Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Προτάσεις για αλλαγές στην Παράλληλη Στήριξη: Συνάντηση Ευρωβουλευτή Σ. Κυμπουρόπουλου με Υφυπουργό ΠΑΙΘ Ζ. Μακρή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Προτάσεις για αλλαγές στην Παράλληλη Στήριξη: Συνάντηση του Ευρωβουλευτή κου Σ. Κυμπουρόπουλου με την Υφυπουργό ΠΑΙΘ κα Ζ. Μακρή-Ανάγκη θεσμοθέτησης δομής για μετά τη φοίτηση στα ΕΕΕΕΚ.

Συνάντηση με την Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Ζέττα Μακρή είχε ο Ευρωβουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Ψυχίατρος κος Στέλιος Κυμπουρόπουλος.

Σύμφωνα με ανάρτηση του Ευρωβουλευτή

στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το κεντρικό θέμα συζήτησης ήταν η Παράλληλη Στήριξη και η ανάγκη αλλαγών επί του πλαισίου και της διαδικασίας.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο κος Κυμπουρόπουλος,

“προτάθηκε να δοθεί στους γονείς η δυνατότητα υπόδειξης συγκεκριμένου ατόμου προς στο σχολείο, στις περιπτώσεις που έχουν ήδη βρει κι έτσι να αποφεύγεται η ύπαρξη κενών μετά την ειδική πρόσκληση, καθώς συνήθως ακόμη και τότε οι θέσεις δεν καλύπτονται”.

Επίσης

τέθηκε και το ζήτημα της θεσμοθέτησης πλαισίου μετά τη φοίτηση μαθητών στα ΕΕΕΕΚ.

Η Υφυπουργός ΠΑΙΘ,

σύμφωνα με τον κο Κυμπουρόπουλο αντιμετώπισε θετικά και τις δύο προτάσεις και υπήρξε δέσμευση για επικοινωνία συνεργατών της κας Μακρή και του Δ/ντή ΕΑΕ κου Χ. Παπαϊωάννου  με το  γραφείο του, “ώστε αυτές οι αλλαγές να προωθηθούν, αφού λάβουν και την έγκριση της Υπουργού Παιδείας, κας Νίκης Κεραμέως“.

Δείτε την ανακοίνωση του κου Κυμπουρόπουλου

“Οι ανάγκες αλλαγών στη παράλληλη στήριξη: Αυτό ήταν το κεντρικό θέμα συζήτησης που είχαμε στη συνάντησή μας με την Υφυπουργό Παιδείας, κ. Ζέττα Μ. Μακρή.

Χρειάζεται να παύσει το φαινόμενο των διαρκών κενών που δεν μπορούν να καλυφθούν εξ’ αιτίας της μη προσέλευσης εκπαιδευτικών.

Προτάθηκε να δοθεί στους γονείς η δυνατότητα υπόδειξης συγκεκριμένου ατόμου προς στο σχολείο, στις περιπτώσεις που έχουν ήδη βρει κι έτσι να αποφεύγεται η ύπαρξη κενών μετά την ειδική πρόσκληση, καθώς συνήθως ακόμη και τότε οι θέσεις δεν καλύπτονται.

Συζητήσαμε, επίσης, για την ανάγκη θεσμοποίησης καθεστώτος για την μετά-Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. εποχή, ώστε οι ωφελούμενοι του θεσμού να μην παραμένουν εκτός της εκπαίδευσης αλλά να λαμβάνουν δια βίου μάθηση.

Η Υφυπουργός αντιμετώπισε θετικά και τις δύο προτάσεις και δεσμεύτηκε να μείνουμε σε διαρκή επικοινωνία, οι συνεργάτες της και ειδικότερα ο διευθυντής ειδικής αγωγής με εκπροσώπους του γραφείου μου, ώστε αυτές οι αλλαγές να προωθηθούν, αφού λάβουν και την έγκριση της Υπουργού Παιδείας, κας Νίκης Κεραμέως”.

Δείτε επίσης

Συνάντηση με Διευθυντή Ειδικής Αγωγής της ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Διορισμοί-Νέα Προκήρυξη ΕΑΕ-Τμήματα Ενταξης-Μεταθέσεις-ΚΕΔΑΣΥ 

Διαδικασίες Υπουργείου Παιδείας για παιδιά που δεν πάνε σχολείο και αγνοούνται-Τι είπε ο Γ.Γ. Α. Κόπτσης 

Η νέα διαδικασία έγκρισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων από το ΙΕΠ: Τι ανακοινώθηκε στη Βουλή 

Νόμος 4887/2022-voucher εκπαιδευτικών και άλλες διατάξεις Υπουργείου Παιδείας σε ΦΕΚ 

Επιμόρφωση-Εργαστήρια Δεξιοτήτων 4η περίοδος: Αιτήσεις από τη Δευτέρα 07 έως Δευτέρα 28.02.2022 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

2 Σχόλια

  1. Βαγγελης Φούκας σε

    Καλησπερα κ.Βουγια. Υπαρχει κατι νεοτερο για τα νεα Τμηματα Ενταξης ;

Γράψτε μία απάντηση