Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Ψηφιακό σχολείο: 73.650.792 € ενίσχυση για Ψηφιακές Υπηρεσίες και Εκπ/κά Εργαλεία-9 Αξονες

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ψηφιακό σχολείο: 73.650.792 € ενίσχυση μέσω Ψηφιακών Υπηρεσιών και Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Εργαλείων – Διενέργεια Διεθνούς Διαγωνισμού.

Ψηφιακό σχολείο

Την Προκήρυξη για τη διενέργεια Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά για το έργο «Ενίσχυση του Ψηφιακού Σχολείου μέσω Ψηφιακών Υπηρεσιών και Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Εργαλείων» υπέγραψε ο Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού κος Κυριάκος Πιερρακάκης.

Το έργο της ενίσχυσης του Ψηφιακού Σχολείου περιλαμβάνει εννιά (9) βασικούς άξονες:

1. Ανάπτυξη και Διάθεση Εκπαιδευτικών Εργαλείων βασιζόμενων σε Τρισδιάστατα Ολογράμματα για χρήση στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

2. Ανάπτυξη Ολοκληρωμένου ψηφιακού βοηθού με χρήση τεχνητής νοημοσύνης, με σκοπό της βελτιστοποίηση της μάθησης και την εξέλιξη της μαθησιακής εμπειρίας των μαθητών.

3. Εκπαίδευση των εκπαιδευτικών σε νέα ψηφιακά εργαλεία και τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI).

4. Δημιουργία πλατφόρμας και ολοκληρωμένης εφαρμογής ακουστικών και ηλεκτρονικών βιβλίων υψηλών προδιαγραφών στους μαθητές.

5. Ενίσχυση των Ατόμων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και/ή Αναπηρία από τα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ) με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία.

6. Ενίσχυση των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και υλικό.

7. Ψυχολογική Υποστήριξη Γονέων μέσω Εκπαιδευτικών Βίντεο.

8. Υπηρεσίες επέκτασης υφιστάμενων εργαλείων και δια λειτουργικότητας.

9. Υπηρεσίες εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με την Προκήρυξη

  • Οι ψηφιακές εφαρμογές αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι ενός σύγχρονου εκπαιδευτικού συστήματος, καθώς προσφέρουν καινοτόμες λύσεις που ενισχύουν τη μαθησιακή διαδικασία, καθιστώντας την πιο αποτελεσματική και διαδραστική καθώς είναι πιο προσιτή σε διαφορετικές μαθησιακές ανάγκες.
  • Μέσω της ενίσχυσης του ψηφιακού σχολείο με εφαρμογές και υλικό, οι μαθητές έχουν πρόσβαση σε ψηφιακές πλατφόρμες μάθησης, διαδραστικά ψηφιακά αντικείμενα, εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης και εκπαιδευτικό υλικό που προσαρμόζεται στις ανάγκες και τον ρυθμό μάθησης κάθε μαθητή.
  • Παράλληλα με τη δυνατότητα χρήσης τρισδιάστατων ολογραμμάτων, επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και εικονικών εργαστηρίων εμπλουτίζει την εκπαιδευτική εμπειρία, καθιστώντας την πιο βιωματική και ελκυστική.
  • Εκτός από τους μαθητές επωφελούνται από αυτά τα εργαλεία που διευκολύνουν τη διδασκαλία και την αξιολόγηση των μαθητών και οι εκπαιδευτικοί.
  • Οι ψηφιακές εφαρμογές επιτρέπουν την καλύτερη παρακολούθηση της προόδου, την προσωποποιημένη υποστήριξη και τη δημιουργία προσαρμοσμένων μαθημάτων, βελτιώνοντας συνολικά την ποιότητα της διδασκαλίας.

Προϋπολογισμός έργου 73.650.792,00 € 

Η συνολική εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 59.395.800,00 € χωρίς ΦΠΑ (προϋπολογισμός με ΦΠΑ 24%: 73.650.792,00 € και ΦΠΑ: 14.254.992,00 €) και η δαπάνη θα βαρύνει το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) -Ταμείο Ανάκαμψης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

Δείτε την Προκήρυξη του διαγωνισμού ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Συμπράξεις Βρετανικών και Ελληνικών Πανεπιστημίων: Eκδήλωση του Study in Greece και του British Council Greece 

Νομοσχέδιο για Ακαδημίες Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης προανήγγειλε ο Υπ. Παιδείας Κ. Πιερρακάκης 

eVivlio: Ηχητικά λογοτεχνικά βιβλία-audiobooks-για όλους με δωρεάν πρόσβαση | Λίστα 

Ιδρυση Τμημάτων Διεθνούς Απολυτηρίου/Ι.Β. σε 10 Πρότυπα και Πειραματικά ΓΕΛ, Μουσικά/Καλλιτεχνικά Λύκεια 

Το χρονοδιάγραμμα του Υπουργείου Παιδείας για το 2025: Ο σχεδιασμός έργων και μεταρρυθμίσεων ανά τρίμηνο 

Συνάντηση Μητσοτάκη με Διευθυντή του ΟΟΣΑ για την Εκπ/ση και “αρχιτέκτονα” της PISA Andreas Schleicher

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply