Σάββατο, 22 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ποσοστά ικανοποίησης Μεταθέσεων Δευτεροβάθμιας 2025

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ποσοστά ικανοποίησης Μεταθέσεων Δευτεροβάθμιας 2025: Ενημέρωση από τον Αιρετό ΚΥΣΔΕ Θοδωρή Κατσωνόπουλο – Πίνακας με τα οργανικά κενά/πλεονάσματα 2025.

Ποσοστά ικανοποίησης Μεταθέσεων Δευτεροβάθμιας 2025

Το ΚΥΣΔΕ ολοκλήρωσε σήμερα Πέμπτη 20 Μαρτίου 2025τις συνεδριάσεις για τις Μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και αναμένεται να υπογραφούν όλες οι σχετικές Αποφάσεις από την Υπουργό και να ανακοινωθούν, σύμφωνα με ενημέρωση του Αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Θοδωρή Κατσωνόπουλο.

UPDATE

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας 2025 | Τα Ονόματα και οι Αποφάσεις

Σύμφωνα με την ενημέρωση του Αιρετού τα ποσοστά ικανοποίησης των Μεταθέσεων έχουν ως εξής:

  • Εξετάστηκαν συνολικά 4.116 αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών από περιοχή σε περιοχή και ικανοποιήθηκαν οι 1.214, ποσοστό ικανοποίησης 29,5%.
  • Από τις 1214 αιτήσεις, οι 1084 ικανοποιήθηκαν βάσει μορίων, οι 112 κατ’ εξαίρεση λόγω ένταξης σε ειδική κατηγορία και 18 εκπαιδευτικοί μετατίθενται με τις νέες διατάξεις του άρθρου 18 του Ν.5128/2024.
  • Στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση μετατίθενται 200 εκπαιδευτικοί από τις συνολικά 560 αιτήσεις που εξετάστηκαν, ποσοστό ικανοποίησης 35,7%.
  • Επίσης, 7 εκπαιδευτικοί μετατίθενται κατ’ εξαίρεση ως ειδική κατηγορία και ακόμα 9 μετατίθενται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 18 του Ν.5128/2024.
  • Στα ΚΕΔΑΣΥ  μετατίθενται 28 εκπαιδευτικοί. Εξετάστηκαν 190 αιτήσεις, άρα το ποσοστό ικανοποίησης είναι 14,74%.
  • Σε Σχολικές Μονάδες ΕΑΕ Κωφών – Τυφλών μετατίθενται 6 εκπαιδευτικοί. Εξετάστηκαν 86 αιτήσεις, δηλ είχαμε ποσοστό ικανοποίησης 7%.
  • Στο σύνολο, εξετάστηκαν 4.952 και ικανοποιήθηκαν οι 1.448, ποσοστό ικανοποίησης 29,25%.
  • Σε Μουσικά Σχολεία μετατίθενται 89 εκπαιδευτικοί Μουσικής Παιδείας και 73 εκπαιδευτικοί γενικής παιδείας.
  • Σε Καλλιτεχνικά Σχολεία μετατίθενται 28 εκπαιδευτικοί .
  • Σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης μετατίθενται 11 εκπαιδευτικοί.

Πίνακας με τα οργανικά κενά/πλεονάσματα για τις Μεταθέσεις 2025

Δείτε τον Πίνακα του εκπαιδευτικού Μάριου Μαγιολαδίτη ΕΔΩ

___________________________

Ακολουθεί η αναλυτική ενημέρωση του Θ. Κατσωνόπουλου

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Σχετικά με τις συνεδριάσεις του ΚΥΣΔΕ στις 19-20 Μαρτίου

Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

Την Πέμπτη 20 Μαρτίου το ΚΥΣΔΕ ολοκλήρωσε τις συνεδριάσεις για τις μεταθέσεις και αναμένεται να υπογραφούν όλες οι σχετικές αποφάσεις από την Υπουργό και να ανακοινωθούν.

 Εξετάστηκαν συνολικά 4.116 αιτήσεις μετάθεσης εκπαιδευτικών από περιοχή σε περιοχή και ικανοποιήθηκαν οι 1.214, ποσοστό ικανοποίησης 29,5%.

Από τις 1214 αιτήσεις, οι 1084 ικανοποιήθηκαν βάσει μορίων, οι 112 κατ’ εξαίρεση λόγω ένταξης σε ειδική κατηγορία και 18 εκπαιδευτικοί μετατίθενται με τις νέες διατάξεις του άρθρου 18 του Ν.5128/2024.

Στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση μετατίθενται 200 εκπαιδευτικοί από τις συνολικά 560 αιτήσεις που εξετάστηκαν, ποσοστό ικανοποίησης 35,7%.

Επίσης, 7 εκπαιδευτικοί μετατίθενται κατ’ εξαίρεση ως ειδική κατηγορία και ακόμα 9 μετατίθενται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 18 του Ν.5128/2024.

Στα ΚΕΔΑΣΥ  μετατίθενται 28 εκπαιδευτικοί. Εξετάστηκαν 190 αιτήσεις, άρα το ποσοστό ικανοποίησης είναι 14,74%.

Σε Σχολικές Μονάδες ΕΑΕ Κωφών – Τυφλών μετατίθενται 6 εκπαιδευτικοί. Εξετάστηκαν 86 αιτήσεις, δηλ είχαμε ποσοστό ικανοποίησης 7%.

Στο σύνολο, εξετάστηκαν 4.952 και ικανοποιήθηκαν οι 1.448, ποσοστό ικανοποίησης 29,25%.

Σε Μουσικά Σχολεία μετατίθενται 89 εκπαιδευτικοί Μουσικής Παιδείας και 73 εκπαιδευτικοί γενικής παιδείας.

Σε Καλλιτεχνικά Σχολεία μετατίθενται 28 εκπαιδευτικοί .

Σε Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης μετατίθενται 11 εκπαιδευτικοί.

Είχα κάνει πρόταση και την επανέφερα και στη σημερινή συνεδρίαση, να στέλνεται sms στους εκπαιδευτικούς που μετατίθενται. Όπως επίσης, αφού αυτό δεν καθίσταται δυνατό στην παρούσα φάση, να ανακοινωθούν οι μεταθέσεις την ίδια ημέρα, δηλ την Πέμπτη, ακόμα και αργά το βράδυ. Το πιο πιθανό βέβαια είναι όλες οι μεταθέσεις να ανακοινωθούν την Παρασκευή 21 Μαρτίου.

 Από την ανακοίνωση των μεταθέσεων και για 15 ημερολογιακές ημέρες οι εκπαιδευτικοί των οποίων η αίτηση δεν ικανοποιήθηκε θα μπορούν να υποβάλλουν αίτηση θεραπείας ή ένσταση.

Κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, δηλ μέσα σε δεκαπέντε (15) ημέρες από την ανακοίνωση των μεταθέσεων, οι ενδιαφερόμενοι για αμοιβαία μετάθεση μπορούν να υποβάλλουν τις σχετικές αιτήσεις στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, , σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 7 του Π.Δ. 50/96 (Φ.Ε.Κ. 45Α), όπως τροποποιήθηκε από το Π.Δ. 100/97 (ΦΕΚ 94Α).

Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ στις 19 Μαρτίου

Σας ενημερώνω ότι το ΚΥΣΔΕ, σε συνεδρίαση του την Τετάρτη 19 Μαρτίου, είχε λάβει αποφάσεις σχετικά με τα κενά και πλεονάσματα για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αποφασίστηκε να «τρέξουν» στο σύστημα τα περισσότερα  κενά και τα λιγότερα πλεονάσματα από τις δηλώσεις – καταχωρίσεις των ΔΔΕ και τις προτάσεις των ΠΔΕ. Επίσης αποφασίστηκε οι ειδικές κατηγορίες να μετατίθενται στην Α΄ προτίμηση, ανεξαρτήτως οργανικών κενών ή πλεονασμάτων στην περιοχή, χωρίς αυτά να επηρεάζονται, αλλά και ανοίγοντας κενό στην περιοχή από την οποία φεύγουν.

 Καταψήφισα τους πίνακες οργανικών – πλεονασμάτων, καθώς, σύμφωνα και με τις υπ. αριθμ. 24061/Ε2/4-3-2025 & 24073/Ε2/4-3-2025 εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘΑ, δεν υπήρξε καμία διαφοροποίηση σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές και δεν υιοθετήθηκαν οι θέσεις του κλάδου. Τουναντίον μάλιστα. Σε αυτές τις εγκυκλίους, η μόνη διαφορά σε σχέση με προηγούμενες χρονιές είναι η αναφορά στα Ωνάσεια Σχολεία, ότι “αίρεται η οριστική τοποθέτηση (οργανική) των εκπαιδευτικών στις εν λόγω σχολικές μονάδες και οι εκπαιδευτικοί αυτοί τίθενται στη διάθεση των οικείων ΠΥΣΔΕ”.

Κατά τη συνεδρίαση υποστήριξα τα δίκαια αιτήματα και τις θέσεις του κλάδου, όπως αποτυπώνονται στα 2 τελευταία Συνέδρια της ΟΛΜΕ (20ο & 21ο) και τις οποίες παραθέτω κατά το μέρος που αφορούν στην τεκμηρίωση της θέσης μου.

Αποφάσεις 20ου Συνεδρίου ΟΛΜΕ

  • Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα. Κλιμάκωση μείωσης του ωραρίου με βάση την προϋπηρεσία, θεσμοθέτηση μιας νέας κατηγορίας για τους εκπαιδευτικούς που έχουν συμπληρώσει τα 28 χρόνια υπηρεσίας, ώστε να έχουν και αυτοί κατά δύο ώρες μείωση στο υποχρεωτικό τους ωράριο.
  • Μείωση του διδακτικού ωραρίου λόγω προβλημάτων υγείας, όπως ισχύει και για τους υπολοίπους δημοσίους υπαλλήλους.
  • Μέχρι δύο σχολεία για κάλυψη ωραρίου. Μείωση διδακτικού ωραρίου κατά 1 ώρα σε κάθε σχολείο, σε περίπτωση μετακίνησης εκπαιδευτικού για συμπλήρωση ωραρίου σε πάνω από 2 σχολεία.
  • Επαναφορά της 3ωρης μείωσης ωραρίου Υπευθύνων Εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών και Πληροφορικής και της 2ωρης μείωσης ωραρίου για εκπαιδευτικούς που αναλαμβάνουν υπεύθυνοι Σχολικών Δραστηριοτήτων.
  • Μείωση της υποχρεωτικής υπηρέτησης της οργανικής σε έναν χρόνο από δύο για τους/τις νεοδιόριστους/ες εκπαιδευτικούς. Κατάργηση της υποχρέωσης υπηρέτησης της οργανικής για τους/τις νεοδιόριστους/ες (πριν το 2023) που ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες, όπως ισχύει για τους/τις μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς.
  • Άμεση τροποποίηση του άρθρου 13 του ΠΔ 50/1996 για την αναδιατύπωση και εκσυγχρονισμό των ιατρικών όρων των ασθενειών και ένταξη ίσης ή μεγαλύτερης βαρύτητας ασθενειών με αυτές που υπάρχουν ήδη στη σχετική νομοθεσία. Εκπαιδευτικοί που έχουν οι ίδιοι, οι σύζυγοι ή τα τέκνα τους ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω να εντάσσονται σε ειδική κατηγορία μετάθεσης.
  • Βελτίωση των ρυθμίσεων του ν.4386/2016 που αφορούν τόσο στην άρση της προθεσμίας της 30ης Σεπτεμβρίου μέχρι την οποία μπορεί να γίνεται συμπλήρωση ωραρίου με γραμματειακή υποστήριξη όσο και στη συμπλήρωση ωραρίου των κοινών ειδικοτήτων της Α/μιας και Β/μιας.
  • Συμμετοχή των αιρετών του ΚΥΣΔΕ στη διαμόρφωση από την Κεντρική υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ των οριστικών κενών για τις μεταθέσεις και τους διορισμούς, ανά περιοχή και ειδικότητα, λαμβάνοντας υπόψη τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ για κενά και πλεονάσματα. Σε αυτά να συνυπολογίζονται οι συνταξιοδοτήσεις που θα πρέπει να οριστικοποιούνται εγκαίρως.
  • Αναμοριοδότηση των κριτηρίων μετάθεσης, καθώς και ένταξη νέων κριτηρίων, (χρόνια υπηρεσίας, παιδιά, συνυπηρέτηση εκπαιδευτικών, μονογονεϊκές οικογένειες, σύμφωνο συμβίωσης), για μια πιο δίκαιη, πιο ρεαλιστική και ισορροπημένη μοριοδότηση.
  • Κατάργηση της υποχρέωσης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών να παραμείνουν στη θέση τοποθέτησής τους για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών. Να τους δοθεί το δικαίωμα μετάθεσης με την ολοκλήρωση ενός έτους υπηρέτησης στο ΠΥΣΔΕ διορισμού.
  • Ειδικά όσον αφορά στα διαπολιτισμικά, καλλιτεχνικά, μουσικά σχολεία, συγκεκριμενοποίηση των αντικειμενικών και μετρήσιμων κριτηρίων για τις μεταθέσεις και αποσπάσεις σε αυτά.

Αποφάσεις 21ου Συνεδρίου ΟΛΜΕ

Για εργασιακά – παιδαγωγικά ζητήματα (συμπληρωματικά στα αιτήματα του 20ου Συνεδρίου):

  • Να πραγματοποιηθούν άμεσα μαζικοί μόνιμοι διορισμοί σε όλα τα πάγια κενά, με δίκαιη κατανομή.
  • Αυτοδίκαιη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων με το πέρας της δόκιμης διετούς υπηρεσίας.
  • Προσλήψεις για γραμματειακή στήριξη σε όλα τα σχολεία.
  • Ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο με κωδικοποίηση της νομοθεσίας για να μην παρατηρείται το φαινόμενο ένα ΠΥΣΔΕ να αποφαίνεται θετικά σε ένα ζήτημα και ένα άλλο ΠΥΣΔΕ για το ίδιο θέμα να αποφαίνεται αρνητικά.
  • Ενιαίο χρονοδιάγραμμα για την πραγματοποίηση των υπηρεσιακών μεταβολών σε όλα τα ΠΥΣΔΕ.
  • Κατ’ εξαίρεση μετάθεση χωρίς την υποχρεωτική παραμονή στην οργανική θέση διορισμού για ένα ή δύο έτη σε εκπαιδευτικούς με ποσοστό αναπηρίας 67% και πάνω.

Για την Ειδική Αγωγή & Εκπαίδευση

  • Ίδρυση και νέων σχολικών μονάδων ΕΑΕ, ίδρυση νέων τμημάτων ένταξης σε κάθε περιοχή, σύσταση απαιτούμενων οργανικών θέσεων στα τμήματα ένταξης και κάλυψη των κενών με μόνιμους εκπαιδευτικούς ΕΑΕ.
  • Να ιδρυθούν τμήματα ένταξης και στα Γενικά Λύκεια της χώρας, καθώς οι ανάγκες των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες δεν σταματούν στο Γυμνάσιο.
  • Διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών ΕΑΕ σε όλα τα πάγια κενά.
  • Κάλυψη όλων των αναγκών σε παράλληλη στήριξη. Να σταματήσει το απαράδεκτο καθεστώς οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης να αναλαμβάνουν περισσότερα του ενός παιδιών και να υπηρετούν σε πολλά σχολεία.
  • Υπάρχουν περιπτώσεις Γυμνασίων με λιγότερους από 300 μαθητές, αλλά με πολυπληθή Τμήματα Ένταξης (είτε με γνωμάτευση ΚΕΔΑΣΥ, είτε με Υπεύθυνη Δήλωση γονέα). Σε αυτά τα σχολεία, να προβλέπεται και 2ος εκπαιδευτικός ΠΕ02, ΠΕ03 και ΠΕ04, κάτι που η ισχύουσα νομοθεσία δεν το προβλέπει.

Για την Επαγγελματική Εκπαίδευση

  • Κατάργηση των ΕΣΚ όλων των υπουργείων. Ενσωμάτωση των σπουδών σε ΕΠΑΛ και ΙΕΚ. Μετατροπή των ΕΣΚ ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) σε μεταλυκειακές σχολές.
  • Διεύρυνση του θεσμού της μαθητείας στο 4ο μεταλυκειακό έτος, μετά την απόκτηση του πτυχίου και απολυτηρίου του ΕΠΑΛ, σε όλες τις ειδικότητες. Μαθητεία σε πρωινά και εσπερινά ΕΠΑΛ. Μαθητεία με τους όρους που έθεσε το εκπαιδευτικό κίνημα για το μεταλυκειακό έτος –ενταγμένη οργανικά στο ΕΠΑΛ
  • Στήριξη των ολιγομελών τμημάτων.
  • Βελτίωση και επέκταση του θεσμού του/της συμβούλου-εκπαιδευτικού, των ψυχολόγων και της ενισχυτικής διδασκαλίας σε όλες τις τάξεις.
  • Επαναφορά υπευθύνου/ης Επαγγελματικής Εκπαίδευσης σε κάθε ΔΔΕ.
  • Σε κάθε ΠΥΣΔΕ να προβλέπεται ο ορισμός ενός μέλους – είτε του τακτικού είτε του αναπληρωματικού – από εκπαιδευτικό της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, που θα συμμετέχει στις διαδικασίες που αφορούν την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
  • Ίδρυση πειραματικών ΕΠΑΛ, με βάση τις θέσεις της ΟΛΜΕ. Όχι στα Πρότυπα ΕΠΑΛ.
  • Συνεξέταση αιτήσεων συζύγων εκπαιδευτικών σε κάθε διαδικασία τοποθέτησης, τους ισχύει για τους ένστολους.

Για την επαναφορά καλλιτεχνικής παιδείας και κοινωνικών επιστημών

  • Πλήρης επαναφορά όλων των κατηργημένων μαθημάτων τόσο των Κοινωνικών Επιστημών όσο και της Καλλιτεχνικής Παιδείας, με βάση και τις δικαστικές αποφάσεις του ΣτΕ.

Για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία

  • Άμεση τροποποίηση της εγκυκλίου Μεταθέσεων & Αποσπάσεων για τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, η οποία θα περιλαμβάνει ξεκάθαρη μοριοδότηση για κάθε προσόν ξεχωριστά και συνυπολογισμό όλων των κριτηρίων (ακαδημαϊκών, προϋπηρεσία, κοινωνικών).
  • Άμεση σύσταση αξιολογικού πίνακα κατάταξης των υποψηφίων.
  • Άμεση τροποποίηση της διαδικασίας των αμοιβαίων μεταθέσεων για τα μουσικά σχολεία.
  • Άμεση τροποποίηση της διαδικασίας δεύτερης φάσης αποσπάσεων, έχοντας το δικαίωμα αίτησης απόσπασης σε όλα τα Μουσικά Σχολεία, ανεξάρτητα από το αν υφίσταται λειτουργικό κενό ή όχι στα σχολεία επιλογής κατά τη διάρκεια των αιτήσεων.

Επίσης, ένα σημαντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση είναι ο τρόπος με τον οποίο προσδιορίζεται ένα οργανικό κενό για μετάθεση, αλλά και διορισμό.

Ο υπάρχων αλγόριθμος όχι μόνο δεν διευκολύνει την εν λόγω διαδικασία, αλλά αντιθέτως είναι «κόφτης» κενών. Δεν απεικονίζεται η πραγματική κατάσταση, γιατί αθροίζονται ώρες/ κενά κατά ομάδες σχολείων και διαιρούνται τα αθροίσματα με το 20.  Σε καμία περίπτωση δεν φαίνονται τα πραγματικά κενά των σχολείων μας.  Είναι αλγόριθμος που μειώνει δραματικά τα κενά.

Επίσης, το γεγονός ότι οι διορισμοί του 2024 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – καλώς έγιναν, αλλά με προχειρότητα και δίχως σχέδιο – έγιναν σχεδόν στο διπλάσιο των εναπομεινάντων οργανικών κενών, δηλ στην ουσία πραγματοποιήθηκαν διορισμοί και σε λειτουργικά κενά, το κυριότερο όμως, δεν υπήρξε πρόβλεψη για δεύτερη φάση μεταθέσεων πριν τους διορισμούς, επηρέασε ουσιαστικά τις φετινές μεταθέσεις και από τη στιγμή που το Υπουργείο δεν υιοθέτησε τις θέσεις μας, ήταν δεδομένο ότι δεν θα είχαμε τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης μεταθέσεων των δύο προηγούμενων ετών.

 Επιπροσθέτως, καταψήφισα τους πίνακες οργανικών κενών –πλεονασμάτων και για τον λόγο ότι δεν υπήρχε ο απαιτούμενος χρόνος να τους μελετήσω και να προετοιμαστώ, καθώς αυτοί μας διαβιβάστηκαν λίγες ώρες πριν τη διεξαγωγή της συνεδρίασης. Θα ήταν αδύνατον να ελέγξω την ακρίβεια και ορθότητα των στοιχείων, πιθανά να ζητούσα διευκρινήσεις, αλλά και ενημέρωση από τους αιρετούς μας στα ΠΥΣΔΕ και υπηρεσιακούς παράγοντες.

Σε σχέση με τις υπηρεσιακές μεταβολές, κύριο αίτημα στη νέα Υπουργό κα Ζαχαράκη, στην οποία εύχομαι καλή θητεία, είναι να μεριμνήσει ώστε να «ανοίξει η στρόφιγγα» της κινητικότητας, την οποία έκλεισαν με τις αποφάσεις τους, οι δύο προκάτοχοι της. Πέραν των παραπάνω αιτημάτων και θέσεων του κλάδου που θα πιέσουμε να ενσωματώσει σε επικείμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες, είναι σημαντικό να τηρήσει τις προφορικές δεσμεύσεις της πρώην πολιτικής ηγεσίας και να δώσει νομική «σάρκα και οστά» σε ένα σωρό εκκρεμή ζητήματα που θα είναι προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Τέλος, θέλω να καταστήσω σαφές στη νέα πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ, ότι οι θεσμός του αιρετού, θεσμός που η σημερινή κυβέρνηση με τις αποφάσεις της έχει απαξιώσει (εκδίωξη από τα πειθαρχικά συμβούλια, εκδίωξη και από τα Τοπικά Συμβούλια Επιλογής Στελεχών), είναι «ιερός» και ακόμα κι αν είμαστε η φωνή της μειοψηφίας, είμαστε και θα είμαστε μια φωνή δυνατή και θα συνεχίσουμε να δίνουμε τις μάχες, παρά τις αντιξοότητες, για την προάσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των συναδέλφων/ισσών μας.

 Αθήνα, 20/03/2025

Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς  χαιρετισμούς

Θοδωρής Κατσωνόπουλος,

αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ

τηλ.: 6932749571,

ηλ. δ/νση:teokatso24@gmail.com

Δείτε επίσης

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας 2025 | Τα ονόματα 

Πως υπολογίζονται τα κενά και πλεονάσματα εκπ/κών-Τι ισχύει για τον αριθμό μαθητών ανά Τμήμα 

Ψηφιακός Βοηθός μαθητή με χρήση AI: Ολο το σχέδιο του Υπουργείου-Τα 5 υποσυστήματα του ψηφιακού εργαλείου 

Εκπαίδευση εκπαιδευτικών στη χρήση AI και σε νέα ψηφιακά εργαλεία-Ο σχεδιασμός του Υπουργείου Παιδείας 

Ενίσχυση Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και υλικό-Συγγραφή 1.512 εκπ/κών αντικειμένων

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply