Σάββατο, 22 Μαρτίου 2025

Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Σύγκριση καθαρών μισθών εκπαιδευτικών 2019 με 2025: Μελέτη με παράθεση Πινάκων

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Σύγκριση καθαρών μισθών εκπαιδευτικών 2019 με 2025: Μελέτη με παράθεση Πινάκων του Καθηγητή Αγγλικών-Κοινωνικών Επιστημών Πάνου Ντούλα.

Σύγκριση καθαρών μισθών εκπαιδευτικών 2019 με 2025

Μελέτη με θέμα τη σύγκριση των καθαρών μισθών των εκπαιδευτικών 2019 με 2025 με παράθεση Πινάκων κοινοποίησε ο Καθηγητής Αγγλικών-Κοινωνικών Επιστημών στο 1ο Γυμνάσιο Αχαρνών Πάνος Ντούλας.

Σύμφωνα με τον δημιουργό η μελέτη αυτή σκοπεύει να διερευνήσει πόσα χρήματα έχουν ακριβώς κερδίσει ή χάσει οι εκπαιδευτικοί την τελευταία εξαετία και συγκεκριμένα στη διάρκεια της διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας.

Ακολουθεί το προλογικό σημείωμα του Πάνου Ντούλα και η Μελέτη

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΚΑΘΑΡΩΝ ΜΙΣΘΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 2019 ΜΕ 2025

Το τελευταίο χρονικό διάστημα αλλά και παλιότερα, υπήρξαν δηλώσεις από διάφορους παράγοντες της κυβέρνησης για τις αυξήσεις που έχουν δοθεί σε εκπαιδευτικούς. Η μελέτη αυτή σκοπεύει να διερευνήσει πόσα λεφτά έχουν ακριβώς κερδίσει ή χάσει οι εκπαιδευτικοί την τελευταία εξαετία και συγκεκριμένα στη διάρκεια της διακυβέρνησης ΝΔ-Μητσοτάκη. Θα χρησιμοποιήσει για αυτόν τον σκοπό εργαλεία όπως η έρευνα αρχείου για τυχόν αυξήσεις και στατιστικά εργαλεία όπως ο Εναρμονισμένος Δείκτης Τιμών Καταναλωτή ώστε να φανεί το πραγματικό μέγεθος κερδών ή απωλειών σε καθαρή αγοραστική δύναμη. Εξ όσων γνωρίζει ο συγγραφέας, δεν υπάρχει άλλη αντίστοιχη τέτοια μελέτη για μισθούς εκπαιδευτικών παρά μόνο κάποιες γενικές μελέτες από φορείς όπως ο ΟΟΣΑ (OECD, 2024, p. 24) ή εγχώριους φορείς όπως το ΙΝΕ – ΓΣΕΕ (ΙΝΕ-ΓΣΕΕ, 2024) που επισημαίνουν ότι σε πραγματικούς όρους αγοραστικής δύναμης οι μισθοί έχουν μειωθεί. Όλοι οι Πίνακες θα φτιαχτούν με τη βοήθεια του MS Excel.

Ευχαριστώ όλες κι όλους συνέβαλαν στην έρευνα αυτή και ιδίως τους συναδέλφους και συναδέλφισσές μου στα σχολεία που υπηρέτησα και υπηρετώ, στους οποίους και στις οποίες αφιερώνεται αυτή η εργασία.

Η δομή της εργασίας έχει ως εξής:

  • Μετά από αυτήν εδώ τη γενική εισαγωγή, θα γίνει αποτύπωση των άμεσων και έμμεσων αυξήσεων που έχουν πάρει οι εκπαιδευτικοί μέσω ονομαστικής αύξησης βασικού μισθού και μείωση εργατικών εισφορών ή φόρων, αντίστοιχα.
  • Στη συνέχεια, θα ακολουθήσει ανάλυση των άμεσων και έμμεσων απωλειών στις απολαβές των εκπαιδευτικών μέσω ονομαστικής μείωσης μισθού και πληθωρισμού αντίστοιχα.
  • Τέλος, θα γίνει το αλγεβρικό άθροισμα και θα παρουσιαστεί το τελικό εύρημα.
  • Μετά το κύριο μέρος της μελέτης, ακολουθούν οι Πηγές.

Δείτε τη Μελέτη ΕΔΩ

Δείτε επίσης

Μισθοί Δημοσίων Υπαλλήλων: Στην τελευταία θέση της Ευρώπης σύμφωνα με έκθεση της Eurostat 

13ος μισθός στο δημόσιο: Το σκέφτεται τώρα η κυβέρνηση-Ολοκληρώθηκαν οι συναντήσεις της ΑΔΕΔΥ με τα κόμματα της αντιπολίτευσης 

Μείωση εισφορών υγειονομικής περίθαλψης: Ελάχιστη αύξηση μισθού από Φεβρουάριο 2025 

Οι νέες αποδοχές των εκπαιδευτικών 2025: Τα καθαρά ποσά σε αναλυτικούς Πίνακες και Διαγράμματα 

Πριν φύγετε

 Διοικητής Τράπεζας της Ελλάδος για 13ο και 14ο μισθό: “Δεν υπάρχει περιθώριο για τέτοια παροχή”

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply