Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πρόσκληση για Επόπτες και Εισηγητές/Αξιολογητές για τον εμπλουτισμό ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πρόσκληση για Επόπτες και Εισηγητές/Αξιολογητές για τον εμπλουτισμό του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση – Αιτήσεις από 03.12.2024 και ώρα: 15:00 έως 18.12.2024 και ώρα 15:00.

Πρόσκληση για Επόπτες και Εισηγητές/Αξιολογητές

Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Επόπτες και Εισηγητές/Αξιολογητές στο πλαίσιο του υποέργου «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση», κοινοποίησε το ΙΕΠ.

Η πρόσκληση απευθύνεται σε μέλη ΔΕΠ/ ΕΔΙΠ/ ΕΕΠ/ ΕΤΕΠ, εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δημόσιας (μόνιμους και αναπληρωτές) και ιδιωτικής (αορίστου χρόνου) εκπαίδευσης για την κάλυψη των ακόλουθων θέσεων:

  1. Επόπτες Εισηγητών/ Αξιολογητών» στους ακόλουθους τομείς Επαγγελματικών Λυκείων:
    • Γεωπονίας & Υγείας και
    • Δομικών Έργων & Εφαρμοσμένων Τεχνών
  2. Εισηγητές/ Αξιολογητές OERs, Εκπαιδευτικών Σεναρίων και Ψηφιακών Μαθημάτων (Κατηγορία Ι) στα γνωστικά αντικείμενα:
    • Φυσική Αγωγή Δημοτικού
    • Χημεία Γενικού Λυκείου
    • Χημεία Επαγγελματικού Λυκείου
    • Νέα Ελληνικά Επαγγελματικού Λυκείου
    • Νεοελληνική Γλώσσα, Λογοτεχνία Γυμνασίου
    • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Γυμνασίου
    • Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία Γενικού Λυκείου
    • Ιταλικά Γυμνασίου
    • Μουσική Δημοτικού
    • Υγείας-Πρόνοιας-Ευεξίας Επαγγελματικού Λυκείου
    • Επιστήμες Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού Επαγγελματικού Λυκείου
    • Επιστήμες Εφαρμοσμένων Τεχνών Επαγγελματικού Λυκείου
    • Επιστήμες Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων Επαγγελματικού Λυκείου
  3. Εισηγητές/ Αξιολογητές OERs, Εκπαιδευτικών Σεναρίων και Ψηφιακών Μαθημάτων» (Κατηγορία ΙΙ)
    • Τομέα Δομικών Έργων και Εφαρμοσμένων Τεχνών Επαγγελματικού Λυκείου

Στην πρόσκληση ισχύουν τα κάτωθι:

  1. στα κριτήρια ένταξης (on/off) για την κατηγορία «Επόπτες» i) περιλαμβάνονται και μεταπτυχιακοί ή διδακτορικοί τίτλοι σπουδών στο πεδίο των ΤΠΕ ή την Πληροφορική με τεκμηριωμένη μερική συνάφεια ως προς το αντικείμενο του έργου, έναντι της αποκλειστικά ολικής συνάφειας, και ii) οι υποψήφιοι πρέπει να διαθέτουν τουλάχιστον 5ετή διδακτική εμπειρία (έναντι της 10ετούς)
  2. στους δικαιούχους αίτησης της κατηγορίας «Εισηγητές/Αξιολογητές» προστίθενται και οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, εκτός των μόνιμων εκπαιδευτικών της δημόσιας Εκπαίδευσης και αορίστου χρόνου της ιδιωτικής Εκπαίδευσης
  3. στα κριτήρια ένταξης (on/off) για την κατηγορία «Εισηγητές/Αξιολογητές» οι υποψήφιοι πρέπει να διαθέτουν τουλάχιστον 5ετή διδακτική εμπειρία (έναντι της 10ετούς).

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Πρόσκληση και για υποβολή αιτήσεων:

https://www.iep.edu.gr/el/deltia-typou-genika/2-1-sub-1-development-of-digital-content-in-schools-5174140-2-0-nextgeneration-eu

Υποβολή αιτήσεων μέσω του https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από 03/12/2024 και ώρα: 15:00 έως 18/12/2024 και ώρα 15:00.

H πρόσκληση πραγματοποιείται στο πλαίσιο κάλυψης κενών θέσεων Εποπτών και Εισηγητών/Αξιολογητών για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών / Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140) το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU

Δείτε επίσης

1ο Μαθητικό Συνέδριο: «Ο κόσμος, ο μικρός ο μέγας»- Συνεδριακό Κέντρο ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος»  6, 7 & 8.12.2024 

Κινητική Αναπηρία: Ρομποτική Υποβοήθηση και Τεχνητή Νοημοσύνη – Νέες Δυνατότητες | Αρθρο 

Πρωταθλητής στις αποχωρήσεις υπαλλήλων το Υπ. Παιδείας – Οι λόγοι της αυξητικής τάσης των συνταξιοδοτήσεων στο Δημόσιο

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply