Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σχετικά με το άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής – Ερώτηση στη Βουλή

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σχετικά με το άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής – Ερώτηση στη Βουλή από την Βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου.

Σχετικά με το άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής

Αν έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την κατάρτιση των νέων Πινάκων κατάταξης Ειδικής Αγωγής εκπαιδευτικών, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) θέλει να πληροφορηθεί από το ΥΠΑΙΘΑ η Βουλευτής της Ελληνικής Λύσης κα Σοφία Ασημακοπούλου, καταθέτοντας Επερώτηση στη Βουλή.

Ακολουθεί η Επερώτηση

ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα, 13/09/2024

Της: Ασημακοπούλου Σοφίας – Χάιδως, Βουλευτού Β΄ Πειραιά

ΠΡΟΣ: Τον κ. Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού

ΘΕΜΑ: «Σχετικά με το άνοιγμα των πινάκων Ειδικής Αγωγής»

Κύριε Υπουργέ,

Σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 56 του Ν. 4589/2019, οι πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) ισχύουν ως τη λήξη του 2ου σχολικού έτους που έπεται του σχολικού έτους που δημοσιεύτηκαν σε Φ.Ε.Κ. Με βάση αυτό, οι ισχύοντες οριστικοί πίνακες της Ειδικής Αγωγής των προκηρύξεων 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022 και 5ΕΑ/2022, αφού δημοσιεύτηκαν σε Φ.Ε.Κ. το σχολικό έτος 2022-23, ισχύουν ως τη λήξη του σχολικού έτους 2024-25. Επομένως, το σχολικό έτος 2025-26 πρέπει να υπάρχουν νέοι πίνακες Ειδικής Αγωγής.

Επίσης, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 54 του Ν.4589/2019: «Το Α.Σ.Ε.Π. προκηρύσσει και διενεργεί κάθε δύο (2) σχολικά έτη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, των υποψηφίων για την πλήρωση των κενών θέσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., καθώς και για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης».

Οι εκπαιδευτικοί, το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.) και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Ε.Β.Π.) όλων των ειδικοτήτων, περιμένουν με αγωνία το άνοιγμα των πινάκων. Η καθυστέρηση στη διαδικασία αυτή θα δημιουργήσει κενά στις προσλήψεις την επόμενη σχολική χρονιά, επηρεάζοντας τις ζωτικής σημασίας υπηρεσίες που παρέχουν στα παιδιά με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Όπως έχει δείξει η εμπειρία από αυτές τις διαδικασίες, τα προβλήματα που ανακύπτουν στην πορεία είναι πολλά.

Χαρακτηριστικό είναι, ότι το Μάρτιο υπήρχαν σκέψεις για παράταση της ισχύος των πινάκων κατάταξης υποψηφίων εκπαιδευτικών, γιατί εκκρεμούσε η ολοκλήρωση εξέτασης των ενστάσεων από το Α.Σ.Ε.Π. των τελικών αξιολογικών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων εκπαιδευτικών.

Άρα, η επίσπευση των διαδικασιών είναι επιτακτική, καθώς το Α.Σ.Ε.Π., ως υπεύθυνο για την κατάρτιση των νέων πινάκων, χρειάζεται αρκετό χρόνο για να ολοκληρώσει τις απαραίτητες διαδικασίες. Το αίτημα από το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να υποβληθεί σε εύθετο χρόνο, ώστε οι νέοι πίνακες να είναι έτοιμοι πριν από την έναρξη του σχολικού έτους 2025-26.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

1. Έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την κατάρτιση των νέων πινάκων κατάταξης εκπαιδευτικών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.);

2. Υπάρχει συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα;

3. Οι νέοι πίνακες θα είναι έτοιμοι πριν από την έναρξη του σχολικού έτους 2025-26;

Η ερωτώσα Βουλευτής

ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΟΦΙΑ – ΧΑΪΔΩ

Δείτε επίσης

Εκδοση νέων Προκηρύξεων για τους Πίνακες Ειδικής Αγωγής – Επερώτηση στη Βουλή 

Ανοιγμα πινάκων Ειδικής Αγωγής: Εχει στείλει αίτημα στο ΑΣΕΠ το Υπουργείο Παιδείας; 

Αλλαγές στο πλαίσιο διορισμών αναμένεται στην εκπαίδευση μετά την Απόφαση του ΣτΕ για την προϋπηρεσία στα ιδιωτικά σχολεία 

Εντονες διαμαρτυρίες για το έγγραφο της ΠΔΕ Αττικής περί εξοικονόμησης πόρων από τις συγχωνεύσεις τμημάτων 

Πριν φύγετε
Κοινοποιήστε.

Σχετικά με Συντάκτη

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Γράψτε μία απάντηση