Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Στοιχεία μόνιμων και αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22 όπως δόθηκαν από το ΥΠΑΙΘ

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Στοιχεία μόνιμων και αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ 2021-22, όπως δόθηκαν από το Αυτοτελές Τμήμα ΕΕΠ ΕΒΠ του Υπουργείου Παιδείας-Το γενικό σύνολο μόνιμων και αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ ανέρχεται σε 7.480, εκ των οποίων 1.707 είναι οι μόνιμοι και 5.773 οι αναπληρωτές.

ΠΟΣΕΕΠΕΑ-Στοιχεία μόνιμων και αναπληρωτών

Σε απάντηση εγγράφου αιτήματος της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, για το συνολικό αριθμό των υπηρετούντων μόνιμων και αναπληρωτών μελών ΕΕΠ & ΕΒΠ στην Ειδική, στη Γενική Εκπαίδευση και στα ΚΕΔΑΣΥ, καθώς και για τα οργανικά κενά ανά περιοχή και κλάδο, το ΥΠΑΙΘ (Αυτοτελές Τμήμα ΕΕΠ-ΕΒΠ) απέστειλε Πίνακες με τα στατιστικά στοιχεία μονίμων και αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε αρχείο excel με τα εξής φύλλα ανά πίνακα:

1. Πίνακας μονίμων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ

Τα στοιχεία αντλήθηκαν από το myschool στις 18/3/2022 και πρόκειται για το σύνολο των μονίμων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ ανά κλάδο και ανά τύπο σχολικής μονάδας που υπηρετούν κατά την τρέχουσα χρονική περίοδο.

Ως εκ τούτου συμπεριλαμβάνονται και αυτοί που υπέβαλαν αίτηση παραίτησης (σύμφωνα με το άρθρο 46 του ν.4777/2021) με λύση υπαλληλικής σχέσης στις 31/8/2022.

Σημειώνεται ότι τα 21 μέλη ΕΕΠ που εμφανίζονται να υπηρετούν σε Διεύθυνση Εκπαίδευσης ανήκουν στα 43 μέλη που έχουν προσωρινή τοποθέτηση (λόγω νέου διορισμού ή μετάταξης) και οι Δ/νσεις έχουν την ως άνω εγγραφή στο myschool.

2. Πίνακας ενεργών αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ ανά πεδίο/δομή απασχόλησης

Τα στοιχεία αντλήθηκαν από το ΟΠΣΥΔ στις 7/4/2022 και πρόκειται για το σύνολο των ενεργών αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ που απασχολούνται ανά κλάδο και πεδίο/δομή απασχόλησης με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ και τον τακτικό προϋπολογισμό.

3. Πίνακας ενεργών αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ ανά περιοχή/δομή πρόσληψης

Τα στοιχεία είναι τα ίδια με άνωθεν αλλά με αποτύπωση ανά περιοχή/δομή πρόσληψης.

Οπως προκύπτει από τα παρατεθέντα στοιχεία:
  • Το σύνολο των μόνιμων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, στις 18.03.2022, ανέρχεται σε 1.707
  • Το σύνολο των αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, στις 07.04.2022, ανέρχεται σε 5.773
  • Το γενικό σύνολο μόνιμων και αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ ανέρχεται σε 7.480

Δείτε αναλυτικά τους Πίνακες σε μορφή excel όπως τους απέστειλε το ΥΠΑΙΘ ΕΔΩ 

Δείτε σχετικά

Οργανικά κενά σχολείων-ΚΕΔΑΣΥ εκπαιδευτικών και ΕΕΠ-ΕΒΠ πριν τους διορισμούς 

Συνολικός αριθμός υπηρετούντων ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2020-21 | Πίνακες του ΥΠΑΙΘ στην ΠΟΣΕΕΠΕΑ 

Μόνιμοι και αναπληρωτές ΕΕΠ-ΕΒΠ 2019-20: Πίνακες-Στατιστικά στοιχεία-Συνολικός αριθμός υπηρετούντων 

Προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ ανά κλάδο-Δομή και Πρόγραμμα για το 2020-21 | Πίνακας 

Δείτε επίσης

Αιτήσεις απόσπασης ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022 σε περιοχές ή ΚΕΔΑΣΥ ή ΣΔΕΥ/ΚΕΔΑΣΥ 

Εγκύκλιος Αποσπάσεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Επισημάνσεις και οδηγίες για την συμπλήρωση της αίτησης 

Μεταθέσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Η Απόφαση με τα ονόματα

Αδειες μόνιμων εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Αδειες αναπληρωτών εκπαιδευτικών-ΕΕΠ και ΕΒΠ: Αναλυτικός οδηγός Υπ. Παιδείας-Ποιες δικαιούνται-Νομοθετικό πλαίσιο 

Μακρή-Αδεια ανατροφής νεοδιόριστων: Δίδεται αναδρομικά όταν το επιτρέπει ο νόμος και πληρούνται οι προϋποθέσεις 

Εγκύκλιος: Μακροχρόνιες άδειες εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ

Διευθυντές Εκπαίδευσης-αρμοδιότητες: Εκδίδουν αποφάσεις τοποθετήσεων-μεταθέσεων εντός περιοχής

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply