Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2024

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Πτυχιούχοι ιδρυμάτων αλλoδαπής: Προϋποθέσεις ένταξης στους κλάδους εκπαιδευτικών

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Πτυχιούχοι ιδρυμάτων αλλoδαπής: Προϋποθέσεις ένταξης στους κλάδους εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης – Ενημέρωση από τον εκπαιδευτικό Μάριο Μαγιολαδίτη.

Πτυχιούχοι ιδρυμάτων αλλoδαπής

Τις προϋποθέσεις ένταξης στους κλάδους εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης  πτυχιούχων ιδρυμάτων της αλλοδαπής, κοινοποίησε ο εκπαιδευτικός και διαχειριστής της εκπαιδευτικής ομάδας στο f.b “Εκπαιδευτικοί Βθμιας (ΓΕΝΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΙΚΗΣ Εκπαίδευσης), Μάριος Μαγιολαδίτης.

Πτυχιούχοι ιδρυμάτων αλλoδαπής – Ακολουθεί το Ενημερωτικό

Προϋποθέσεις ένταξης στους κλάδους εκπαιδευτικών πτυχιούχων ιδρυμάτων της αλλοδαπής

Για την ένταξη στους κλάδους εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης πτυχιούχων ιδρυμάτων της αλλοδαπής χρειάζεται ένα από τα παρακάτω

α) απολυτήριο ελληνικού εξατάξιου γυμνασίου ή λυκείου ή ισότιμου ελληνικού σχολείου

β) πτυχίο της ημεδαπής

γ) μεταπτυχιακός τίτλος της ημεδαπής

δ) πτυχίο πανεπιστημίου της Κυπριακής Δημοκρατίας από πρόγραμμα σπουδών στην ελληνική γλώσσα

ε) μεταπτυχιακός τίτλος πανεπιστημίου της Κυπριακής Δημοκρατίας από πρόγραμμα σπουδών στην ελληνική γλώσσα στ) πιστοποιητικό ελληνομάθειας, το οποίο χορηγείται από το Κέντρο της Ελληνικής Γλώσσας (επίπεδο Γ2).

Νόμος 5094/2024, άρθρο 159

Δείτε επίσης

Νόμος για μη κρατικά Πανεπιστήμια και ενίσχυση των Δημοσίων: Στο ΦΕΚ A 39/13-3-2024 ο νόμος 5094  

Να ανοίξουν έγκαιρα οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής: Eίναι ανάγκη το Υπουργείο Παιδείας να στείλει αίτημα στο ΑΣΕΠ

Ολοκληρώνεται η κατανομή των διορισμών-Σενάρια μειωμένων προσλήψεων αναπληρωτών δεν υπάρχουν | Ενημέρωση ΣΑΦ

Ανακοίνωση μόνιμων διορισμών 2024: 10.000 σε όλες τις ειδικότητες, σε όλες τις βαθμίδες 

Ιδρυση οργανικών θέσεων και Μεταθέσεις: Προδιαγραφόμενη αδικία με μακροχρόνιες συνέπειες 

Πιερρακάκης: Λογοτεχνικά βιβλία στο ωρολόγιο πρόγραμμα-αλγοριθμική σκέψη στο σχολείο-διορισμοί στην Α/θμια το 2025 

Επανεξέταση διατάξεων του Πολυνομοσχεδίου για το Ψηφιακό Φροντιστήριο ζητά η Πανελλήνια Ένωση Συμβούλων Εκπαίδευσης (ΠΕΣΥΕ) 

Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση