8,2 μαθητές ανά εκπαιδευτικό. Ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 12,1 και η Ελλάδα έχει πολύ καλύτερο μέσο όρο. Ολα αυτά τα χρόνια δεν έχουν κάνει μια καλύτερη κατανομή, έχουμε 62.000 Τμήματα και εδώ μιλάμε για συγχωνεύσεις οι οποίες γίνονται κάτω από το 2% των Τμημάτων σε περιπτώσεις που είναι απολύτως προφανείς (Εδώ έδωσε παραδείγματα ο κος Πιερρακάκης).

Ο μέσος όρος μαθητών σε μια τάξη στο Νηπιαγωγείο είναι 16 από 17 πέρσι, στο Δημοτικό είναι επίσης 16, στο Γυμνάσιο είναι 21 και στο Λύκειο είναι 19 από 21 πέρσι.

Το κάνουμε για να μπορέσουμε να πετύχουμε καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα. Αν το άγχος είναι οικονομικό δεν θα κάναμε τόσους διορισμούς. Γίνεται για λόγους οργάνωσης η συγχώνευση. Κάθε χώρα οργανώνει τέτοια θέματα.

Ο Υπουργός μίλησε επίσης για τους μόνιμους διορισμούς, για τα κινητά στα σχολεία, για τη σχολική στέγη, τους διαδραστικούς Πίνακες στα σχολεία, για τη λογοτεχνία στα σχολεία, τις σχολικές βιβλιοθήκες, το Ψηφιακό Φροντιστήριο, τις πιθανές αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμιας εκπαίδευση, τη στέγη εκπαιδευτικών σε τουριστικούς προορισμούς κ.α.

Δείτε το video με τη συνέντευξη

Δείτε επίσης

Πιερρακάκης: Στόχος να επαναληφθεί του χρόνου ο αριθμός των 10.000 διορισμών 

Πιερρακάκης-κινητά: Μια ημέρα αποβολή για εμφανή κατοχή και χρήση κινητού από μαθητή 

Οι 11 αλλαγές στα σχολεία τη νέα σχολική χρονιά: Τι παρουσιάστηκε στη σύσκεψη υπό τον Πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη 

Λειτουργία Δημοτικών 2024-25: Αγιασμός την Τετάρτη 11.09 – Ωρολόγια Προγράμματα – Νέα ψηφιακά εργαλεία 

Λειτουργία Νηπιαγωγείων 2024: Αγιασμός – Ωρολόγια Προγράμματα – Ολοήμερο – Νέα ψηφιακά εργαλεία

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση