Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προσλήψεις Α και Β Φάσης ΕΕΠ-ΕΒΠ και 1ης Ειδικής Πρόσκλησης 2024-25 ανά κλάδο και δομή | Πίνακας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προσλήψεις Α και Β Φάσης ΕΕΠ-ΕΒΠ και 1ης Ειδικής Πρόσκλησης 2024-25 ανά κλάδο και δομή (ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ/Γενικά σχολεία) – Συνολικά 7.561 – Πίνακας από το especial.gr.

Προσλήψεις Α και Β Φάσης ΕΕΠ-ΕΒΠ και 1ης Ειδικής Πρόσκλησης 2024-25

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώθηκε ότι προσλαμβάνονται στα πλαίσια της Β Φάσης προσλήψεων 1.860 μέλη ΕΕΠΕΒΠ ως προσωρινοί αναπληρωτές με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου πλήρους ωραρίου για το διδακτικό έτος 2024-2025 ως εξής:

Στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) → 538 (ΕΒΠ-210, ΠΕ21-72, ΠΕ23-73, ΠΕ25-51, ΠΕ28-55, ΠΕ29-15, ΠΕ30-58) + 3 Νοηματική ΠΕ23 και 1 Braille ΠΕ30

Στην Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη (παράλληλη) → 148 ΕΒΠ

Στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) → 198 (ΠΕ21-10, ΠΕ23-70, ΠΕ28-5, ΠΕ29-8, ΠΕ30-105)

Στα Σχολικά Δίκτυα Εκπαιδευτικής Υποστήριξης (ΣΔΕΥ) στα ΚΕΔΑΣΥ → 34 (ΠΕ23-18, ΠΕ30-16)

Σε Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑΛ) → 223 Ψυχολόγοι ΠΕ23

Σε σχολικές μονάδες γενικής εκπαίδευσης → 681 (222 Κ.Λ. ΠΕ30 και 459 Ψυχολόγοι ΠΕ23)

Στις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ → 36 Κ.Λ. ΠΕ30

Επίσης, διατίθενται για πρόσληψη στα ΥΜΕΠΑΛ της Σιβιτανιδείου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, 2 αναπληρωτές κλάδου ΠΕ23.

Δείτε το αρχείο με τα ονόματα ΕΔΩ

______________________

Συνολικά οι προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ της Α και Β Φάσης και της 1ης Ειδικής Πρόσκλησης, όπως τις κατέγραψε το especial.gr

Α Φάση: 5.539 + Β Φάση 1.860 + 1η Ειδική Πρόσκληση 162 (Εξ αυτών 75 ΠΕ87.02 Νοσηλευτικής)

ΣΥΝΟΛΟ 7.561 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

Σύγκριση προσλήψεων ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024-25 ανά κλάδο και δομή σε σχέση με πέρσι – Αναλυτικά στοιχεία 

Οι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ ανά κλάδο και δομή για το 2024-25 έως τώρα

ΕΙΔΙΚΟ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ (ΕΒΠ)

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 1.637 (Ειδικά σχολεία 450, Παράλληλη 1.182, Νοηματική 5)

Β ΦΑΣΗ 2024-25: 358 (Ειδικά σχολεία 210, Παράλληλη 148)

ΣΥΝΟΛΟ 1.995

ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΕ21

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 209 (Ειδικά σχολεία 136, ΚΕΔΑΣΥ 68, Braille 2, Νοηματική 3)

Β ΦΑΣΗ 2024-25: 82 (Ειδικά σχολεία 72 , ΚΕΔΑΣΥ 10)

ΣΥΝΟΛΟ 291

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ (ΠΕ22)

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 7 Ειδικά σχολεία

Β ΦΑΣΗ 2024-25:

ΣΥΝΟΛΟ 7

ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ ΠΕ23

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 761(Ειδικά σχολεία 205, ΚΕΔΑΣΥ 254, ΕΔΥ 296, Braille 2, Νοηματική 4 )

Β ΦΑΣΗ 2024-25: 848 (Ειδικά σχολεία 73, ΚΕΔΑΣΥ 70, ΕΔΥ 18, Γενικά σχολεία 459, ΕΠΑΛ 223, Νοηματική 3, Σιβιατνίδειος 2)

ΣΥΝΟΛΟ 1.609

ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΠΕ25

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 1.954 (Ειδικά σχολεία 129, Παράλληλη 1.821, Braille 4)

1η ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: 84 (Παράλληλη) (Και 75 εκπ/κοί ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής (74 Παράλληλη, 1 Ειδικό σχολείο) – Σύνολο 159

Β ΦΑΣΗ 2024-25: 51 Ειδικά σχολεία

ΣΥΝΟΛΟ 2.164

ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΕ28

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 145 (Ειδικά σχολεία 125, ΚΕΔΑΣΥ 19, Braille 1)

Β ΦΑΣΗ 2024-25: 60 (Ειδικά σχολεία 55, ΚΕΔΑΣΥ 5)

ΣΥΝΟΛΟ 205

ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΠΕ29

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 66 (Ειδικά σχολεία 41, ΚΕΔΑΣΥ 21 , Braille 3, Νοηματική 1)

1η ΕΙΔΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ: 3 (Ειδικά σχολεία)

Β ΦΑΣΗ 2024-25: 23 (Ειδικά σχολεία 15, ΚΕΔΑΣΥ 8)

ΣΥΝΟΛΟ 92

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ ΠΕ30

Α ΦΑΣΗ 2024-25: 760 (Ειδικά σχολεία 195, ΚΕΔΑΣΥ 237, ΕΔΥ 324, Νοηματική 4)

Β ΦΑΣΗ 2024-25: 438 (Ειδικά σχολεία 58, ΚΕΔΑΣΥ 105, ΕΔΥ 16, Γενικά σχολεία 222, ΤΥ 36, Braille 1)

ΣΥΝΟΛΟ 1.198

Δείτε επίσης

Ολες οι προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ έως σήμερα

Ποινές για μη ανάληψη υπηρεσίας ή παραίτηση αναπληρωτών: Οι 4 περιπτώσεις και το νομοθετικό πλαίσιο 

Πριν φύγετε

Οδηγός εκπαιδευτικού: Ολα όσα αφορούν στους μόνιμους, νεοδιόριστους και αναπληρωτές 

Οδηγός ΕΕΠ-ΕΒΠ 2024-25: Ιστορική διαδρομή-προσλήψεις-διορισμοί-καθηκοντολόγια-νομοθεσία

Οδηγός νέου αναπληρωτή: Γενικές οδηγίες-Πριν και μετά την πρόσληψη-Προς την απόλυση 

Από την αίτηση στη σχολική μονάδα: Τα 10 βασικά σημεία της διαδικασίας πρόσληψης αναπληρωτών

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση