Ο Κόσμος της Ειδικής Εκπαίδευσης και Φροντίδας

Συγκρότηση ΕΔΥ: Ποιοι εκπαιδευτικοί προηγούνται στη στελέχωση των Επιτροπών | Διευκρινίσεις

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Συγκρότηση ΕΔΥ: Διευκρινίσεις από την ΠΔΕ Πελοποννήσου-Ποιοι εκπαιδευτικοί προηγούνται στη στελέχωση των Επιτροπών Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ).

Συγκρότηση ΕΔΥ

Με διευκρινιστικό της σημείωμα η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) Πελοποννήσου προς Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΙΠΕ) και Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΙΔΕ) με θέμα “Ελεγχος στοιχείων εκπαιδευτικών στις προτάσεις για συγκρότηση Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ)”, επισημαίνει πως έχοντας υπόψη το έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων υπ. αριθμ. πρωτ.121046/ΓΔ4/4-10-2022, η ΕΔΥ συγκροτείται στη θέση του μέλους 3β  με εκπαιδευτικό ΕΑΕ του Τμήματος Ενταξης και αν δεν υπάρχει, με εκπαιδευτικό έχοντα εξειδίκευση στην ΕΑΕ και αν επίσης δεν υπάρχει, με υπηρετούντα στη σχολική μονάδα εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης.

Οι διευκρινίσεις παρέχονται από την ΠΔΕ, όπως αναφέρει, προκειμένου να αποφευχθούν ανακοινοποιήσεις της Απόφασης Συγκρότησης, ύστερα από ενδεχόμενα παράπονα εκπαιδευτικών των Τμημάτων Ενταξης (Τ.Ε.).

Τέλος επισημαίνεται πως οι εκπ/κοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) απαλλάσσονται από τις εφημερίες, σύμφωνα με το υπ. αριθμ. πρωτ. 121046/ΓΔ4/4-10-2022 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

Ακολουθεί το διευκρινιστικό σημείωμα της ΠΔΕ

Θέμα: “Ελεγχος στοιχείων εκπαιδευτικών στις προτάσεις για συγκρότηση Επιτροπής Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ)”

Υπενθυμίζουμε ότι κατά τη συγκρότηση των ΕΔΥ στη θέση του μέλους 3β προηγούνται οι εκπ/κοί Ε.Α.Ε. του Τμήματος ένταξης και έπονται Α) όσοι έχουν εξειδίκευση στην Ε.Α.Ε. και Β) όσοι υπηρετούν στις σχολικές μονάδες ως εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης. Οι εκπ/κοί Ε.Α.Ε. απαλλάσσονται από τις εφημερίες, σύμφωνα με το συνημμένο. Έτσι προκειμένου να αποφευχθούν ανακοινοποιήσεις της Απόφασης Συγκρότησης, ύστερα από ενδεχόμενα παράπονα εκπ/κών των ΤΕ, παρακαλούμε να ελέγξετε τις προτάσεις σας αναφορικά με τη συγκρότηση των ΕΔΥ και αν υπάρχει δυνατότητα να αντικατασταθούν οι εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης με εκπαιδευτικούς των δύο άλλων κατηγοριών και κυρίως των τμημάτων ένταξης.

Δείτε σχετικά

Διευκρινίσεις για ΕΔΥ: Εφημερίες και συμμετοχή στις συνεδριάσεις-Εγγραφο του Υπουργείου Παιδείας 

Δείτε επίσης

Τμήματα Ενταξης-Εφημερίες: Το νομοθετικό πλαίσιο όπως διαμορφώνεται από Π.Δ, Αποφάσεις και Εγκυκλίους

Τι ισχύει για τις Εφημερίες και την Επιτήρηση μαθητών στο σχολείο 

Οδηγίες για Εφημερίες: Εγκύκλιος Υφυπουργού Παιδείας για αυστηρή τήρηση και ορθή εφαρμογή 

Διαμαρτυρία για πρόταση Ενωσης Διευθυντών, αλλαγής κανονισμού ΕΔΥ, από εκπαιδευτικούς ΕΑΕ 

Δείτε ακόμη

Οδηγός εκπαιδευτικού-ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Νομοθεσία-Λειτουργία Α/θμιας και Β/θμιας-Νεοδιόριστοι-Αναπληρωτές

Διευκρινίσεις αξιολόγησης μαθητών Β΄ και Γ΄ τάξεων Λυκείου για Μαθησιακές Δυσκολίες από τα ΚΕΔΑΣΥ

Share.

About Author

Με σπουδές στην Κοινωνιολογία, στην Κοινωνική Εργασία και στην Ειδική Αγωγή, εργάσθηκε από το 1989, μεταξύ άλλων, στο Ελληνικό Κέντρο Διαπολιτισμικής Ψυχιατρικής και Περίθαλψης, στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος και στο Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) Φθιώτιδος, όπου και θήτευσε ως Προϊστάμενος. Διατελεί Αιρετό μέλος του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) στο Υπουργείο Παιδείας, Πρόεδρος του Συλλόγου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Στερεάς Ελλάδας (Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΤΕΛΛΑ) και Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.).

Leave A Reply