Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προσωπικό Βοηθό Τεχνητής Νοημοσύνης για κάθε μαθήτρια και μαθητή δημιουργεί το Υπουργείο Παιδείας

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προσωπικό Βοηθό Τεχνητής Νοημοσύνης για κάθε μαθήτρια και μαθητή δημιουργεί το Υπουργείο Παιδείας – Για εξατομικευμένη στήριξη βασισμένη στις δικές τους ανάγκες, γνώσεις και δεξιότητες – Τι είπε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης.

Προσωπικό Βοηθό Τεχνητής Νοημοσύνης για κάθε μαθήτρια και μαθητή δημιουργεί το ΥΠΑΙΘΑ

Για τον Προσωπικό Βοηθό Τεχνητής Νοημοσύνης για κάθε μαθήτρια και μαθητή εργάζεται με σκοπό να τον υλοποιήσει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) σύμφωνα με όσα ανέφερε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης, ο οποίος συζήτησε με τον κο Δημήτρη Παπαστεργίου, Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πάνελ του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ), για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τη βελτίωση της ψηφιακής εκπαίδευσης και των ψηφιακών δεξιοτήτων καθώς και τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Αναφορικά με τη δημιουργία του Προσωπικού Βοηθού Τεχνητής Νοημοσύνης για κάθε μαθήτρια και μαθητή αυτή έχει να κάνει, σύμφωνα με τα όσα είπε ο κος Πιερρακάκης με την παροχή εξατομικευμένης στήριξης βασισμένη στις δικές τους ανάγκες, γνώσεις και δεξιότητες.

Ακολουθεί η σχετική αναφορά του Υπουργού ΠΑΙΘΑ

“Ήταν μεγάλη χαρά να βρεθούμε στο πάνελ του ΣΕΠΕ  με τον Δημήτρη Παπαστεργίου και να συζητήσουμε πάνω στο σχέδιο για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τη βελτίωση της ψηφιακής εκπαίδευσης και των ψηφιακών δεξιοτήτων καθώς και τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης. Έχοντας «χτίσει» τις ψηφιακές υπηρεσίες και εδραιώσει την εμπειρία ότι το κράτος μπορεί να λειτουργήσει ψηφιακά, ερχόμαστε να αξιοποιήσουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη προς όφελος των πολιτών.

Στο Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού εργαζόμαστε για να υλοποιήσουμε τον Προσωπικό Βοηθό Τεχνητής Νοημοσύνης για κάθε μαθήτρια και μαθητή, έτσι ώστε να δέχονται εξατομικευμένη στήριξη βασισμένη στις δικές τους ανάγκες, γνώσεις και δεξιότητες”.

Δείτε σχετικά

Τεχνητή Νοημοσύνη στα σχολεία: Το Πρόγραμμα «Experience AI» εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός 

ΑΙ factories: Mία εκ των 7 χωρών της ΕΕ η Ελλάδα, που επιλέχθηκαν για τη δημιουργία «εργοστασίων» Τεχνητής Νοημοσύνης 

Δείτε επίσης

Πρωθυπουργός για Διεθνές Απολυτήριο: Γίνεται πλέον προσβάσιμο και στα δημόσια σχολεία 

ΕΠ-Ρομανί: Ανασυγκρότηση ομάδας έργου για το ρόλο της γλώσσας Ρομανί στην εκπαιδευτική ένταξη παιδιών και νέων Ρομά 

Χριστουγεννιάτικο Τραγούδι στη Νοηματική: Μαθητές από Θεσσαλονίκη και Κρήτη Ενώνουν Δυνάμεις | Video

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply