Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχετικά με τις Προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής για το 2025: Ενημέρωση για το χρονοδιάγραμμα

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχετικά με τις Προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής για το 2025: Ενημέρωση από το especial.gr για το πότε θα εκδοθούν, πότε θα υποβληθούν οι αιτήσεις, με βάση το χρονοδιάγραμμα των Προκηρύξεων του 2022.

Σχετικά με τις Προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής για το 2025 – Επισημάνσεις από το especial.gr

Αναφορικά με την έκδοση των Προκηρύξεων Ειδικής Αγωγής, ΑΣΕΠ, για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, για το έτος 2025 και λαμβάνοντας υπόψη το χρονοδιάγραμμα των Προκηρύξεων του έτους 2022, οι Προκηρύξεις 1ΕΑ, 2ΕΑ, 3ΕΑ αναμένεται να εκδοθούν τον επόμενο μήνα Απρίλιο, την ίδια ημερομηνία όλες μαζί και θα ενσωματώνουν σχετική Υπουργική Απόφαση για πρώτη φορά.

Η προθεσμία αιτήσεων θα είναι κοινή και για τις 3 αυτές Προκηρύξεις, ενδεχομένως μετά το Πάσχα.

Τι έγινε το 2022

Εκδοση Προκηρύξεων ΑΣΕΠ

Οι Προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής 1ΕΑ, 2ΕΑ, 3ΕΑ το έτος 2022 εκδόθηκαν από το ΑΣΕΠ στις 21.04.2022.

Οι Προκηρύξεις Ειδικής Αγωγής 4ΕΑ, 5ΕΑ το έτος 2022 εκδόθηκαν από το ΑΣΕΠ στις 18.04.2022.

Προθεσμία υποβολής αιτήσεων

Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής για όλες τις Προκηρύξεις ξεκινούσε στις 4 Μαΐου και έληγε στις 23 Μαΐου 2022.

Προσωρινοί Πίνακες

Ο Προσωρινός Πίνακας της Προκήρυξης 1ΕΑ εκδόθηκε στις 20 Ιουλίου 2022 και ο Προσωρινός Πίνακας της Προκήρυξης 2ΕΑ εκδόθηκε στις 26 Ιουλίου 2022

Οι Προσωρινοί Πίνακες των Προκηρύξεων 3ΕΑ, 4ΕΑ, 5ΕΑ εκδόθηκαν στις 08 Αυγούστου 2022.

Οριστικοί Πίνακες Προκηρύξεων 1ΕΑ, 2ΕΑ, 3ΕΑ, 4ΕΑ, 5ΕΑ 2022

Οριστικοί Πίνακες της 1ΕΑ/2022 – ΦΕΚ Γ 273/6-2-2023 

Οριστικοί Πίνακες της 2ΕΑ/2022 – ΦΕΚ Γ 1844/18.07.2023 

Οριστικοί Πίνακες της 3ΕΑ/2022 – ΦΕΚ Γ 1618/23-6-2023

Οριστικοί Πίνακες της 4ΕΑ/2022ΦΕΚ Γ 1845/18-7-2023

Οριστικοί Πίνακες της 5ΕΑ/2022 – Δείτε ΕΔΩ

Οι υπό έκδοση Προκηρύξεις για το 2025 είναι οι ακόλουθες

1ΕΑ/2025: Προκήρυξη για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

2ΕΑ/2025: Προκήρυξη για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31 στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

3ΕΑ/2025: Προκήρυξη για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΠΕ κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71 και κλάδων ΠΕ01, ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ11, ΠΕ33, ΠΕ34, ΠΕ40, ΠΕ41, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ78, ΠΕ79.01, ΠΕ80, ΠΕ81, ΠΕ82, ΠΕ83, ΠΕ84, ΠΕ85, ΠΕ86, ΠΕ87, ΠΕ88, ΠΕ89, ΠΕ90 και ΠΕ91 με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή.

4ΕΑ/2025: Προκήρυξη για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων ΤΕ01, ΤΕ02, ΤΕ16, με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή.

5ΕΑ/2025: Προκήρυξη για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλάδων ΔΕ01, ΔΕ02, με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.

Σχετικά με τις αιτήσεις

Αιτήσεις υποβάλλονται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ), όπου οι εκπαιδευτικοί και τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ καλούνται να αναρτήσουν όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και στο ΑΣΕΠ προκειμένου να ενταχθούν στους Αξιολογικούς Πίνακες κατάταξης.

Μέχρι πότε ισχύουν οι τωρινοί Πίνακες ΑΣΕΠ

Το ΑΣΕΠ προκηρύσσει και διενεργεί κάθε δύο (2) σχολικά έτη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, των υποψηφίων για την πλήρωση των κενών θέσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μελών ΕΕΠ και ΕΒΠ, καθώς και για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Οι Πίνακες κατάταξης του ΑΣΕΠ, εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ, σύμφωνα με τον νόμο, ισχύουν έως τη λήξη του 2ου σχολικού έτους που έπεται του σχολικού έτους που δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ.

Ετσι οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής των Προκηρύξεων 1ΕΑ/2022, 2ΕΑ/2022, 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022 και 5ΕΑ/2022, δημοσιεύτηκαν σε ΦΕΚ το σχολικό έτος 2022-2023 και ισχύουν έως τη λήξη του σχολικού έτους 2024-2025.

Προσλήψεις αναπληρωτών από Προσωρινούς Πίνακες 2025-Μόνιμοι διορισμοί για το 2025 από τους ισχύοντες τωρινούς Πίνακες

Οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2025-26 θα πραγματοποιηθούν από τους Προσωρινούς Πίνακες ΑΣΕΠ των νέων Προκηρύξεων 1ΕΑ/2025, 2ΕΑ/2025, 3ΕΑ/2025, 4ΕΑ/2025 και 5ΕΑ/2025, αρκεί να δημοσιευτούν τα προσωρινά αποτελέσματα πριν από τα μέσα Αυγούστου 2025.

Οι πιθανοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ για το 2025-26 θα πραγματοποιηθούν από τους υπάρχοντες Οριστικούς Πίνακες τον Προκηρύξεων ΑΣΕΠ 1ΕΑ/2022, 2ΕΑ/2022, 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022, 5ΕΑ/2022, οι οποίοι όπως αναφέραμε προηγουμένως ισχύουν έως τη λήξη του σχολικού έτους 2024-25. Υπενθυμίζουμε ότι διορισμοί πραγματοποιούνται μόνον από Οριστικούς Πίνακες ΑΣΕΠ.

Τι άλλαξε με την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας των ιδιωτικών εκπαιδευτικών

Με απόφασή του το Συμβούλιο Επικρατείας επέβαλε να προσμετράται και η προϋπηρεσία σε ιδιωτικά σχολεία και σύμφωνα με πρόσφατη διάταξη που ψηφίσθηκε στη Βουλή κατόπιν αποφάσεων του ΣτΕ περί αντισυνταγματικότητας διατάξεων του νόμου 4589/2019 των διορισμών, οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί έχουν συντελεστή 0,90 ανά μήνα πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας στις ιδιωτικές σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με ανώτατο όριο τις εκατόν είκοσι (120) μονάδες, τη στιγμή που οι εκπαιδευτικοί του δημοσίου έχουν 1 μονάδα ανά μήνα και 2 μονάδες σε δυσπρόσιτες σχολικές μονάδες.

Τι ισχύει σχετικά με το σύστημα διορισμού και προσλήψεων

Το σύστημα διορισμού και προσλήψεων εκπαιδευτικών, μελών ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διέπεται από τις διατάξεις του Κεφ. Ε’ (άρθρα 53-67) του ν.4589/2019 (ΦΕΚ Α΄ 13) και έχει τεθεί υπό την αρμοδιότητα του ΑΣΕΠ.

Οι ενταγμένοι στους εν λόγω πίνακες εκπαιδευτικοί και μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ μπορεί να διορίζονται, κατά τη διάρκεια ισχύος των πινάκων, σε θέσεις μονίμων ή να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές στη δημόσια εκπαίδευση (άρθρα 62-63). Επιπρόσθετα, με την υπ΄ αριθμ. 37693/Ε1/08-03-2019 (ΦΕΚ Β΄ 864) κ.υ.α., όπως  τροποποιήθηκε και ισχύει, ρυθμίστηκε η διαδικασία υποβολής των δικαιολογητικών, με τα οποία αποδεικνύονται τα προσόντα των υποψήφιων για κατάταξη εκπαιδευτικών, η διαδικασία ελέγχου των δικαιολογητικών αυτών από τις Διευθύνσεις και τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καθώς και καταχώρισης των προσόντων στους ηλεκτρονικούς φακέλους των εκπαιδευτικών που τηρούνται στο ΟΠΣΥΔ. Περαιτέρω, οι διατάξεις επιβάλλουν τη διασταύρωση των προσόντων που τηρούνται στο ΥΠΑΙΘΑ με αυτά που επικαλούνται οι υποψήφιοι ενώπιον του ΑΣΕΠ κατά τη συμμετοχή τους στις οικείες προκηρύξεις της Αρχής.

Δείτε επίσης

Νόμος Διορισμών: 4589/2019 – ΦΕΚ A 13 – 29.01.2019 

Η προϋπηρεσία ιδιωτικών εκπαιδευτικών στο άρθρο 70 του νόμου 5166/2024 | ΦΕΚ 

Από τη Γενική Αγωγή στην Ειδική και αντίστροφα: Πως μπορεί ο εκπαιδευτικός να μετακινηθεί από το ένα πλαίσιο στο άλλο 

Πριν φύγετε

Διορισμοί για το 2025 10.000-Οι 4500 από συνταξιοδοτήσεις-Ενημέρωση από την κινητοποίηση κλάδων Αισθητικής Αγωγής

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply